Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Kun nyt pääsin töistä vapaalle, huomaan että kodinhoitohuoneemme on kuin Tähtisentie 54 kodinhoitohuone. Se on mennyt siihen jamaan ajan tiukkuuden ja viiden lapsen tolskauksen ansiosta... Olen jo alkanut tehdä asialle jotain... 
Nothing is quite what it seems
Varmuuden maksimoimiseksi kehotan sinua kuitenkin lukitsemaan fileerausveitset ja astalot varmaan talteen ja antamaan avaimen esim. naapurillesi.Maybrick kirjoitti:Kun nyt pääsin töistä vapaalle, huomaan että kodinhoitohuoneemme on kuin Tähtisentie 54 kodinhoitohuone. Se on mennyt siihen jamaan ajan tiukkuuden ja viiden lapsen tolskauksen ansiosta... Olen jo alkanut tehdä asialle jotain...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^ja ^^ heheh, hauska nähdä, että noinkin vakavasta asiasta kuin sotkuisesta kodinhoitohuoneesta revitään täällä hirtehishuumoria
Itsellä ei tilanne ole ihan noin paha, mutta mulla onkin lapsia/teinejä vain kaksi...
Aihetta sivuten: Tänään ärsyttää "vasta" viisitoistavuotiaan pyykinpesukoneen (tai pikemminkin linkouksen) niskoittelu, niskoittelee joko pelkästä niskoittelunhalusta tai sitten poistopumppu on jo aikansa palvellut.
No, meneehän tämä kesäloma tietysti näinkin, omatoimi-koneenkorjaajaa avustaessa...
Aihetta sivuten: Tänään ärsyttää "vasta" viisitoistavuotiaan pyykinpesukoneen (tai pikemminkin linkouksen) niskoittelu, niskoittelee joko pelkästä niskoittelunhalusta tai sitten poistopumppu on jo aikansa palvellut.
No, meneehän tämä kesäloma tietysti näinkin, omatoimi-koneenkorjaajaa avustaessa...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
^ ja ^^ Kun nyt teen niska limassa töitä tuolla kh-huoneen tienoilla, mullakin alkoi niin ikään n.15-vuotias pesukone niskuroimaan. Näyttö (mokomakin turhake) ei toimi kuin värisemällä, eikä kone ala suorittaa pesuohjelmaa ennenkuin summanmutikassa vääntelyn jälkeen
Mies jo sanoikin, että tarviiko hänen pelätä henkensä puolesta, kun mainitsin tuosta kodinhoitohuoneen ulkonäöstä... ukko tietää linkit Tähtisentiehen, vaikka ei muuten älyä näistä asioista mitään.
Just laitoin terävän kalanfileointiveitsen keittiön laatikkoon, mutta en tuntenut mitään viboja...
Mies jo sanoikin, että tarviiko hänen pelätä henkensä puolesta, kun mainitsin tuosta kodinhoitohuoneen ulkonäöstä... ukko tietää linkit Tähtisentiehen, vaikka ei muuten älyä näistä asioista mitään.
Just laitoin terävän kalanfileointiveitsen keittiön laatikkoon, mutta en tuntenut mitään viboja...
Vaivaa jotenkin kun en pysty muodostamaan kantaa A. Auerin syyllisyydestä tai syyttömyydestä Ulvilan surmassa.
Viitisen vuotta sitten pystyin mielestäni erottamaan jyvät ja akanat, Bodom-oikeudenkäynnissä ja keskusteluissa.
Viitisen vuotta sitten pystyin mielestäni erottamaan jyvät ja akanat, Bodom-oikeudenkäynnissä ja keskusteluissa.
-
debbie
No vähän ärsyttää, kun suurimmassa osassa Hesan kouluja on huomenna vapaapäivä paisi siinä, missä olen töissä.
Ärsyttää ihan hemmetisti eräs ulkomaalainen ystäväni joka muutama kuukausi sitten soitti minulle itku kurkussa ja luulin, että jotain aivan hirveää on tapahtunut. Sitten selvisikin, että hän on masentunut siitä kun hänen työnsä ei enää jatkukaan ja hän ei tiedä mitä tekisi. Ja tätä itsesäälissä kieriskelyä olen nyt kuunnellut muutaman päivän putkeen.
Hän on itse opiskellut alaa josta on aivan mahdotonta saada töitä, hän ei pommita yrityksiä puhelimitse tai työnhakukirjeillä, hän ei ole suostunut opiskelemaan kieltä ja nyt hän vielä valittaa että on niin yksinäinen kun itse jätti sulhonsa. Ja pahinta on se, että nyt hän suunnittelee perustavansa yrityksen. Eli kohta minulla on itsesäälissä kieriskelevä velkainen kielitaidoton yksinäinen sosiaalitapaus ystävänä. Voi vittu.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tuota itäeurooppalaista melankoliaa ja saamattomuutta.
Hän on itse opiskellut alaa josta on aivan mahdotonta saada töitä, hän ei pommita yrityksiä puhelimitse tai työnhakukirjeillä, hän ei ole suostunut opiskelemaan kieltä ja nyt hän vielä valittaa että on niin yksinäinen kun itse jätti sulhonsa. Ja pahinta on se, että nyt hän suunnittelee perustavansa yrityksen. Eli kohta minulla on itsesäälissä kieriskelevä velkainen kielitaidoton yksinäinen sosiaalitapaus ystävänä. Voi vittu.
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tuota itäeurooppalaista melankoliaa ja saamattomuutta.
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.
Mieskuoro Kuuntelijat.
Mieskuoro Kuuntelijat.
- devil_doll
- Axel Foley
^ Kuulostaa siltä, ettei itselläsi ole kovin kokemuksia työttömyydestä. 
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
Nannitanni
- Harjunpää
Vatsatauti joka valvotti yön, sekä se, että nyt pihalla paistaakin aurinko. Katkerana en jaksa siitä kuitenkaan nauttia ja kierin pahassa olossani sängyssä.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
Se, että soittaessani eräille tuttavilleni/sukulaisilleni pitkästä aikaa (esim. kahden viikon "tauon" jälkeen), saan lähes aina ensimmäisenä kuulla kommentin: "Sinusta ei olekaan kuulunut pitkään aikaan!"
Kai hekin voisivat joskus soittaa minulle?!
Kai hekin voisivat joskus soittaa minulle?!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Samat sanat tämänkin vuoden viisuista, ja laajemminkin valtaosasta nykyistä kevyttä musiikkia.MEG kirjoitti:Ärsyttää näiden euroviisumelodioiden tyhjänpäiväisyys, joita ei kyllä paraskaan laulaja pysty elävöittämään.
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Tuttavani, joka on patologinen valehtelija ja jolla sattaa olla lisäksi hämärtynyt todellisuudentaju.
Muutaman viikon ajan vaikutti jo siltä, että hän olisi vihdoin oppinut puhumaan totta, mutta tänään on alkanut naamakirjassa leveillä uudella poikaystävällään. Toisin kuin edellinen, tämä henkilö on oikeasti olemassa, mutta hänellä ei ollut aavistustakaan, että oli parisuhteessa.
Muutaman viikon ajan vaikutti jo siltä, että hän olisi vihdoin oppinut puhumaan totta, mutta tänään on alkanut naamakirjassa leveillä uudella poikaystävällään. Toisin kuin edellinen, tämä henkilö on oikeasti olemassa, mutta hänellä ei ollut aavistustakaan, että oli parisuhteessa.
Tänään varsinkin ärsyttää sääsket, joita on niin paljon, ettei ulkona voi tehdä juuri mitään sääskihatuista ja muista huolimatta. Ne ärsyttävät ihan oikeastikin. Illalla kutittaa ja raavituttaa jalkoja ja käsivarsia, kun on päivän yrittänyt sinnitellä niiden seassa. Kissa näyttää ihan Uuno Turhapurolta, kun silmien yläpuolella on mustassa turkissa kaljuuntuneet kohdat (raapinut sääsken pistokohtia)
^ Aivan sama asia ärsytti minua tänään päivällä! Työskentelen pääsääntöisesti ulkona ja nimenomaan tänään manasin kaikki pienet lentävät höttiäiset alinpaan h***ettiin. Erityisesti pienet, lähes huomaamattomat mäkäräiset (?) ärsyttivät tänään. Ne kun jostain syystä purevat/pistävät kasvoihin eivätkä esim. paljaisiin käsivarsiin. 
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Eivätkö sääsket ole niitä, mitä on Afrikassa ja Etelä-Amerikassa?
Minua ärsyttävät mainituista syistä itikat. Ulkona oleminen vähänkin illemmalla on tuskaa. Niitä on joka kolkassa, eivätkä ne rajoitu edes sinne, vaan ne tunkeutuvat sisälle, pureskelevat ihoa kuin kiimaisimmat nymfot.
Minua ärsyttävät mainituista syistä itikat. Ulkona oleminen vähänkin illemmalla on tuskaa. Niitä on joka kolkassa, eivätkä ne rajoitu edes sinne, vaan ne tunkeutuvat sisälle, pureskelevat ihoa kuin kiimaisimmat nymfot.