Missä on Elina, 15 vuotta?

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Re: Missä on Elina, 15 vuotta?

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

joey kirjoitti: Minä olen aina luullut, että terveydenhoitajan velvollisuus on kertoa alaikäisen raskaudesta tämän vanhemmille. Kummityttöni kävi pelosta suunniltaan avautumassa yläkoulunsa terveydenhoitajalle siitä, että saattaa ehkä olla raskaana. Terveydenhoitaja oli soittanut suoraan tytön äidille. Siis pelkästään epäilyksestä.
Mä olen itse tehnyt abortin 15 vuotiaana eikä mun vanhemmilleni todellakaan siitä ilmoitettu.
Varmistelin sen vielä useita kertoja ja vakuuteltiin ettei kerrota.
Kävin terveydenhoitajalla kahdesti, tutkimuksissa ja itse operaatiossa ja mistään noista ei soitettu mun vanhemmilleni.
Itse kerroin tuosta äidilleni vasta pari vuotta sitten.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Alice Cullen kirjoitti: Mä olen itse tehnyt abortin 15 vuotiaana eikä mun vanhemmilleni todellakaan siitä ilmoitettu.
Varmistelin sen vielä useita kertoja ja vakuuteltiin ettei kerrota.
Kävin terveydenhoitajalla kahdesti, tutkimuksissa ja itse operaatiossa ja mistään noista ei soitettu mun vanhemmilleni.
Itse kerroin tuosta äidilleni vasta pari vuotta sitten.
Miten muuten reagoi? Asia on tietysti tämän ketjun näkökulmasta OT:ta ja vastaat jos haluat, mutta ihan periaatteessa ja yleisellä tasolla kiinnostaa kyllä...
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Valdovas kirjoitti: Miten muuten reagoi? Asia on tietysti tämän ketjun näkökulmasta OT:ta ja vastaat jos haluat, mutta ihan periaatteessa ja yleisellä tasolla kiinnostaa kyllä...
Kertoi että tiesi asiasta jo.
Oli siivonnut mun vanhoja papereita laatikoihin kun olin muuttanut kotoota ja samalla nähnyt ne sairaalan paperit.
Meillä on nykyisin hirveän hyvät välit, silloin ei niinkään ollut, joten toki oli iloinen että nyt edes kerroin ja pystyin asiasta puhumaan, ja varmasti oli myös onnellinen että periaatteistani huolimatta en siinä elämäntilanteessa alkanut kotileikkejä vauvan kanssa leikkimään.
Mutta ettei ihan täysin OT:ksi mene niin sanottakoon että toivottavasti Elinalla on elämässään aikuisia ihmisiä jotka osaavat realisesti kertoa mitä kaikkea lapsi tullessaan tuo ja jotka kehottavat punnitsemaan onko tytöstä siihen.
Tuollainen karkailu ei ainakaan kovin vastuullista touhua ole.
Petteri
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Tässä edelleen yksi löytynyt, siirretään löytyneisiin, kiitos!!

Petteri
Vastaa Viestiin