Ei ,en tee virheitä joten minullakin on siis puutteita..Jos et sitä heti tajunnut niin lumikola oli tarkoitettu huumoriksi..minua huvitti suunnattomasti se mahdollisuus että kateissa ollut astalo olisikin ollut siinä kuistilla ja amatöörikuvanmuokkajan ansiosta olisi huomattu reilu kolme vuotta jälkeenpäin...sopisi jotensakin tämän casen raameihin moka...älä ota niin vakavasti..ulkosuomalainen kirjoitti:
Yksi P.S. nyt kuitenkin viela: sattuikos Maigretille nyt toinenkin tunnistusvirhe a la lumikola: ei kai se siella karajaoikeuden takapihalla juoksennellut itsensapiilottelija se Annelin Seppo (James) Pontti ollut vaan KRP:n peitetoiminnasta vastaava mies?
Ja hyvin tiedän että oikeudessa ei ollut Seppo M mutta minulle hän nyt edusti kaikkia poliisin seppoja...relax.. (enkä nyt halua olla tuolle naamioituneelle ilkeä vaan vittuilen pelkästään instituutiolle..kyllä minä hyvin ymmärrän että tuo virkamies ei halunnut kasvoja julkisuuteen tulevien jopa hengenvaarallisten tehtäviensä vuoksi ja medialta oli luokatonta edes ahdistella häntä siinä pihalla..)