Tara kirjoitti:Ok, sovitaan näin! Alotan illalla ja silloin tiedän miten monta sivua ehdin seuraavssta kuulustelusta 19.9. - siinä on 8 sivua litterointa yhteensä (73- 80). Olin just laittamassa yv:tä, mutta onhan tää näin selvempi, ja voi sitten joku muu innokas kopioitsija ilmoittautua helposti myös, kun näkee missä nyt mennään. Koitan tempasta neljä sivua huomiseen aamupäivään mennessä!Rouva_Etsivä kirjoitti:Ehkä hyvä aloittaa tuosta ekasta kuulustelusta kun nimikkeenä oli rikoksesta epäilty.
Eli aloitan kirjoittamalla tänä iltana nuo JPEG067-070, että tulee koko kuulustelu kerralla. Tara jatkaa sitten JPEG073--> mihin sitten ehtii.
Lainaan itteä, mutta vain sen takia, että pistän tähän tiedoksi, että olen nyt kirjoittanut sivut JPEG-sivut 73, 74, 75 ja 76, eli neljä sivua AA:n kuulustelusta epäiltynä kuulustelusta 19.9.2009 ( ETP-kansiot Ulvila 3). Laitan ne tuonne Auerin kuulustelut ketjuun huomenna 9.6. aamupäivällä (pitis viel tarkistaa ettei jää mitään virheitä..) Eli sen jälkeen kun olen postittanut nuo neljä sivua, voi siihen perään liittää jatkoa..
Kuka vain jolla on etp-matskut voi jatkaa vaikka tuosta, sivulta JPEG 077 lähtien eteenpäin.
Jotain kysyttävääjos jollain innokkaalla on, niin laittaa vaan yv:tä.. Minua vähän vielä askarruttaa mitä lyhenteitä alaikäisten nimistä käyttäsi, vaikka esim Axxxx on jo aika tuttu tavallaan, mutta entäs seuraavat? Ehkäpä vain samalla tavalla, koska asiayhteydestä ymmärtää kyllä sen verran minkä tarvitsee...luulis. ..hmm.. no se selviää aamulla.