Johanna Hautamäki, 26 v. katosi Porissa 14.5.2010 - henkirikosepäily
Re: Johanna Hautamäki
Onko asiasta minkäänlaista uutta tietoa?
Minäkin olen kuullut huhuja, että Johanna olisi käyttänyt jotain "aineita" mutta tähän en nyt yhdestä ja toisesta syystä usko. Se on kuitenkin faktaa, että Johannalla oli lääke"kuuri" päällä (eli jo pitemmän aikaan joutunut syömään lääkkeitä selän takia).Helmie kirjoitti:Facebookissa eksyttyäni jonkun kadonneen teinitytön äidin sivulle, löytyi tällainen kommentti sieltä:
"Voi Sinua, on Sulla kans kestämistä, toivon, että Emmi löytyy, koskettaa asia kovasti minua, koska 2 viikkoa sittn meidän tuttu tyttö Johanna katosi Porissa poikaystävänsä luota krilliltä, noin vaan, kuin tuhka tuuleen, ja 3 pikkuinen jäi sinne ... ällistyttävää .. Porissa pyörii "aineita", jotka saavat ihmisen pois todellisuudesta ... toivon parasta"
Kommentin laittanut oli keski-ikäinen mies.
Tässä on nyt vaan se ihmeellinen asia, kun talossa on ollut muitakin ihmisiä paikalla, kun Johanna on sieltä paennut sen meikkipussin kanssa, lapsi ja koirat jääneet taloon eikä kukaan puhu mitään, miksi?
Katoamisesta ilmoitus on tehty (huhu) kolmenpäivän päästä!!! Mietin et mitä helv..ä!?
Joku tässä mättää ja todella pahasti. Kävi mielessä niinkin raaka juttu kuin, ollut tappelu, Johanna lähtenyt pakoon ja joku saanut kiinni, vienyt talon luo ja henki lähtenyt? Ruumis on sitten hävitetty näiden 3 päivän aikana jonnekkin todella kauas ja sen jälkeen tehty se katoamisilmoitus?
Siis ihan mun omaa mietintää, koska ei tässä nyt todellakaan kaikki ole kohdillaan.
Poliisikaan ei ehkä tutkinnallisista syistä ilmoittele lehdille tästä sen enempää, ainoastaan sanoneet, että edelleen on kateissa.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Uskon, että poliisi tietää paljonkin enemmän tapauksesta, kuin antaa julki. Esimerkiksi maastoetsintöjä en ole kahden viikon aikana alueella havainnut (ainakaan mitään laajoja), saati helikopteriharavointia. Kyllä tämä juttu on niin outo, että ei tästä saa lehtitietojen perusteella oikein minkäänlaista käsitystä.
Aika selvältä näyttää, että hengissä tätä naista ei enää löydetä.
Aika selvältä näyttää, että hengissä tätä naista ei enää löydetä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Minäkin uskon, ettei hengissä löydy. Ja jotenkin kallistun myös siihen, että syyllinen on lähipiirissä.
En jaksa uskoa itsemurhaankaan. Siinä tapauksessa olisi jo kyllä löytynyt.
Nuotio & Äreät Tiput
Tätä tapausta seurannut, ja toivonut, että törmäisin uutiseen, että löydetty on... lapsenkin takia. Mutta edelleen kateissa näyttää olevan.
Tuohon meikkipussi-asiaan.. kadonneella oli siis jonkinlainen "lääkitys", mutta mahtoiko olla säännöllinen, tai sellainen,että kadonnut piti niitä mukanaan? Itse tapaan säilyttää lääkkeitäni meikkipussissa joka on aina mukana, tosin suunnitelluilla matkoilla.
Tuohon meikkipussi-asiaan.. kadonneella oli siis jonkinlainen "lääkitys", mutta mahtoiko olla säännöllinen, tai sellainen,että kadonnut piti niitä mukanaan? Itse tapaan säilyttää lääkkeitäni meikkipussissa joka on aina mukana, tosin suunnitelluilla matkoilla.
En ollut lääkityksestä kuullutkaan, olisi mielenkiintoista tietää millainen lääkitys, mielialalääke (ssri), sairaus (kuten lääkkeillä hoidettava sokeritauti tms.. jolloin lääkitys on välttämätön) vai rauhoittava lääkitys (bentsot, joita otetaan vaan tarvittaessa, jos on bentsoja ottanut paljonkin, on varmasti pää mennyt sekasi ja sillo ihminen voi tehdä lähes mitä vaa).
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
matlockb kirjoitti:En ollut lääkityksestä kuullutkaan, olisi mielenkiintoista tietää millainen lääkitys, mielialalääke (ssri), sairaus (kuten lääkkeillä hoidettava sokeritauti tms.. jolloin lääkitys on välttämätön) vai rauhoittava lääkitys (bentsot, joita otetaan vaan tarvittaessa, jos on bentsoja ottanut paljonkin, on varmasti pää mennyt sekasi ja sillo ihminen voi tehdä lähes mitä vaa).
Koviin selkäkipuihin määrätään usein Panacodia tms otettavaksi tavallisen kipulääkkeen lisukkeena silloin kun tavallinen kipulääke ei auta yksinään.v-a-45 kirjoitti: Se on kuitenkin faktaa, että Johannalla oli lääke"kuuri" päällä (eli jo pitemmän aikaan joutunut syömään lääkkeitä selän takia).
Tehokkaita, mutta helpostikin (kodeiini)koukuttavia lääkkeitä. Yliannostus tappava.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parasetamo ... A4valmiste
Meikkilaukussa on sitten varmaan lähtenyt mukaan ainakin lääkkeet?
Oliskohan niin, että Johanna oli vain katsomassa lastaan? Lapsi ei asunut äitinsä kanssa?
Ehkä J ei ollut kykenevä hoitamaan lastaan itse?
Jonkun täällä aiemmin kommentoineen tekstistä tosin sai kuvan, että J oli saapunut Kunnaksentien asunnolle lapsen ja koiran kanssa, ja nämä jäivät, kun nainen katosi kuin tuhka tuuleen.
Totuus
-
miss nosey
- Susikoski
Itse olen käsittänyt asian, että lapsi asui Johannan kanssa, että oli kykeneväinen sitä hoitamaan.Kyllikki S kirjoitti: Oliskohan niin, että Johanna oli vain katsomassa lastaan? Lapsi ei asunut äitinsä kanssa? Ehkä J ei ollut kykenevä hoitamaan lastaan itse?
Kyllikki S kirjoitti:matlockb kirjoitti:En ollut lääkityksestä kuullutkaan, olisi mielenkiintoista tietää millainen lääkitys, mielialalääke (ssri), sairaus (kuten lääkkeillä hoidettava sokeritauti tms.. jolloin lääkitys on välttämätön) vai rauhoittava lääkitys (bentsot, joita otetaan vaan tarvittaessa, jos on bentsoja ottanut paljonkin, on varmasti pää mennyt sekasi ja sillo ihminen voi tehdä lähes mitä vaa).Koviin selkäkipuihin määrätään usein Panacodia tms otettavaksi tavallisen kipulääkkeen lisukkeena silloin kun tavallinen kipulääke ei auta yksinään.v-a-45 kirjoitti: Se on kuitenkin faktaa, että Johannalla oli lääke"kuuri" päällä (eli jo pitemmän aikaan joutunut syömään lääkkeitä selän takia).
Tehokkaita, mutta helpostikin (kodeiini)koukuttavia lääkkeitä. Yliannostus tappava.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parasetamo ... A4valmiste
Yksi aika yleinen, mitä määrätään nykyään koviin kipuihin on Lyrica. Panacodiahan ei saisi käyttää kahtaviikkoa kauempaa. Kumpaakin olen itse käyttänyt ja tuon Lyrican sanoisin olevan nuista kahdesta pahempi sivuvaikutuksiltaan. Tai sitten vain mulle tuli suurinpiirtein ne kaikki.
Oireina mm. heitehuimausta, uneliaisuutta, humaltunutta oloa...ja pienellä prosentilla itsetuhoisuutta.
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=12972&
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Lyrica on kyllä sellanen lääke jota en ainakaan itse pystynyt (yhden tapletin kokeilu) syömään, kerrassaan kamalat sivuvaikutukset.
Itselläni siis SInivelten molemmin puolinen tulehdus ja selkärankareuma.
En tiedä sen enempää Johannan lääkkeestä kuin juuri se pitkään ollut lääkitys juuri selän takia, liikkuminen on ollut jokseenkin vaikeaa.
Enkä myöskään nyt laita yhtäkään ajatusta mistään mieliala lääkkeistä tähän tapaukseen, vaan Johannalla on selkä kipeä ja syö siihen määrättyjä lääkkeitä.
En siis missään nimessä syyllistä sissiä mistään, vaan ainoastaan puhun tästä vaikenemisesta joka tuntuu oudolta, kun yleensä menee niin, jos joku asiasta jotain tietää, niin siitä myös kirjoittaa(jos vaikka auttaa löytymisessä), mutta nyt on hyvin hiljaista?
Itselläni siis SInivelten molemmin puolinen tulehdus ja selkärankareuma.
En tiedä sen enempää Johannan lääkkeestä kuin juuri se pitkään ollut lääkitys juuri selän takia, liikkuminen on ollut jokseenkin vaikeaa.
No selän kipujen takia tuskin olisi mitään syytä ottaa lasta poiskaan ja en usko tuohon itsekkään.tse olen käsittänyt asian, että lapsi asui Johannan kanssa, että oli kykeneväinen sitä hoitamaan.
Enkä myöskään nyt laita yhtäkään ajatusta mistään mieliala lääkkeistä tähän tapaukseen, vaan Johannalla on selkä kipeä ja syö siihen määrättyjä lääkkeitä.
Yhdyn tähän Holmesin kirjoittamaan, koska jotenkin ihmeellistä, että kaikki tapauksesta jotain tietävät on "hiljennetty" ja porukassa kiertää juttu kuinka moni on "vihainen" minfoon tulleista asioista ja nyt ei edes albaanisissi kirjoita mitään koko asiasta vaikka varmasti jotain uutta on kuullut?Minäkin uskon, ettei hengissä löydy. Ja jotenkin kallistun myös siihen, että syyllinen on lähipiirissä.
En siis missään nimessä syyllistä sissiä mistään, vaan ainoastaan puhun tästä vaikenemisesta joka tuntuu oudolta, kun yleensä menee niin, jos joku asiasta jotain tietää, niin siitä myös kirjoittaa(jos vaikka auttaa löytymisessä), mutta nyt on hyvin hiljaista?
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
-
albaanisissi
- Frank Drebin
eipä oo mullakaan mitää uutta tietoo. Pahalta näyttää, niin kauan on ollu jossu jo hukassa 
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
Todella mielenkiintoinen tapaus ja hyvin vaiettu aihe. Luin itsekin tätä ketjua aluperin ihan ohimennen, kun en pitänyt tapausta kovin kiinnostavana. Nopeaa selvisi, että tässä on nyt jotain muutakin takana. Minua kiinnostaa nyt mm. se, että millaista tämä porukka oli, jonka kanssa Johanna liikkui. Kyllähän seura nyt kertoo ihmisestä aika paljon. Pahasti haiskahtaa huumeilta ja veloilta tämä tapaus. Ja tosiaan kuka on vielä illalla nähnyt todistettavasti ja missä? Miksi siitä ei kerrota sen enempää.. Nykypäivänä ei ainakaan akateemisilla eli korkeampaa koulutusta ja elämäntason tavoittelevilla 26-vuotiailla ole kovin vanhoja lapsia joten voisiko tästäkin jo päätellä jotain tytön elämäntavoista? Joku varmaan osaisi kertoa hänestä enemmänkin eli juuri siitä mitä harrasteli, teki työkseen, missä liikkui ja kenen kanssa...
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
-
tumppi1991
- Scooby-Doo
Kun Johanna poistui asunnosta, jossa olivat lapsi ja koirat, niin jäivätkö nämä sinne yksin vai oliko asunnossa muita ihmisiä?
Oliko Johanna soittanut ystävälleen ennen katoamista?
Samankaltaisuutta Mika Mäenpään tapaukseen: Yhtäkkinen katoaminen, metsä, mitään ei ole otettu mukaan, (jos lapsi ja koirat jääneet asuntoon myös kaiken ns. kesken jättäminen), pelko varjosti myös Mikan tapausta, soitto ystävälle ennen katoamista.
Onko lähimetsän puut tarkastettu ?
Johannan tapaushan on todella kimurantti, tosin tietoa hyvin vähän saatavilla.
Oliko Johanna soittanut ystävälleen ennen katoamista?
Samankaltaisuutta Mika Mäenpään tapaukseen: Yhtäkkinen katoaminen, metsä, mitään ei ole otettu mukaan, (jos lapsi ja koirat jääneet asuntoon myös kaiken ns. kesken jättäminen), pelko varjosti myös Mikan tapausta, soitto ystävälle ennen katoamista.
Johannan tapaushan on todella kimurantti, tosin tietoa hyvin vähän saatavilla.
[quote="tumppi1991"]
quote]
On vaikea kuvitella kenenkään selkävaivasen puuhun kiikkuvan ja Johannallahan on ilmeisesti nuo selkäongelmat olleet pitempiaikaisia.
quote]
On vaikea kuvitella kenenkään selkävaivasen puuhun kiikkuvan ja Johannallahan on ilmeisesti nuo selkäongelmat olleet pitempiaikaisia.
kallooni on pultattu tahto,
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
V-a-45, mitä tarkoitit tällä:
Täällä ilmeisesti käy myös ihmisiä, jotka tietävät asiasta enemmän kuin kertovat. Jos porukka missä Johanna liikkuu on vaarallista, ehkä siksi siitä ei uskalleta kertoa enempää?Minäkin olen kuullut huhuja, että Johanna olisi käyttänyt jotain "aineita" mutta tähän en nyt yhdestä ja toisesta syystä usko.
There's a killer on the road
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die
Take a long holiday
Let your children play
Sweet memory will die