Jotain tämäntyyppistä ratkaisua itsekin mietin. Joillakin foorumeillahan on ignore- toiminto, jolla voi blokata tietyn käyttäjän viestin omalta näytöltä. Tämäntyyppinen ratkaisu toisi jonkinlaista helpotusta, mutta on puutteellinen ilmiselvistä syistä.ABC kirjoitti:Täällähän saa käyttäjälistasta esiin henkilön kaikki viestit, jos ne ovat vain ajatustenvirtaa ilman sanottavaa, voidaan kai huomauttaa ensin ja sitten vaikka bänniä? Mitä mieltä olette, ja mitä sanoo Mode, joka viime kädessä määrää palstan linjan?
Palstan loukkaavat kirjoitukset
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=525Bombay kirjoitti:Mistäs kirjoituksista "Markja" sai bannit?
Aajoo. Hämmentävän oloinen kaveri.Loka kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=525Bombay kirjoitti:Mistäs kirjoituksista "Markja" sai bannit?
-
Kalessin
- Adrian Monk
nojoo, näin on. Hauska kuitenkin, että luottaa itseensä niin paljon, että voi hyvällä omalla tunnolla linkittää aina faktatietoa pyydettäessä omille sivuilleen. Ja oma tuotoshan on aina se kiistaton ja objektiivisin fakta, muut ovat väärässä, jos toisin väittävät.
itse ainakin palaisin nopeasti ruotuun, jos sitä moderaattoreiden toimesta kehotettaisiin, niin kiintynyt olen palstaan ja palstalaisiin, että banni olisi kauhein mahdollinen kohtalo.
itse ainakin palaisin nopeasti ruotuun, jos sitä moderaattoreiden toimesta kehotettaisiin, niin kiintynyt olen palstaan ja palstalaisiin, että banni olisi kauhein mahdollinen kohtalo.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Joo, näin on. Meissä muissa on vain markjan kanssa se ero ettei me muut olla täällä henkilökohtaisella ristiretkellä oman aatteen puolesta joka paistaa läpi Jokaisen Postauksen. :sääliö:Kalessin kirjoitti: ***itse ainakin palaisin nopeasti ruotuun, jos sitä moderaattoreiden toimesta kehotettaisiin, ***
-
Kalessin
- Adrian Monk
^näin on, onneksi ei ole koskan tullut hurahdettua mihinkään noin pahasti, että sitä pitäisi lekalla takoa toisten päähän halusi ne tai ei. ikävästi tulee mieleen ristiretkeläiset jotka miekalla ja pelolla käännytti ihmisiä siihen oikeaan uskoon...*hrrrr*
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
...Ja jos joku tarraa ihan mihin vaan että pääsee takomaan "tietoa" kanssaihmisten päähän hinnalla millä hyvänsä, esittämättä pyynnöstäkään faktoja väitteilleen tai esittämällä vain yksipuolisia "faktoja" (=omia väitteitään) ja lapsellisia komentoja sekä vääntelee muiden sanomisia niin ärsyttäväähän se on kaikille.
HUOM!!! Tämä nyt ihan yleisellä tasolla, selän takanahan me ei suinkaan keskustella
HUOM!!! Tämä nyt ihan yleisellä tasolla, selän takanahan me ei suinkaan keskustella
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
joo, ei ja onhan sillä markjalla vieläkin mahdollisuus kommentoida, vai saikos se ihan oikeaa kirjoituskieltoa? joo, totta on mitä kylli sanoo, ei voi olla hermostumatta sen tyylisestä kirjoittelusta, jonka ainoa sanoma on;"minä olen oikeassa, te olette väärässä" ja todella vääristellään muiden sanomisia ja ihan oikeasti käydään kerjäämässä verta nenästä. musta on turha sitten rutista, kun napsahtaa, jos on ehdoin tahdoin käynyt kusemassa paimenpoikaan!!! 
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
blackwidow
^sekin päivä on nyt nähty kun TT suomii jotakuta, vaikka myöhemmin nätisti muokkasi kyseisen viestin
markjan viestejä en edes jaksanut lukea, kauheita vuodatuksia, joskus täysin topicin ohi.
Ilmeisesti Tattoon takia hurahti alunperin palstalle, kun tämä oli kopioinut jotain juttua markjan sivuilta, mutta lähdettä ei ollut kertonut.
markjan viestejä en edes jaksanut lukea, kauheita vuodatuksia, joskus täysin topicin ohi.
Ilmeisesti Tattoon takia hurahti alunperin palstalle, kun tämä oli kopioinut jotain juttua markjan sivuilta, mutta lähdettä ei ollut kertonut.