HÄKE 'nauha'
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: HÄKE 'nauha'
Se on pakko kysyä, että minkä ihmeen lehtitietojen varassa?
Jutustahan ei herunut käytännössä mitään ja se kaikki mitä herui viittasi ulkopuoliseen. Mitä sinä löpiset?
Koska olet alkanut seuraamaan juttua? Kuusirannan otettua ohjat?
Jutustahan ei herunut käytännössä mitään ja se kaikki mitä herui viittasi ulkopuoliseen. Mitä sinä löpiset?
Koska olet alkanut seuraamaan juttua? Kuusirannan otettua ohjat?
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes kirjoitti:Minulle yhtenä hämmästyksen aiheena täällä on aina ollut se, että hyvin monet kirjoittajat uskovat poliisin, syyttäjän, tuomarien ja jopa oikeuslaitosten pääsääntöisesti olevan väärässä ja läpeensä korruptoituneita. Jopa meillä täällä Suomessa. Ilmiö on yleinen etenkin silloin, jos rikoksen epäiltynä tekijänä on nainen.
Minä haluaisin nähdän TT:n naaman, kun hänelle soitettaisiin tuo kuuluisa häke nauha ilman Annelia, Häketätiä, Lasta ja Jukkaa. Haluisin nähdä sen viisaan katseen joka jäisi tuijottamaan tyhjyyteen, -> äänettömyyteen.
Juu'u.
Kuinkahan monta kertaa jotkut on esittäneet, kuinka saamattomia ne poliisit on olleet alkuvuosien tutkinnan aikana.
-
surfergirl
- Jane Marple
No jos tutkinnan loppuvaiheessa joudutaan tutkimaan uusiksi (tai ei voida enää tutkia koska aluksi ei tutkittu) asioita jotka olisi kannattanut tarkistaa heti alkuun jotta voitaisiin sulkea pois tahi todistaa vaihtoehto puolison syyllisyydestä niin onhan siinä jotain mutkia oiottu suoraksi, riippumatta siitä osoittautuuko puoliso lopulta syylliseksi vai syyttömäksi.
Yksi sellainen väite, täälläkin esitetty, ettei A:a olisi alusta lähtien tutkittu mahdollisena surmaajana,
ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos viitsii vähän perehtyä etp-materiaaliin, niin huomaa tämän asian oikean laidan. Materiaalia on yllinkyllin etp:ssä alkuvuosienkin tutkinnan ajalta.
Mitä olisi sanottava sellaisten henkilöiden reaaliteeteista, jotka lähes tosissaan ovat esittäneet että JJ käsitteli Annelia 'silmät kiiluen'.
ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos viitsii vähän perehtyä etp-materiaaliin, niin huomaa tämän asian oikean laidan. Materiaalia on yllinkyllin etp:ssä alkuvuosienkin tutkinnan ajalta.
Mitä olisi sanottava sellaisten henkilöiden reaaliteeteista, jotka lähes tosissaan ovat esittäneet että JJ käsitteli Annelia 'silmät kiiluen'.
Voin aivan hyvällä omalla tunnolla heittää haasteen sinulle ulkosuomalainen.ulkosuomalainen kirjoitti:Sinun. Olet ollut vaarassa joka kerran kun olemme jostain vaitelleet.A vot, sillee...
tuollasii sie haastat !
Kumman teksteissä on ollut enemmän korjattavaa?
Löydätkö jonkin asiavirheen teksteistäni, mikä liittyy etp-aineistoon ?
Kysymys on vain minun teksteistäni, tähän haasteeseen ei edes tarvitse ottaa vertailupohjaksi sinun omiasi.
Mahdoitko muuten huomata; Tänäänkin annoin vinkkejä sinulle etp-aineistosta useasti.
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Pientä puuhaa kesäillan ratoksi eli kokeilkaa kuinka äänettömästi pystytte kulkemaan sileässä lasimurskassa muovisissa puutarhakengissä joita myydään marketeissa alle kympillä. Muovilipposissa on sopivasti ilmastointiaukkoja jonne voi livahtaa yhtä sun toista. Muovilipposten paras puoli on että ne voi pestä kätevästi joko käsin tai pyykkikoneessa.
Hys hys!
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Blaah. Kirjoitin pitkan vastauksen ja se havisi.
No, summa summarum. Jarkeva ihminenhan ei tahan turumurteen haasteeseen enaa vastaisi, mutta kerran viela.
Eli esimerkkeja. Vaitit, etta sorkkarauta on etp materiaalissa todettu astaloksi. Ei pida paikkaansa. Unohdit ymmartaa veitsen hajujalkitestin lisahuomautuksen. Unohdit koiran loytaman hajujaljen arvioinnista, etta ohjastaja sanoi jaljen voivan olla kenen jattaman tahansa. Ja etta useampi poliisi todisti, ettei tontilta loytynyt jalkia. Taysin jarjenvastaisesti vaitat edelleen, ettei etp:n tieto siita, etta puhelimen luota nakee terassin ovelle pida paikkansa. Vaitit minun vaaristelevan kuitututkimusten tietoja mutta itse poimit irrallisia lausuntoja/et ollut kokonaisuuksia ymmartanyt. Vaitit, etta halosta loytyi vieraan miehen verta. Vaitit, etta tukeuduin lapsen 2009 haastatteluihin lapsen kayntikertojen osalta, etka koskaan palannut niihin lupaamallasi tavalla kun huomasit olevasi vaarassa. Kuten olen 1,768,900 kertaa sanonut, en jaksanut jankkaavia ja painostavia 2009 haastatteluja lukea ja tukeuduin ainoastaan 2006 tietoihin. Kaytit ikkunan jalanjalkia selittaessasi ikkunan kuvakaappausta SISAANkiipeamisen jalkeen. Ei sen jalkeen kun ikkunasta olisi menty molemmin pain.
Jnejnejnejnejne
Normaaliin tapaan tasta alkaa uusi kadenvaanto, jonka jalkeen tutumurre taas kertaalleen kuvittelee osoittaneensa olleensa oikeassa. Vrt. tamanpaivainen vankkays siita oliko kuva 56 oikein identifioitu. Tai siita mika on suomalaisten miesten keskipituus tai aika tukevan yli 180-senttisen paino. Tai voiko linnuntieta mitatun matkan ottaa arvioksi kun kuvitellaan murhaajan poistumistieta pimeassa naapurin pihan poikki, joulukuisen lehvattoman pensasaidan lapi.
Edit: Huomasitko -- sanoin etta minulla ei ole ETP:ta mukanani. Ainakin kolme eri kertaa. Uskoakseni luit sita jalleen kuin piru raamattua. En vielakaan ymmarra mista paattelet etta ".../" kohdassa 2:07 Hake-nauhaa on kirosana.
No, summa summarum. Jarkeva ihminenhan ei tahan turumurteen haasteeseen enaa vastaisi, mutta kerran viela.
Eli esimerkkeja. Vaitit, etta sorkkarauta on etp materiaalissa todettu astaloksi. Ei pida paikkaansa. Unohdit ymmartaa veitsen hajujalkitestin lisahuomautuksen. Unohdit koiran loytaman hajujaljen arvioinnista, etta ohjastaja sanoi jaljen voivan olla kenen jattaman tahansa. Ja etta useampi poliisi todisti, ettei tontilta loytynyt jalkia. Taysin jarjenvastaisesti vaitat edelleen, ettei etp:n tieto siita, etta puhelimen luota nakee terassin ovelle pida paikkansa. Vaitit minun vaaristelevan kuitututkimusten tietoja mutta itse poimit irrallisia lausuntoja/et ollut kokonaisuuksia ymmartanyt. Vaitit, etta halosta loytyi vieraan miehen verta. Vaitit, etta tukeuduin lapsen 2009 haastatteluihin lapsen kayntikertojen osalta, etka koskaan palannut niihin lupaamallasi tavalla kun huomasit olevasi vaarassa. Kuten olen 1,768,900 kertaa sanonut, en jaksanut jankkaavia ja painostavia 2009 haastatteluja lukea ja tukeuduin ainoastaan 2006 tietoihin. Kaytit ikkunan jalanjalkia selittaessasi ikkunan kuvakaappausta SISAANkiipeamisen jalkeen. Ei sen jalkeen kun ikkunasta olisi menty molemmin pain.
Jnejnejnejnejne
Normaaliin tapaan tasta alkaa uusi kadenvaanto, jonka jalkeen tutumurre taas kertaalleen kuvittelee osoittaneensa olleensa oikeassa. Vrt. tamanpaivainen vankkays siita oliko kuva 56 oikein identifioitu. Tai siita mika on suomalaisten miesten keskipituus tai aika tukevan yli 180-senttisen paino. Tai voiko linnuntieta mitatun matkan ottaa arvioksi kun kuvitellaan murhaajan poistumistieta pimeassa naapurin pihan poikki, joulukuisen lehvattoman pensasaidan lapi.
Edit: Huomasitko -- sanoin etta minulla ei ole ETP:ta mukanani. Ainakin kolme eri kertaa. Uskoakseni luit sita jalleen kuin piru raamattua. En vielakaan ymmarra mista paattelet etta ".../" kohdassa 2:07 Hake-nauhaa on kirosana.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
-
surfergirl
- Jane Marple
Mä itse asiassa testasinkin tätä yks ilta kun eräs ipanoista oli hajottanut lasipurkin lattialle. Sinisissä ABC-asemalta ostetuissa crocs-kopioissa, hinta muistaakseni viis euroa pari, ei kummoistakaan meteliä kuulunut lasin päällä tallustelusta (alla oli laminaatti).Hellapoliisi kirjoitti:Pientä puuhaa kesäillan ratoksi eli kokeilkaa kuinka äänettömästi pystytte kulkemaan sileässä lasimurskassa muovisissa puutarhakengissä joita myydään marketeissa alle kympillä. Muovilipposissa on sopivasti ilmastointiaukkoja jonne voi livahtaa yhtä sun toista. Muovilipposten paras puoli on että ne voi pestä kätevästi joko käsin tai pyykkikoneessa.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Aivan ! Seuraava pitäisi lisätä vielä sinne ETP:hen.turumurre kirjoitti: Otan tähän vain yhden esimerkin virallisesta tutkimuksesta. Verijälkitutkija lausunnossaan sanoo että Annelin jalkapöydän päällä olevat veritipat ovat todennäköisesti muodostuneet kun sorkkaraudasta on pudonnut siihen Jukan veritippoja !!? Niistä veritipoista ei voitu edes DNA:ta määrittää, koska ne olivat tutkijalla vain valokuvassa. Tälläisia 'puolueettomia' lausuntoja en voi ymmärtää. Etp on täynnä tämänkaltaista. Siinä syitä miksi kirjoittelen ja miksi olen sitä mieltä mitä olen.
"..... Syytetyn jalkapöydällä on veritippoja, jotka veritipat tutkija hyvin pystyi päättelemään valokuvien perusteella kuuluneen uhrille,lisäksi tutkija on sitä mieltä että veritipat ovat kulkeutuneet jalkapöydälle uhrin talvikenkien lävitse jotka syytetyllä oli tekohetkellä jaloissaan...."
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Eikohan ne talvikengat olleet tassa vaiheessa jo naapuririvarin roskiksessa. Onko ajatus useiden jalkineiden kayttamisesta eri aikoina todella miehelle ylivoimaisen kasittamatonta?
Tai ajatus sandaaleiden poisottamisesta ennenkuin nappaa pesuhuoneen oven vieressa kokottavan verisen astalon ja sujauttaa sen muovipussiin ja pakkaseen? Tai mihin vain.
Taitaa olla taas se pieni ero. Miehilla on yhdet kengat, jotka laitetaan aamulla jalkaan ja otetaan illalla pois. Muuta ei voi edes kuvitella.
Tai ajatus sandaaleiden poisottamisesta ennenkuin nappaa pesuhuoneen oven vieressa kokottavan verisen astalon ja sujauttaa sen muovipussiin ja pakkaseen? Tai mihin vain.
Taitaa olla taas se pieni ero. Miehilla on yhdet kengat, jotka laitetaan aamulla jalkaan ja otetaan illalla pois. Muuta ei voi edes kuvitella.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
No elkääs nyt, ei se verijälkitutkija mitään osaa. Kohta Turtsu postaa meille havainnollistavan kaavion, missä Auerin omasta pistohaavasta veri tippuu oikean jalkapöydän yläosaan, kun Auer on jalat ristissä kumartuneena koittamassa miehensä pulssia pesuhuoneen ovesta.
Vähänhän tässä on jaanaamisen makua koko Ulvila-ketjussa, mutta hilpeäähän se on tämäkin.
Itse kengistä olen sitä mieltä, ettei se Auer sentään niin taneli ole ollut, että on jättänyt leimasimena käyttämänsä talvikengät tuulikaappiin. Ne oli jemmattu jo hyvissä ajoin puukotusten ja ikkunanrikkomisten jälkeen. Mennessään häkepuhelun ääreltä takkahuoneeseen hänellä on sieltä eteisen kenkäkaapista (mitä sitäkin oli vaikea muistaa) jonkun sortin lipokkaat jaloissaan. Rekoissa juoksuaskelten äänet eivät täysin rimmanneet varsikenkien kanssa, enemmän kuitenkin kuin paljasjalkojen.
Vähänhän tässä on jaanaamisen makua koko Ulvila-ketjussa, mutta hilpeäähän se on tämäkin.
Itse kengistä olen sitä mieltä, ettei se Auer sentään niin taneli ole ollut, että on jättänyt leimasimena käyttämänsä talvikengät tuulikaappiin. Ne oli jemmattu jo hyvissä ajoin puukotusten ja ikkunanrikkomisten jälkeen. Mennessään häkepuhelun ääreltä takkahuoneeseen hänellä on sieltä eteisen kenkäkaapista (mitä sitäkin oli vaikea muistaa) jonkun sortin lipokkaat jaloissaan. Rekoissa juoksuaskelten äänet eivät täysin rimmanneet varsikenkien kanssa, enemmän kuitenkin kuin paljasjalkojen.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Tuollahan noita on kylpyhuoneessa saunan oven vieressä kaksikin paria (kuva 26 ao ketjussa). Nopea huuhtelu ja lattialämmityshän oli isolla..taavetti kirjoitti:Mennessään häkepuhelun ääreltä takkahuoneeseen hänellä on sieltä eteisen kenkäkaapista (mitä sitäkin oli vaikea muistaa) jonkun sortin lipokkaat jaloissaan. Rekoissa juoksuaskelten äänet eivät täysin rimmanneet varsikenkien kanssa, enemmän kuitenkin kuin paljasjalkojen.
..saapa nähä..
turre kommentoi näin; oikein / väärin / turre ei saa hajua / Hau ja Murrr
O = oikea vastaus
V = väärä vastaus (VVV = tosipaljon mettään meni)
? = turre ei saa hajua (??? turre eksyi täysin Tähtisentien viherkaistalle)
Jarkeva ihminenhan ei tahan turumurteen haasteeseen enaa vastaisi, mutta kerran viela.
OOO
Vaitit, etta sorkkarauta on etp materiaalissa todettu astaloksi. Ei pida paikkaansa.
???
Unohdit ymmartaa veitsen hajujalkitestin lisahuomautuksen.
VV
Unohdit koiran loytaman hajujaljen arvioinnista, etta ohjastaja sanoi jaljen voivan olla kenen jattaman tahansa.
V
Ja etta useampi poliisi todisti, ettei tontilta loytynyt jalkia.
VV
Taysin jarjenvastaisesti vaitat edelleen, ettei etp:n tieto siita, etta puhelimen luota nakee terassin ovelle pida paikkansa.
OOO
Vaitit minun vaaristelevan kuitututkimusten tietoja mutta itse poimit irrallisia lausuntoja/et ollut
kokonaisuuksia ymmartanyt.
?
Vaitit, etta halosta loytyi vieraan miehen verta.
???
Vaitit, etta tukeuduin lapsen 2009 haastatteluihin lapsen kayntikertojen osalta,
O
etka koskaan palannut niihin lupaamallasi tavalla kun huomasit olevasi vaarassa.
?
Kuten olen 1,768,900 kertaa sanonut, en jaksanut jankkaavia ja painostavia 2009 haastatteluja lukea
OOO
ja tukeuduin ainoastaan 2006 tietoihin.
VV
Kaytit ikkunan jalanjalkia selittaessasi ikkunan kuvakaappausta SISAANkiipeamisen jalkeen. Ei sen jalkeen kun ikkunasta olisi menty molemmin pain.
O/V/? ; vasen+vasen tai oikea+oikea
Normaaliin tapaan tasta alkaa uusi kadenvaanto,
VVV
jonka jalkeen tutumurre taas kertaalleen kuvittelee osoittaneensa olleensa oikeassa.
O
Vrt. tamanpaivainen vankkays siita oliko kuva 56 oikein identifioitu. Tai siita mika on suomalaisten miesten keskipituus tai aika tukevan yli 180-senttisen paino. Tai voiko linnuntieta mitatun matkan ottaa arvioksi kun kuvitellaan murhaajan poistumistieta pimeassa naapurin pihan poikki, joulukuisen lehvattoman pensasaidan lapi.
O/V/???
Edit: Huomasitko -- sanoin etta minulla ei ole ETP:ta mukanani. Ainakin kolme eri kertaa.
Hau hau hau
Uskoakseni luit sita jalleen kuin piru raamattua.
Murrrr
En vielakaan ymmarra
OO
mista paattelet etta ".../" kohdassa 2:07 Hake-nauhaa on kirosana.
hau
Hyvinhän tämä kuitenkin meni, oikeita vastauksia oli enemmän!
Kuitenkin, johtuen joukossa olevista vääristäkin vastauksista,
ulkosuomalainen saa vain tälläisen 2.luokan turre-merkin:

O = oikea vastaus
V = väärä vastaus (VVV = tosipaljon mettään meni)
? = turre ei saa hajua (??? turre eksyi täysin Tähtisentien viherkaistalle)
Jarkeva ihminenhan ei tahan turumurteen haasteeseen enaa vastaisi, mutta kerran viela.
OOO
Vaitit, etta sorkkarauta on etp materiaalissa todettu astaloksi. Ei pida paikkaansa.
???
Unohdit ymmartaa veitsen hajujalkitestin lisahuomautuksen.
VV
Unohdit koiran loytaman hajujaljen arvioinnista, etta ohjastaja sanoi jaljen voivan olla kenen jattaman tahansa.
V
Ja etta useampi poliisi todisti, ettei tontilta loytynyt jalkia.
VV
Taysin jarjenvastaisesti vaitat edelleen, ettei etp:n tieto siita, etta puhelimen luota nakee terassin ovelle pida paikkansa.
OOO
Vaitit minun vaaristelevan kuitututkimusten tietoja mutta itse poimit irrallisia lausuntoja/et ollut
kokonaisuuksia ymmartanyt.
?
Vaitit, etta halosta loytyi vieraan miehen verta.
???
Vaitit, etta tukeuduin lapsen 2009 haastatteluihin lapsen kayntikertojen osalta,
O
etka koskaan palannut niihin lupaamallasi tavalla kun huomasit olevasi vaarassa.
?
Kuten olen 1,768,900 kertaa sanonut, en jaksanut jankkaavia ja painostavia 2009 haastatteluja lukea
OOO
ja tukeuduin ainoastaan 2006 tietoihin.
VV
Kaytit ikkunan jalanjalkia selittaessasi ikkunan kuvakaappausta SISAANkiipeamisen jalkeen. Ei sen jalkeen kun ikkunasta olisi menty molemmin pain.
O/V/? ; vasen+vasen tai oikea+oikea
Normaaliin tapaan tasta alkaa uusi kadenvaanto,
VVV
jonka jalkeen tutumurre taas kertaalleen kuvittelee osoittaneensa olleensa oikeassa.
O
Vrt. tamanpaivainen vankkays siita oliko kuva 56 oikein identifioitu. Tai siita mika on suomalaisten miesten keskipituus tai aika tukevan yli 180-senttisen paino. Tai voiko linnuntieta mitatun matkan ottaa arvioksi kun kuvitellaan murhaajan poistumistieta pimeassa naapurin pihan poikki, joulukuisen lehvattoman pensasaidan lapi.
O/V/???
Edit: Huomasitko -- sanoin etta minulla ei ole ETP:ta mukanani. Ainakin kolme eri kertaa.
Hau hau hau
Uskoakseni luit sita jalleen kuin piru raamattua.
Murrrr
En vielakaan ymmarra
OO
mista paattelet etta ".../" kohdassa 2:07 Hake-nauhaa on kirosana.
hau
Hyvinhän tämä kuitenkin meni, oikeita vastauksia oli enemmän!
Kuitenkin, johtuen joukossa olevista vääristäkin vastauksista,
ulkosuomalainen saa vain tälläisen 2.luokan turre-merkin:

Otas ny Taavi välil vaikka Olvia, se voip vahvistaa vanhan miehen polvia...taavetti kirjoitti: ... Kohta Turtsu postaa meille havainnollistavan kaavion, missä Auerin omasta pistohaavasta veri tippuu oikean jalkapöydän yläosaan, kun Auer on jalat ristissä kumartuneena koittamassa miehensä pulssia pesuhuoneen ovesta.
...
No, miksei naisenkin