Uskomaton määrä muuten tulee pyykkiä kahdelta ihmiseltä, kun on tottunut pesemään vain yhden ihmisen pyykit. Huhhuh.. En uskalla edes ajatella naapurin 5-lapsisen perheen pyykkivuorta.. Menee yli oman ymmärrykseni.
Pub Prison **AVATTU**
-
Nannitanni
- Harjunpää
Re: Pub Prison **AVATTU**
Jep, karpalo-lonkero kelpais tännekin. Semmosen määrän pyykkiä oon tänään pessy, että ansaitsen jotain virkistävää.
Uskomaton määrä muuten tulee pyykkiä kahdelta ihmiseltä, kun on tottunut pesemään vain yhden ihmisen pyykit. Huhhuh.. En uskalla edes ajatella naapurin 5-lapsisen perheen pyykkivuorta.. Menee yli oman ymmärrykseni.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
^Varsinkin jos ne tenavat on siinä iässä, että ovat jo ilman vaippoja päivisin. Siinä 3-5v välissä kun sattuu usein näitä yökasteluita. Tuttavaperheessä on pyykkikone kokoajan päällä, yksi koneellinen kuivumassa ja yksi odottamassa viikkaamista
Salitreenien jälkeen voisin nauttia joitain laittisjuttua, tack.
Salitreenien jälkeen voisin nauttia joitain laittisjuttua, tack.
Nanika ga tooku matteiru to
Se kone vain laitetaan päälle siinä sivussa, kaikki kohtuukokoiset lapset osaa lajitella pyykin ja käyttää konetta... kuivumaan laittaa ken ehtii ja jokainen ottaa narulta kuivat omat ja vie omiin laatikoihin/kaappiin. Tiedän kuitenkin isompia perheitä kuin meidän 5-lapsinen (serkulla 17 lasta), joissa on kaksi konetta taloudessa.En uskalla edes ajatella naapurin 5-lapsisen perheen pyykkivuorta.. Menee yli oman ymmärrykseni.
Kuivaa nyt kyllä niin kurkkua tuon ukkosmyrskyn jälkeen (valtavia rakeita) että jotain viilentävää nyt lasiin, kiitos.
Nothing is quite what it seems
-
Nannitanni
- Harjunpää
^ Niinhän se kai tosiaan menee. Näin nuorena heitukkana asiaa ei tullut ajateltua tuolta kantilta.
Äiti soitteli, että Pohjanmaalla oli ainakin tullut raekuuroja. Täälläkin päin on kyllä pilvet sen näköiset, että voisi ihan hyvin vähän ukkostaa myöhemmin illalla.
Pakko lipitellä jäävettä, eilisestä auringonpistoksesta viisastuneena.
Äiti soitteli, että Pohjanmaalla oli ainakin tullut raekuuroja. Täälläkin päin on kyllä pilvet sen näköiset, että voisi ihan hyvin vähän ukkostaa myöhemmin illalla.
Pakko lipitellä jäävettä, eilisestä auringonpistoksesta viisastuneena.
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^^Lasillinen puolikuivaa valkkaria Maylle... itse tempaisen nopeasti yhden saunajuoman lauteille pääsyä odotellessani.
Joops, ei ole valkoihoisen naisen kelejä nämä helteet, päivä on kulunut lähinnä läähättäessä ja vanhoja kuva-arkistoja katsellessa. Vaivaiset kaksi koneellista pyykkiä odottaa edelleen, että joku laittaisi ne koneeseen
Joops, ei ole valkoihoisen naisen kelejä nämä helteet, päivä on kulunut lähinnä läähättäessä ja vanhoja kuva-arkistoja katsellessa. Vaivaiset kaksi koneellista pyykkiä odottaa edelleen, että joku laittaisi ne koneeseen
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Täytyy kyllä nyt todeta, että olen vähän kateellinen. Toivon kovasti, että täälläkin ukkostaisi! Sen lisäksi, että jostain syystä pidän ukonilmasta (Nannitanni kirjoitti:Äiti soitteli, että Pohjanmaalla oli ainakin tullut raekuuroja. Täälläkin päin on kyllä pilvet sen näköiset, että voisi ihan hyvin vähän ukkostaa myöhemmin illalla.
Minulle vaikka yksi kylmä omenasiideri, kiitos! Ja jos jostain löytyisi tehokasta after sun:ia?!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
^^Kiitos maija t., just tuota kaipailinkin, puolikuivaa. Ryyst ja ryyps. Laitahan se kone pyörimään, itse oon epähuomiossa laittanut äsken
Täällä on niin tajuttomasti sääskiäkin, ettei ulkona voi tehdä mitään. Kuolkoot vain ruusutkin
Täällä on niin tajuttomasti sääskiäkin, ettei ulkona voi tehdä mitään. Kuolkoot vain ruusutkin
-
Valdovas
- Axel Foley
Kinkyjä kuvia...??maija turjukka kirjoitti: Joops, ei ole valkoihoisen naisen kelejä nämä helteet, päivä on kulunut lähinnä läähättäessä ja vanhoja kuva-arkistoja katsellessa.![]()
^ Helle on noussut Valdovasille päähän. Muuhun tulokseen en voi tulla. Tarjoan ihan omalla kustannuksellani hänelle mitä vain vilpoista juotavaa kunhan ei niitä kovin tyyriitä... 
-
Valdovas
- Axel Foley
No skumppahan on aina hyvää kun se on kylmää, kuivaa ja ilmaista, joten kiitos, sopii kyllä!Maybrick kirjoitti:^ Helle on noussut Valdovasille päähän. Muuhun tulokseen en voi tulla. Tarjoan ihan omalla kustannuksellani hänelle mitä vain vilpoista juotavaa kunhan ei niitä kovin tyyriitä...

Tuo Winnien elämänohje sopii toki moneen muuhunkin asiaan...
Oho, tääs minä olen täällä
Tosin taitaa olla, että seuraavaksi pitää kirjoitella sinne känniketjuun 
Skumpat juotu ja jotain rekorderlingiä seuraavaksi nam. Ai miksi ? No vaikka siksi, että on perjantai. Eikö suomalaiset keksi aina syyn!
Skumpat juotu ja jotain rekorderlingiä seuraavaksi nam. Ai miksi ? No vaikka siksi, että on perjantai. Eikö suomalaiset keksi aina syyn!
Heipä hei, Clyde. Et ole yksin 
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
Nannitanni
- Harjunpää
Perjantai on hyvä syy! Samoin se, että juhannukselta jäi niin paljon juomia, että voi kai sitä pari saunajuomaksi ottaa..
Ja vaikka se, että sain purettua vihon viimeisenkin muuttolaatikon. Hyvä minä!
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
Ah jes, muitakin prisonilaisia. Hyvä, ettei tämä nurkkapöydän varaus taas mene ihan gukkaan 
Heipsan, täällä taas. Luoja kun kaupungilla oli polttavaa! Aurinko oikein porotti.
Voisin ottaa jotain viilentävää.
Voisin ottaa jotain viilentävää.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!