Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
^Olen huomannut, että varsinkin hieman vanhemmat ja ei-niin-sivistyneet ihmiset eivät jotenkin vaan tajua, että mielenterveysongelmat ovat sairauksia siinä missä katkennut jalkakin. Nämä vanhemman polven ihmiset sitten yleensä hoitavat asian niin, että sairas ihminen suljetaan peräkamariin, naureskellaan se jutuille ja sitten kun tämä sairaus on kroonistunut ja omaiset eivät enää jaksa hoitaa, mielenterveysongelmainen siirretään jonkun laitoksen vastuulle. Olen ollut huomaavinani, että varsinkin maaseudulla pöpit jotenkin vaan hyväksytään eikä ihmisille edes juolahda mieleen ajatus, että ehkä sillä on sairaus joka voitaisiin hoitaa.
Ties mitä nämä Tuksun omaiset ajattelevat.
Ajatusleikkinä: oletetaan, että Tuksun lapsuus olisi ollut jotenkin todella traumaattinen (vaikka seksuaalista hyväksikäyttöä tai uskonnollista väkivaltaa tai jotain) ja hänestä olisi sen takia tullut hieman "todellisuudesta irtaantunut", niin viihdyttäisikö vielä sittenkin? Naureskelisimmeko ihmiselle joka olisi sairas ja jonka sairaus olisi jonkun toisen väkivallan aiheuttama?
Ties mitä nämä Tuksun omaiset ajattelevat.
Ajatusleikkinä: oletetaan, että Tuksun lapsuus olisi ollut jotenkin todella traumaattinen (vaikka seksuaalista hyväksikäyttöä tai uskonnollista väkivaltaa tai jotain) ja hänestä olisi sen takia tullut hieman "todellisuudesta irtaantunut", niin viihdyttäisikö vielä sittenkin? Naureskelisimmeko ihmiselle joka olisi sairas ja jonka sairaus olisi jonkun toisen väkivallan aiheuttama?
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.
Mieskuoro Kuuntelijat.
Mieskuoro Kuuntelijat.
Olen kanssasi aivan samaa mieltä tässä asiassa. Jossain se raja menee, hölmöilyssäkin. Ja varsinkin sille nauramisessa tai siihen yllyttämisessä.Chopper kirjoitti:Lähinnä laitoin sen tänne sen takia että useimmat ymmärtäisivät olla jo nauramatta Tuksulle sekä tajuisivat ettei sairaille ihmisille minusta tarvitsisi nauraa tai pitää heitä pilkkanaan.
Tuksu on erittäin viihdyttävä persoona ja saanut minutkin hymyilemään useasti omalla hyvällä tavallaan mutta johonkin on se raja vedettävä ja minulla se menee tässä. Ei naurata enää yhtään.
-
LadyBlue
- Aloitteleva Besserwisser
Mariacka kirjoitti:Olen kanssasi aivan samaa mieltä tässä asiassa. Jossain se raja menee, hölmöilyssäkin. Ja varsinkin sille nauramisessa tai siihen yllyttämisessä.Chopper kirjoitti:Lähinnä laitoin sen tänne sen takia että useimmat ymmärtäisivät olla jo nauramatta Tuksulle sekä tajuisivat ettei sairaille ihmisille minusta tarvitsisi nauraa tai pitää heitä pilkkanaan.
Tuksu on erittäin viihdyttävä persoona ja saanut minutkin hymyilemään useasti omalla hyvällä tavallaan mutta johonkin on se raja vedettävä ja minulla se menee tässä. Ei naurata enää yhtään.
Niin eikö tässäkäin päde se vanha sanonta: Kukaan ei ole täydelinen ja jokaisessa meissä on jotain hyvääkin..
Palmu mm. toteaa surullisesti: »Vanha Helsinki häviää... ja niin kai minäkin..» lainaus elokuvasta Tähdet kertovat, komisario Palmu (1962)
mtv3.fi: "7 päivää: Johanna Tukiainen palasi Arton luo
"Pienen hengähdystauon jälkeen Tukiaisen ja Arton suhde on on-off-tilassa. Vaaleaverikkö on viettänyt aikaa ex-kihlattunsa luona Lapissa, mutta häitä ei tänä vuonna tanssita.
– En tunne Artoa vielä niin hyvin, että voisin astella hänen kanssaan alttarille. Olen kuitenkin antanut hänelle toisen mahdollisuuden. Jos hän pitää sanansa, eikä valehtele, saattaa tästä vielä syntyäkin jotain, Tukiainen kertoo lehden haastattelussa."
hmm, kai se kirkko (mielestäni) on yhä varattuna, että tällä impulsiivisuudella voisin hyvinkin uskoa, että siellä päräyttävät naimisiin sillo heinäkuussa vai millon se nyt oli...
"Pienen hengähdystauon jälkeen Tukiaisen ja Arton suhde on on-off-tilassa. Vaaleaverikkö on viettänyt aikaa ex-kihlattunsa luona Lapissa, mutta häitä ei tänä vuonna tanssita.
– En tunne Artoa vielä niin hyvin, että voisin astella hänen kanssaan alttarille. Olen kuitenkin antanut hänelle toisen mahdollisuuden. Jos hän pitää sanansa, eikä valehtele, saattaa tästä vielä syntyäkin jotain, Tukiainen kertoo lehden haastattelussa."
hmm, kai se kirkko (mielestäni) on yhä varattuna, että tällä impulsiivisuudella voisin hyvinkin uskoa, että siellä päräyttävät naimisiin sillo heinäkuussa vai millon se nyt oli...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Miten se nyt voi sanoa, ettei tunne Artoa niin hyvin, että voisi mennä naimisiin? Jos kerran oli jo aiemmin menossa sen kanssa naimisiin 
Nanika ga tooku matteiru to
Kuitenkin eilen eli 22.6.2010 on Jossu facebookin kihlattunsa (?) sivulle laittanut tällasen viestin :

Joten joko se lempi taas kerran on off-tilassa..?Johanna Tukiainen
Saat olla koko loppuelämän ilman mua, jos luottamus ei tule kuntoon. Eikä näytä tulevan, joten unohda mut. Voit masturboida mun kuvien kanssa, muuhun susta ei ole.
Eilen 23:52
-
Lumienkeli
- Martin Beck
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=115681
Kihlaus purkautuu ihan videolla. Alkaa olemaan vähän Matti ja Mervi -aineksia tässä
Kihlaus purkautuu ihan videolla. Alkaa olemaan vähän Matti ja Mervi -aineksia tässä
-
Kala-Alpertti
- Hercule Poirotin viikset
Mitä jos annettaisiin tämän kyseisen huomiohuoran olla ja "vaiettaisiin se kuoliaaksi"?
Kun kukaan ei enää ostaisi Tuksun kuvalla varustettuja lehtiä tai kävisi lukemassa hänestä kertovia nettiuutisia, median edustajatkin tajuavat että hän on "lypsämätön lehmä" ja jättävät oman onnensa nojaan.
Toki hänen tilalleen tulisi joku yhtä rasittava julkisuushuoraaja, mutta toivotaan että tämä ei ole niin tuskallisen yksinkertainen ja typerä tapaus.
Kun kukaan ei enää ostaisi Tuksun kuvalla varustettuja lehtiä tai kävisi lukemassa hänestä kertovia nettiuutisia, median edustajatkin tajuavat että hän on "lypsämätön lehmä" ja jättävät oman onnensa nojaan.
Toki hänen tilalleen tulisi joku yhtä rasittava julkisuushuoraaja, mutta toivotaan että tämä ei ole niin tuskallisen yksinkertainen ja typerä tapaus.
^ Näinhän se teoriassa toimii. Samoin kerjäläisistä päästäisiin eroon jos kukaan ei antaisi heille rahaa. Yritäpäs sitten saada tähän koko kansa mukaan.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
-
debbie
Älä ruoki trollia, sanotaan keskustelufoorumeilla. Voidaan soveltaa myös "lööppijulkkiksiin".
Pakko saivarrella, mutta katkennut jalka ei ole sairaus, se on vamma.Anilè kirjoitti:^Olen huomannut, että varsinkin hieman vanhemmat ja ei-niin-sivistyneet ihmiset eivät jotenkin vaan tajua, että mielenterveysongelmat ovat sairauksia siinä missä katkennut jalkakin.
"Elämä on ihanaaa!!!!!! Kohta muutto ulkomaille! ♥ Tämä maa on liian pieni minulle katkerine ihmiseen"
Näin Tuksu kommentoi facebookissaan. Päästäisiinkö tästä siis vihdoin eroon?
... veikkaan, että ei.
Näin Tuksu kommentoi facebookissaan. Päästäisiinkö tästä siis vihdoin eroon?
... veikkaan, että ei.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Ei päästä, sanon minä, käy Seiskan tai Hymyn rahoilla jossain kääntymässä & takaisin tule.
Eikös sen pitänyt jo asua siellä Ruotsissa? Vai joko nekin ihmiset on katkeria ja kateellisia jossukalle?
Onkohan Tuksu lähdössä Miamiin, vai peräti Floridaan?
Siellähän on kaikki niin klamööriä ja vaatteetkin on bling bling.
Onkohan Tuksu lähdössä Miamiin, vai peräti Floridaan?
Nanika ga tooku matteiru to
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kilistalla
Eli siis, Tuksu on jenkkien listalla epäonnistuneimmista kauneusleikkauksista.
Tuota listaa katselin niin se nyt täytyy Tuksun puolustukseks sanoa, että en tajua suht korkeaa sijaa (taisi olla 7.), on tuolla nyt häntä alempanakin vielä epäonnistuneempia...
Mutta silti hyvä saavutus Tuksulta; parempi kuin monella suomalaisurheilijalla Olympialaisissa!
hihiii...mitähän jenkit aattelis, jos tietäsivät kuinka Jossukka on joka käänteessä tunkemassa heidän mailleen..
Eli siis, Tuksu on jenkkien listalla epäonnistuneimmista kauneusleikkauksista.
Tuota listaa katselin niin se nyt täytyy Tuksun puolustukseks sanoa, että en tajua suht korkeaa sijaa (taisi olla 7.), on tuolla nyt häntä alempanakin vielä epäonnistuneempia...
Mutta silti hyvä saavutus Tuksulta; parempi kuin monella suomalaisurheilijalla Olympialaisissa!
hihiii...mitähän jenkit aattelis, jos tietäsivät kuinka Jossukka on joka käänteessä tunkemassa heidän mailleen..
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!