Ensin olin

sitten olin

ja sitten
Näin tämän jo eilen mutta ja oli hilkulla että en laittanut tätä marsalkan oloituslinkkiä tuonne päivän naurut vai mikä se ketju nyt oli, mutta sitten ajattelin sen olevan liian “akkamaista” mennä nyt toisten selän takana toisia ilkkumaan ja päätinki sitten kommentoida tänne face to face.
Hitto kun marsalkka ehti ensin sillä itse kävi eilen mielessä että avaan ketjun nimellä Kerro kuinka paska Kiiski Vastaranta onkaan ja olisin se aloittanut jotenkin seuraavasti se on juoppo, sovinisti, 1<kansakiihottaja, 1<kansanryhmää vastaan kiihottava, vihanlietsoja ja mitä niitä nyt olikaan,jatkakaa yhteisrintamassa osallistun Kiiskin lynkkaukseen aina kun muilta kiireiltä kerkeän ja mielenkiintoni riittää, pusi pusi ja halauksia.
Seuraavaksi marsalkka voisi sitten perustaa vaikka Kiiski Vastaranta kolmen sanan ketju ottaisit kirjoituksistani sieltä täältä kolme sanaa yhdista ja liimaa menetelmä tulisit sitten pitämään melua ja kohottamaan itsetuntoasi.
Halosella sekä Thorsilla on samankaltainen vastuu kuin autojen valmistajilla jos valmistettu auto osoittautuu vaaralliseksi liikenteessä.
Sillä en minä ainakaan suvaitsisi että autonvalmistaja vain esittelisi esitteissään paremmuuttaan ja ylivertaisuuttaan muihin autoihin nähden, mutta ongelmien tullen lymyilisi luutorninsa ylimmän kerroksessa konttorissa vastuuta pakoillen.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 05#p324759
Tuli sitten oikeasti päivän parhaat naurut ja ihan aikuisten oikeasti, marsalkka olisin odottanut sinulta paljon parempaa ja varmasti olisit siihen pystynyt jos olisit oikeasti ja tosissaan yrittänyt.