Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Valdovas
Axel Foley

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Clyde kirjoitti:Kiitos Valdovas. Olin aikeissa tulla kertomaan juuri tuota samaa. Meni nimittäin liian vakavaksi tämän ketjun touhu ;)
Minä otan oikeuden jatkaa, koska Valdovasilla ei ollut kysymystä.
Tänään luvataan voimakkaita ukkoskuuroja. Mitä mieltä olet itse ukkosesta?
Oikein komeaa ja vaikuttavaa, varsinkin jos on joku katto pään päällä eikä esim. pienessä veneessä keskellä isoa järveä... :D

Kiitos komppauksesta. Sen verran tarkennan, että skippasin eli siirsin sen kissakysymyksen eteenpäin, ettei kukaan koe, että hyvä kysymys on "tärvätty", ja siirretään edelleen, eli kaikki felinistit, foorumi on teidän! 8)
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Haalea tabbykuviointi, erityisesti punaisilla ja cremen värisillä?

Kysyisin seuraavan keskimääräistä wc-paperin kulutusta? Rulla per päivä vai pärjääkö yhdellä viikon?
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Lumienkeli kirjoitti:Kysyisin seuraavan keskimääräistä wc-paperin kulutusta? Rulla per päivä vai pärjääkö yhdellä viikon?
En mitään kirjanpitoa ihan ole pitänyt, mutta arvioisin että 1,5 rullaa vois viikossa mennä tällähetkellä yhden hengen taloudessa.

Oletko ns. vessalukija? Ja jos, niin minkätyyppistä materiaalia siellä tulee lueskeltua?
"Yöperho on koteloitunut"
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

URSAn T+A lehteä tulee usein vessassa luettua. Saattaa olla että siten ajatukset siirtyvät näistä maallisista toimituksista hieman taivaallisempiin. :D

Ärsyttääkö ostarin ördäävät juopot?
Paskanen tukka
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Ei, enkä mä ketään ärsytä

Ördäätkö usein ostareissa?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

En luuhaa ostarilla, koska meilläpäin ei semmoisia edes ole... tosin näin kesäaikaan paikallinen Sale on niiiiiiiin täynnä lomalaisia, että meitä paikallisia tuppaa oikeasti välillä vituttamaan :evil:

Mitä tulee tämän ketjun ideaan, niin mun nähdäkseni on tarkoitus kysyä semmoisia kysymyksiä, joihin kuka tahansa minfolainen pystyy vastaamaan. Mutta vastauksen tulee ehdottomasti olla vastaus esitettyyn kysymykseen, eikä mitä tahansa örvellystä.

Äskeiseen kauppaepisodiin viitaten: Onko kaupassa käyminen lomalaiselle lomaa/ohjelmanumero, kun pienien ostosten tekemiseen tarvitaan koko perheen mukanaoloa? Eikö ne penskat edes voisi mieluummin odottaa ulkosalla, eikä tungeksia muutenkin ahtaissa hyllyväleissä?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

^Itse muistelisin pienempänä kaupassa käynnin olleen luksusta, koska silloin yleensä sai jotain herkkuja valkattua, varsinkin jos oltiin menossa sukulaisten/ystävien mökille. Vanhemmat oli silloin jotenkin hövelimmällä tuulella.. :roll: Tosin, juurikin äsken kaupassa kun kävin, siellä oli juurikin tällaisia maija turjukan kuvaamia valtoimenaan kirmaavia lapsilaumoja, joilla ei tuntunut olevan minkäänlaista käsitystä siitä miten julkisella paikalla käyttäydytään. Meinasi oma verenpainekin nousta.

Lemppari janojuomasi näin kuumalla? Vesi vai joku muu?
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Perinteinen Vichy, mieluiten lasipullossa. Jos ei jaksa kauppaan, niin SodaStream tuuraa.

Paras viilennysvinkkisi helteellä?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Itse makailen kylmäkallejen päällä.

Lähekkös viikonloppuna viihteelle?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Töihinmeno on köyhälle viihdettä. Erityisen viihteelliseksi homma menee jos keli ei yhtään viilene...Ulkoduuni ja nahkaiset turvakärkikengät. Kuinkahan kevyesti loppukropan kehtaisi verhoilla?

Jatkokysymys kuuluu, ottaisitko mieluummin lemmikiksi kamelin vai korppikotkan? Perustelut mukaan.
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Kamelin tietty, kokeileppa ratsastaa korppikotkalla.

Ootko ratsastanu kamelilla? (mä oon,brag)
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

gravedigger kirjoitti: Ootko ratsastanu kamelilla? (mä oon,brag)
En ole ratsastanut kamelilla ja muutenkin olen joskus ollut kamelin vastakohta eli juonut pitkiä aikoja tekemättä mitään työtä,kamelihan taas tunnetusti pystyy työskentelmään pitkään juomatta mitään.

Sopisiko kalkkunakondori Minfon tunnuseläimeksi ?

Kalkkunakondorit syövät mätäneviä haaskoja ja jätettä. Kalkkunakondorit kykenevät lentäessään paikantamaan haaskat hyvän hajuaistinsa avulla ja voivat siksi löytää pieniäkin saaliita

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalkkunakondori
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Peräkylän Maigret kirjoitti:
Sopisiko kalkkunakondori Minfon tunnuseläimeksi ?
Joo, söde tipu! :D

Kuva

Tunnetko olevasi tänään viisaampi kuin eilen vai tyhmempi kuin huomenna?
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Valdovas kirjoitti:Tunnetko olevasi tänään viisaampi kuin eilen vai tyhmempi kuin huomenna?
Kuulin, että myöntämällä virheensä osoittaa olevansa tänään viisaampi kuin eilen. Siksipä olen tänään viisaampi kuin eilen (yksi turhan kallis leninki olisi voinut jäädä ostamatta, se oli virhe). Huomisesta en tiedä, joka aamu armo uus :D

Jos eläisit todella vanhaksi niin kummasta olisit valmiimpi luopumaan, liikuntakyvystä vai lähimuistista?
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Jos eläisit todella vanhaksi niin kummasta olisit valmiimpi luopumaan, liikuntakyvystä vai lähimuistista?

lähimuistista; voi olla vaan parempi, että sukulaisia jää unholaan etc.

miehelle: voisitko mennä Johanna Tukiaisen kanssa naimisiin, jos ainoa ehto olisi pysyä liitossa loppuelämä etkä saa pettää, mutta taloutesi olisi aina taattu, etkä joutuisi käymään töissä?
naiselle: voisitko mennä Matti Vanhasen kanssa naimisiin, jos ainoa ehto olisi pysyä liitossa loppuelämä etkä saa pettää, mutta taloutesi olisi aina taattu, etkä joutuisi käymään töissä?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu