Urho ja konsta VS. Groot ja Hessu52

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Hessu52 kirjoitti:
Urho pitää Tenovuota ylimmäisenä auktoriteettinä ja pätevimpänä asiantuntijana tässä Bodomin tapauksessa, se on tullut jo moneen kertaan selvaksi.
Jos täälaista paskaa vielä ikinä tulee, niin tältä forumilta lähtee joko Hessu52 tai minä. Olkoon vaikka kuinka nokittelupalsta, mutta eihän tästä JU...AUTA tule mitään, jos yksi selvästi kirjoittaa asian, ja kaksi riviä alempana joku julistaa kirjoitetun ihan muuta. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Loka kirjoitti:
Hessu52 kirjoitti:No tuliko sieltä vastausta kysymykseeni?

Vastaan Urhon puolesta, sillä hän ei itse varmaankaan vastaa.

Ei tullut.
Mun mielestä tuli, itseasiassa mulla on ainakin ollut koko ajan käsitys Urho-Tenovuo -asetelmasta, Urho perustaa lääkäripäiviin. Mä näen sen ihan hyvänä vastineena sille että luottaa Tenovuon asiantuntemukseen.
Hessu52 kirjoitti: Hän (Tenovuo) on ammattitodistaja, kuten hänen monet todistajanlausuntonsa eri oikeustapauksissa viittaavat ja silloin syödään sen leipää, joka maksaa.
Tästä olen kutakuinkin samaa mieltä. (annan arvon myös heille joille se kuuluu, syyttäjän lääkäreille)
edit, ei osaa kirjottaa eikä muokata eikä lainata, hyvä hyvä minä.
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Urho, eihän Hessu lue toisten kirjoituksia, tai ainakaan ymmärrä niitä, joten siinä voisi olla selitys.
Vastaa Viestiin