Viestit Häviää

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viestit Häviää

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:Jassåå, en pystykkään vastaamaan, kun viestit taas häviää. Reilua, Gadmin?
Hei, mä olen huomannut tämän täysin saman asian. Miksi ne viestit pitää poistaa? Keskustelua on helv..tin vaikea seurata saati vastata kysymyksiin joita esitetään. Monesti Koko Aiheelta jota käsitellään putoaa pohja pois kun ei taas tajua missä mennään, ts. 5 viestiä hävinnyt joka toisesta välistä. Antakaa niiden viestien olla siellä minne ne kuuluu. Kiitos.
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

Kaikki asiaan kuulumattomat vaaran otsikon alle kirjotetut viestit poistetaan. Esim. Yllaoleva lainattu teksti on poistettu topista "Gustafonin vammat" Varmaankaan tekstien poistaminen ei kuulu em. otsikon alle?

Kun kirjotukset on kirjotettu oikean otsikon alle eika ole saantojen vastaisia ei niita poisteta. ;-)

RAID
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Juuri niin Loka. Esim tuo lainauksesi melkein heti, kun sen kirjoitin.

Miten tähän olisi suhtauduttava, kun en pysty edes vastaamaan minulle osoitettuun kommenttin?

Ylläpito voisi perustella vähän linjaansa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Raid kirjoitti:Kaikki asiaan kuulumattomat vaaran otsikon alle kirjotetut viestit poistetaan. Esim. Yllaoleva lainattu teksti on poistettu topista "Gustafonin vammat" Varmaankaan tekstien poistaminen ei kuulu em. otsikon alle?

Kun kirjotukset on kirjotettu oikean otsikon alle eika ole saantojen vastaisia ei niita poisteta. ;-)

RAID
Raid, toimintatapaasi kutsuisin lähinnä mielivaltaiseksi. Et perustele poistoja, myös asialliset viestit katoaa, keskustelusta lähtee jälkeenpäin yksittäisiä viestejä pois jne. Surkeampaa ylläpitoa en koskaan nähnyt missään. En mitään edes lähelle tätä.

Keskustelussa Groot haukkuu minua työkyvyttömyyseläkkeellä olevaksi. Kun vastaan tähän, vain minun viestini katoaa. Kun ylläpito on biassoitunut, se voi saastuttaa koko palstan.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Itse olen modena pienellä foorumilla. Yritän jättää viestin paikan ja siihen linkin edelleen, kun on syytä järjestellä ketjuja.

Miten olisi roskis? Sinne viestit, jotka ovat OT, mutta muuten asiallisia. Kiinnostuneet voisivat käydä dyykkaamassa, ja perustaa niistä sääntöjen mukaisia ketjuja. Alkuperäisen paikalle jäisi poistomerkintä.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmmh, mun mielestä Raid puhuu asiaa.

On turhaa pitää asiaankuulumattomia tekstejä.

Tosin, en tiedä onko "tärkeitä" tekstejä sitten kadonnut?
What you do... Makes you who you are.
Loka
Alibin Kestotilaaja

DonHessu kirjoitti: Tosin, en tiedä onko "tärkeitä" tekstejä sitten kadonnut?
Kyllä ne on aika tärkeitä kun Bodomissa tunteet kuohuu välillä. Mitenkään et voi perustella kantaasi jos kukaan ei tiedä mitä selität, ei ole joko viestiä johon aikoinaan yritit vastata tai vastineesi poistetaan. Jos Bodomissa edelleen sallitaan kovempi meno, miksei noita viestejä saa siellä olla? Kukaan ei kuitenkaan siellä ole henkilökohtaisuuksiin mennyt ja tuskin kukaan aikuinen ihminen nettielämää ottaa tosissaan. Itseäni ei henkilökohtaisesti haittaa sitten yhtään piilovittuilut ja muut, otan ne justiin sellasina enkä muuna.
Loka
Alibin Kestotilaaja

konsta kirjoitti: Keskustelussa Groot haukkuu minua työkyvyttömyyseläkkeellä olevaksi. Kun vastaan tähän, vain minun viestini katoaa. Keskustelusta otettiin vielä viipale pois, välistä, jolloin Groot kyllä pääsi sanomaan viimeisen sanan, mutta itse keskustelu hajosi päreiksi.
:nauruunkuolio: :lol: :lol: :lol:
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Loka kirjoitti: Kukaan ei kuitenkaan siellä ole henkilökohtaisuuksiin mennyt ja tuskin kukaan aikuinen ihminen nettielämää ottaa tosissaan. .

:lol: :lol: :lol:
Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

:D Konsta... voin sinua lohduttaa etta myos niita grootin viesteja havisi siina samassa... Ja ei millaan pahalla mutta 24 h. viestivauhti on jossakin 300 - 600 viestin luokka... Eli en mina nyt sentaan yksin naita toita tee? :roll:

RAID
Loka
Alibin Kestotilaaja

Moderaattorit kirjoitti:
Loka kirjoitti: Kukaan ei kuitenkaan siellä ole henkilökohtaisuuksiin mennyt ja tuskin kukaan aikuinen ihminen nettielämää ottaa tosissaan. .

:lol: :lol: :lol:
No mutta oli hyvä yritys, eikö? :lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Joku järkihän tähän pitäisi saada. On ylimielistä olettaa, että toisen kirjallisen tuotoksen voi tuhota ilman perustelua tai merkintää. Ylläpidon on syytä ymmärtää, ettei se omista keskustelua eikä viestejä, vaan antaa vain tilan keskuteluun, tietyillä pelinsäännöillä.

Säännöt ovat ihan ok. Eikä viestien katoaminen läheskään aina liity niiden rikkomiseen. En käsitä, ettei ylläpito kykenisi perustelemaan poistoja.

Viimeisen kuukauden aikana minulta on kadonnut perustelematta melkoinen määrä viestejä. Missä ne ovat? Onko ne dokumentoitu huolella? Onko tuo edes laillista?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Mielivaltaiseen viestien poistoon kaatui keskustelu monella palstalla asiasta jo aikaisemmilla Bodom-foorumeilla, kun todellakaan motivaatio tuottaa selkeää asiatekstiä ei sillä parane, että sen elinkaari on sattumanvarainen.

Lopulliseen sekasortoon johtaa se, että ensin poistetaan viesti, sitten siihan tulleet kannanotot. Lopulta juttu on niin solmussa ettei siitä saa mitään selvää.

Islam-palstalla mikä vain asiallinen kommentti lentää taivaan tuuliin, jos kirjoittaja käyttää esimerkiksi nimilyhennettä RÖH.

(No, niille sika on saastainen eläin ja jo kysymys siitä, pääseekö sika taivaaseen jos sillä turpa mudassa monta kertää päivässä on uskonnollista hirvitystä ja hengenseisauttavaa pilkkaa.)

RÖH~
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Raid kirjoitti:

RAID
konsta
Ainesta Watsoniksi

Moderaattorit kirjoitti:
Raid kirjoitti:

RAID
No, sen verran olen tässä nähnyt, etten enää usko tuohon. Turhaa vakuuttelua, jos asiallinen viesti, joka on vastaus toiseen viestiin, katoaa.
Vastaa Viestiin