Missä olit? (alibisi)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

onko tilanne vieläkin sellainen, että asioita katsottaessa hitusen hämärämmässä valossa, olette tulleet siihen tulokseen, että mahdollisesti ja kenties, ehkä siis tutkimusten edetessä, voidaan jonkin asteiseen lopputulokseen päästä, mutta vain ja ainoastaan, jos asioiden laita on edelleen entisenlainen ja kaikki korrelaatit on edelleen kontekstin yhteydessä voidaan olla ehkä varmoja siitä, että tutkimusten fyysistä aineistoa ei ole millään tavalla vuodettu julkisuuteen....*kielenpyöritteliö* niin...et kuis on? :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Tuohon aikaan olin saunassa, todistaja on. :D
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Saunapuhtaana ukon kanssa lakanoiden välissä :D :oops:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Rousku
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Olen itse aina joskus miettinyt noita siltä kannalta, että jos tapauksesta on pidemmän aikaa kulunut, miten pystyn itsekään muistamaan, missä olen ollut. Nyt kun ei ole 12 tuntia kulunut, on helppoa: Lompakosta löytyy kuitti, jossa kellonaika 17.00. Eli olen ollut kävelemässä kaupasta kotiin ja sitten kotona järjestelemässä ostoksia kaappiin. Todistajia kyllä ei ole, jollei sitten myyjä satu muistamaan tai joku talon asukas havainnut minua. Se kuitti tuskin todistaa mitään, niitähän nyt voi keräillä vaikka roskiksesta ja käydä sitten hommaamassa kotiin mainitut tavarat.
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Rousku kirjoitti:Olen itse aina joskus miettinyt noita siltä kannalta, että jos tapauksesta on pidemmän aikaa kulunut, miten pystyn itsekään muistamaan, missä olen ollut. Nyt kun ei ole 12 tuntia kulunut, on helppoa: Lompakosta löytyy kuitti, jossa kellonaika 17.00. Eli olen ollut kävelemässä kaupasta kotiin ja sitten kotona järjestelemässä ostoksia kaappiin. Todistajia kyllä ei ole, jollei sitten myyjä satu muistamaan tai joku talon asukas havainnut minua. Se kuitti tuskin todistaa mitään, niitähän nyt voi keräillä vaikka roskiksesta ja käydä sitten hommaamassa kotiin mainitut tavarat.
Ainoa on, että jos pitää esim. töiden takia kalenteria, niin sitä kelaamalla saattaa löytyä joku kiintopiste esim. ko. viikolta, ja sitä kautta muistella tapahtumia. Jos päivä on täysin merkityksetön, on helvetin vaikea muistaa mitä teki ja vielä mihin aikaan. Tai että mitä joku muu teki. Mutta jos 4kk taaksepäin kalenterissa lukee esim. "vapaa" ja samalla viikolla "hammaslääkäri", saattaa pystyä muistamaan siltä viikolta joitain kahvitusreissuja tms.

Itse taisin olla perjantaina kotona siihen aikaan, ja jos hyvin käy niin mesetin just tuohon aikaan. Sen kai pystyisi todistamaan. Mutta pystyykö sitä todistamaan, että mesetin juuri kotoa? Kerroin myös ennen klo 17 kaverilleni puhelimessa että olen menossa kotiin ja olen siellä koko illan.
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Henkan ja Maukan sovituskopissa... :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

perjantaina.. lähdin kauppaan joskus viideltä, jonka jälkeen kävin terassilla..
oon kans miettiny et kauheeta olis jos yhtäkkiä joutuis kuulusteluihin kertomaan mitä on tiettynä päivänä tehnyt. saatan välillä viettää vuorokausia poistumatta kotoa ja ottamatta keneenkään tuttuun yhteyttä. verhot kiinni, makaronia kiehumaan ja netti auki. välillä torkahdan pariksi tunniksi eikä kellonajalla ole mitään merkitystä. sellaisia väliinputoamispäiviä, yleensä alkuviikosta, ei mitään tarkkoja muistikuvia.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

olin uimassa... olipas jännä, miten pitkään piti miettiä, että mitä hittoo oon tehnyt perjantaina.. ei minua siellä varmaan kukaan nähnyt/kiinnittänyt huomiota, kun oon niin tavantallukka ja näkymätön, mutta maksoin pankkikortilla, joten silleensä oon sinne rekisteröitynyt :lol:
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Juuri töistä tulleena olin kotona. Kolme todistajaa, joista yksi meni päiväunille n. klo 17.20. Epäilen hänen nukahtaneen, vaikka väittikin jälkeenpäin ettei saanut nukuttua silmällistäkään.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Pidin lapsille urheiluseuran harjoituskia. Ei yhtään täysi-ikäistä todistajaa, kaikki todistajat itseasiassa alle 10-vuotiaita "Michael Jordaneita"...
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Olin shellillä kahveella, ja Lidliin ehtisin myös tuona ajankohtana.. kuitissa näkyy olevan kellonaika 17.23
"Yöperho on koteloitunut"
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Mistä rikoksesta minua epäillään? EtunimiSukunimiSyntymäaika. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En jaksa enää toistaa tätä samaa, joten lopetan puhumisen nyt tähän toteamukseen: Ilmoittakaa, kun voin lähteä kotiin, koska haluan lähteä pois täältä niin pian kuin mahdollista. <hiljaisuus>
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

markja kirjoitti:Mistä rikoksesta minua epäillään? EtunimiSukunimiSyntymäaika. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En kommentoi. En jaksa enää toistaa tätä samaa, joten lopetan puhumisen nyt tähän toteamukseen: Ilmoittakaa, kun voin lähteä kotiin, koska haluan lähteä pois täältä niin pian kuin mahdollista. <hiljaisuus>
Oikein.
Walrus
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Walrus »

Kavereilla vieraana.
Todistaa voi...hmm... ainakin 3 ihmistä.
:shock: :shock: :shock:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Viiltelemässä ranteitani.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin