Totta. En silti äkkipäätään usko, että asiaa olisi täysin Annen tietämättä puuhasteltu.Cassandra kirjoitti:Eikös siellä ollut maininta, että avustustili on avattu? Siitä vois päätellä kyseessä olevan tätä tarkoitusta varten tehdyn tilin, ei Annen aiemman tilin.Marsalkka kirjoitti:Laittoi varmaan lupaa kysymättä siskonsa tilinumeron ja tämän lapsen kuvan Facebookiin rahankerjäämistarkoituksessa...Waja kirjoitti:Jos oikein ymmärsin toi keräys oli Annen broidin masinoima.
Auta Annea ja Rasmusta suuressa hädässä!!
Re: Auta Annea ja Rasmusta suuressa hädässä!!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
En mäkään, enkä yrittänyt sitä ajatusta kumotakaan. Päinvastoin, tilinavaus tekee rahanker(j)äyksestä entistä suunnitelmallisempaa. Ja taatusti Anne on ollut mukana, tai ei ainakaan ole asiaa vastaan, kuuluuhan hän FB-ryhmäänkin...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
No vittivie, kenellepä helppoheikille(tai annelle) se helppo raha ei kelpaisi?Cassandra kirjoitti:Ja taatusti Anne on ollut mukana, tai ei ainakaan ole asiaa vastaan, kuuluuhan hän FB-ryhmäänkin...
Kyllä mitä tuota fb-sivua on tullut seurattua, ei homma haise millekään.
Siinä vaan luodaan mielikuvia ja otetaan apua idiooteilta vastaan tässä pyramidihuijausten
ja wincapitoiden luvatussa maassa.Ei varmaan suoranainen huijaus ole kyseessä mutta ihan
pelkkää ruinaamistahan tuo on.Mutta kuten jo tuhannet kerrat mainittu, ei se ole tyhmä joka
pyytää vaan se joka maksaa.Rasmuksella tuntuu olevan kaikki hyvin.For Anne, I really don´t give a s**t.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Kyseistä rahankeräyksestä juttua Kotiseutu plus -verkkolehdessä sivulla 10, http://www.kotiseutuplus.fi/kotiseutuplus+etusivu/
-
Porin
Onko?
Löysin vain juttua jostain tyypistä, joka haluaa olla vartin julkisuudessa.
Löysin vain juttua jostain tyypistä, joka haluaa olla vartin julkisuudessa.
-
hellämustapääfinnilä
- Martin Beck
^
Linkin kun aukaisee, niin oikeasta reunasta löytyy verkkolehti (näköislehti), selaa sivu 10. Jutun otsikko: Kajaanilaisyrittäjä järjestää apua palossa talonsa menettäneelle sisarensa perheelle.
Uutisessa ja sen otsakkeessa siis kerrotaan talon (eli koko palossa vaurioituneen neljä asuntoa käsittävän rakennuksen) olleen Annen.
Linkin kun aukaisee, niin oikeasta reunasta löytyy verkkolehti (näköislehti), selaa sivu 10. Jutun otsikko: Kajaanilaisyrittäjä järjestää apua palossa talonsa menettäneelle sisarensa perheelle.
Uutisessa ja sen otsakkeessa siis kerrotaan talon (eli koko palossa vaurioituneen neljä asuntoa käsittävän rakennuksen) olleen Annen.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
-
Porin
Jaahas, eli hän omisti koko kiinteistön?
Vuokratuloja siis tuli varmaan ihan mukavasti.
Ja jos siihen oli lainaa, oli pakko olla siis täysarvovakuutukset kunnossa.
Joten massia on tulossa aika kivasti jo sieltäkin suunnasta.
Vuokratuloja siis tuli varmaan ihan mukavasti.
Ja jos siihen oli lainaa, oli pakko olla siis täysarvovakuutukset kunnossa.
Joten massia on tulossa aika kivasti jo sieltäkin suunnasta.
Onkohan tuo sivu poistettu facebookista kun ei ainakaan tuolla ensimmäisen sivun linkillä löydy...
En yhtään ihmettelisi jos näin on...
En yhtään ihmettelisi jos näin on...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
^Kyllä se ainakin minulla aukeaa.
Tosin taidanpa itsekin lahjoittaa aluksi suunnittelemani summan mielummin jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle.
muoks. Ahaa. Ilmeisesti salattu joidenkin törkyviestien takia.
Tosin taidanpa itsekin lahjoittaa aluksi suunnittelemani summan mielummin jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle.
muoks. Ahaa. Ilmeisesti salattu joidenkin törkyviestien takia.
Mulla antaa tuosta linkistä vain facebookin etusivun...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
-
Arlene
- Christopher Lorenzo
Samoin minulla. Ja hyvä niin. Case closed (toivottavasti)PinkCatz kirjoitti:Mulla antaa tuosta linkistä vain facebookin etusivun...
-
Pelkosenniemi
- Alokas
No ei ole case closed, ryhmässä oli 500 ihmistä ja lahjoituksia oli varmaan aika helvetisti koska ryhmän tiedot ovat netissä levinneet muutenkin, itse aion ottaa selville onko tää huijausta vai ei.Arlene kirjoitti:Samoin minulla. Ja hyvä niin. Case closed (toivottavasti)PinkCatz kirjoitti:Mulla antaa tuosta linkistä vain facebookin etusivun...
PS. Ryhmä lähti pois sen jälkeen kun kommentoin sinne ja kyselin onko se huijausta.
Kyllä tuo ryhmä mulla ainakin vielä aukeaa.
Sivusto aukeaa vain niille jotka ovat ryhmään liittyneet, kuten Norsula sanoin, on ryhmä salattu joidenkin törkyviestien takia.
Mua nyt hämää ihan sikana toi, et miks vaan on ollut juttua kuinka Anne ja Rasmus menetti kotinsa jos talossa on heidän asunnon lisäksi ollut 3(?) muutakin asuntoa. Missä ne muut asukkaat on?
Mua nyt hämää ihan sikana toi, et miks vaan on ollut juttua kuinka Anne ja Rasmus menetti kotinsa jos talossa on heidän asunnon lisäksi ollut 3(?) muutakin asuntoa. Missä ne muut asukkaat on?