Minä olen androgyyni nainen...
Naisellisuuspisteet: 14
Miehekkyyspisteet: 0
Sinussa on paljon feminiinistä naista ja ripaus maskuliinista miestä. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat aika tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta. Olet sukupuolen suhteen aika itsevarma.
Olet nainen eli sinussa on paljon feminiinisyytä. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä.
Sukupuolitesti
Naisellisuuspisteesi: 12"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.
Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."
Miehekkyyspisteesi: -16
Hmm..
Nyt meni kyllä niin hanurilleen tuo testi että. Ainoa joka piti paikkaansa on se että olen nainen tosiaan. En van tunnista tuosta kuvauksesta itseäni ollenkaan. Olen kyllä aika remonttireiska mutta sujuvasti ompelen napin myös. Pyh.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
-
Valdovas
- Axel Foley
Re:
Jahas, no pitänee kehitellä tuota feminiinistä puolta sitten...rimma kirjoitti: Naisellisuuspisteesi: 12
Hmm..
Nyt meni kyllä niin hanurilleen tuo testi että. Ainoa joka piti paikkaansa on se että olen nainen tosiaan. En van tunnista tuosta kuvauksesta itseäni ollenkaan. Olen kyllä aika remonttireiska mutta sujuvasti ompelen napin myös. Pyh.
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.
Haluat liittyä miesten ryhmään sekä erottautua selkeästi naisten ryhmästä. Olet valinnut maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
Re: Sukupuolitesti
Naisellisuuspisteesi: 4
Miehekkyyspisteesi: -34
Kehotettiin kehittämään maskuliinisiä puolia...
Miehekkyyspisteesi: -34
Kehotettiin kehittämään maskuliinisiä puolia...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Jaa-a, jotain on näköjään muuttunut kolmessa vuodessa, koska sain hieman erilaiset pisteet kuin viimeksi. Tosin edelleen olen sukupuolineutraali...
Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.
Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Naisellisuuspisteesi: -12
Olen edelleen, tasan kaksi vuotta alkuperäisen testini jälkeen, sukupuolineutraali.
Olen edelleen, tasan kaksi vuotta alkuperäisen testini jälkeen, sukupuolineutraali.
Nothing is quite what it seems
Naisellisuuspisteesi: -8
Miehekkyyspisteesi: -2
"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija (
). jne..."
Mielenkiintoinen testi, vaikkei tulos niin kauheasti minua yllättänytkään.
Miehekkyyspisteesi: -2
"Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija (
Mielenkiintoinen testi, vaikkei tulos niin kauheasti minua yllättänytkään.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Naisellisuuspisteesi: -14
Miehekkyyspisteesi: 38
Olet mies.
Miehekkyyspisteesi: 38
Olet mies.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Olet mies. Sinussa on paljon mieheyttä, miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan naisellisia persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Miehekkyys on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia mieheydestäsi.
Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
Naisellisuuspisteesi: -30
Miehekkyyspisteesi: 20
Olipa taas hyvin yllättävä tulos... ... Tai sitten ei
Jälleen paljastu kansalle että olen miehekäs nainen 
Haluat selkeästi liittyä miesten ryhmään sekä erottautua naisten ryhmästä. Olet valinnut hyvin maskuliinisen ja hyvin epäfeminiinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan maskuliinisuus hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla feminiinisyyteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää feminiinisiä puoliasi.
Naisellisuuspisteesi: -30
Miehekkyyspisteesi: 20
Olipa taas hyvin yllättävä tulos... ... Tai sitten ei
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Olet nainen. Sinulla on naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juurikaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Osaat nauttia naisellisuudestasi.
Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
Miehekkyyspisteesi: -10
Ei yllätä. Tämäntapaisen vastauksen sain joskus aiemminkin. Koska teen aika paljon miesten kanssa töitä, niin on hyvä tietää, että tulen heidän kanssaan toimeen
.
Muuten olen sitä mieltä että eläköön se pieni ero. En ole koskaan nähnyt tarvetta olla "hyvä jätkä".
Haluat liittyä naisten ryhmään sekä jonkin verran erottautua miesten ryhmästä. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole täysin tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.
Tulet hyvin toimeen naiseutta ja mieheyttä itsessään yhdistävien androgyynien sekä sukupuolineutraalien ja miesten kanssa, koska sukupuolinen profiilisi ei ole niin kovin kaukana muista ryhmistä.
Miehekkyyspisteesi: -10
Ei yllätä. Tämäntapaisen vastauksen sain joskus aiemminkin. Koska teen aika paljon miesten kanssa töitä, niin on hyvä tietää, että tulen heidän kanssaan toimeen
Muuten olen sitä mieltä että eläköön se pieni ero. En ole koskaan nähnyt tarvetta olla "hyvä jätkä".