Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Vaihda selainta. Mikäli tätä Ärsyttää Murha.infossa -ketjua on uskominen, kyseessä on joidenkin avatar-kuvien Google Chromessa aiheuttama probleemi...

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=2355
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

MissHolmes kirjoitti:Clyde: 40 alueella 60 ---> 800 e. 80 alueella rikesakkoylitys kuulemma about 100e. Näin minua opastettiin.
Mutta siis eikös sakkojen euromäärään vaikuta tulot? Itsellä on onneksi pienet tulot. Eipä tosin ole kuulunut vieläkään mitään. Olettais niiden soittavan auton omistajalle, koska auto ei ollut minun vaan kaverini. Siitä on kohta 4 viikkoa aikaa :roll:
En tiedä koska päivitetty, mutta:
Poliisi kirjoitti:Kun kamera on välähtänyt
Kun kamera on ottanut kuvan ylinopeudella kulkeneesta ajoneuvosta ja sen kuljettajasta, ottaa liikenneturvallisuuskeskus yhteyttä keskimäärin viikon sisällä ajoneuvon omistajaan tai haltijaan.
Yhteydenottomuoto saattaa olla tiedustelukirje tai ns. ehdollinen rikesakko.
Mikäli nopeus on rikesakolla hoidettava tapaus ja kuljettajan voidaan olettaa olevan ajoneuvon Tolppaomistaja tai haltija, lähetetään hänelle pääsääntöisesti ns. ehdollinen rikesakko.
Mikäli näin ei ole, tai kyseessä on yritysauto tai nopeuden ylitys on yli 20 km/h, keskus lähettää niin sanotun tiedustelukirjeen omistajalle, haltijalle tai yritykselle missä kysellään ajoneuvon kuljettajan henkilöllisyyttä.
Kun tiedusteluun on vastattu ja palautettu se lähettäneelle liikenneturvallisuuskeskukselle, ottaa liikenneturvallisuuskeskus yhteyttä ilmoitettuun kuljettajaan ja sopii menettelystä sakon tai rikesakon tiedoksiannon suhteen.
Pääsääntöisesti sakko tai rikesakko lähetetään tiedoksiannettavaksi kuljettajan asuinpaikan poliisille, mistä otetaan yhteyttä sakon tai rikesakon tiedoksiannon sopimiseksi.
Viimeksi muokannut Clyde, Ke Elo 04, 2010 10:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nanika ga tooku matteiru to
Koljo
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Koljo »

^
Kiitos :P
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
Clyde
Axel Foley

En päässyt enää muokkaamaan, kun Koljo ehti väliin. Mutta tässä vielä lakia siitä rikesakosta:
Finlex kirjoitti:8 §
Nopeusrajoituksen rikkominen moottori- käyttöisellä ajoneuvolla
Jos suurin sallittu nopeus on enintään 60 kilometriä tunnissa, moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettajalle voidaan määrätä suurimman sallitun nopeuden ylityksestä:
1) enintään 15 kilometrillä tunnissa 85 euron rikesakko; ja
2) yli 15 kilometrillä tunnissa ja enintään 20 kilometrillä tunnissa 115 euron rikesakko.
Jos suurin sallittu nopeus on yli 60 kilometriä tunnissa, moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettajalle voidaan määrätä suurimman sallitun nopeuden ylityksestä:
1) enintään 15 kilometrillä tunnissa 70 euron rikesakko; ja
2) yli 15 kilometrillä tunnissa ja enintään 20 kilometrillä tunnissa 100 euron rikesakko.
Mopoilijalle voidaan kuitenkin määrätä suurimman sallitun nopeuden ylityksestä enintään 15 kilometrillä tunnissa 50 euron rikesakko.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ mä kuulin tuon lapselta ja oletin, ettei sen kavereilla voi olla isompia tuloja kuin meillä täällä. Mutta käsitykseni on se, että jos tuollaisella matalalla rajousalueella ajaa huomattavaa ylinopeutta, saa suhteessa pahemmat räpsyt.
Nuotio & Äreät Tiput
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Ärsyttää jokseenki jätkien (mun ystävien) puolesta.. Ne oli eilen ollu parin mimmin kans liikenteessä kouvolassa.. Niin mimmit oli lähtenyt kävelee autolle sillä toinen oli ollut kuskina, niin joku ihan tuntematon tyyppi oli tullu ja ruiskassu pippurisumutteella kaikkien jätkien silmiin.. Ne ei ollu mitään tehnyt vaan odotti että kuski tulee auton kanssa siihen baarin eteen.. Olivat kaikki maannu maassa ja pidelly silmiään ja huudellu vettä.. Kaikki joutu ambulanssil sairaalaan.. Näkö ei ollut onneksi mennyt ja pääsivät vielä pois.. Hulluja nykyajan ihmiset prkl!! :evil:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tää hirvee hiostava sää! :evil: :cry: :evil: :cry:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Joo, ilma on niin kosteeta, ettei tartte ku eväänsä liikauttaa ja vaatteet jo liimautuu kii kroppaan :x
Nooruska
Michael Knight

Nii just! :x Ja vaikka abouttiarallaa pari kertaa päiväs käy trombi kalustamassa pihan uudestaa ja karsimassa mettää ei toi ilma yhtää raikastu! :x
Clyde
Axel Foley

Orastava migreeni :evil:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Hyvä alku päivälle: ei tullut vettä mistään hanasta ja ilmanvaihtokoneen luukku oli ruuvattu edellisen vaihtokerran yhteydessä väärään kierteeseen, ei meinannut lähteä itkemälläkään auki. Varmaan muutakin vielä tänään tulossa, yleensä on, kun näin alkaa :roll:
Nothing is quite what it seems
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

prkl! Oon yrittäny myydä täs sillee et ois 2 napakoruu 20€ ja hiton hienoja viel.. yleensä porukka haluu noita mutta nyt ei löydy ostajii ja pitäis yrittää saada myytyy perjantaiks et sais lavan kaljaa ostettua silloin.. murh!
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
smc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja smc »

Terve. Tänään on huono päivä (kaikki ärsyttääää) :x

Listaanpa pari askaa:

- koti on kun kaatopaikka
- väsyttää, ei jaksais siivota
- pitäs lähtee ruokakauppaa kohti
- kaikki astiat on tiskissä, joten pitää tiskata ennenkun saan ruokaa ( :lol: )
- kouluun pitäisi mennä ens maanataina ja vielä ihan uuteen kouluun :!:
- ei oo töitä
- tekis mieli vetää p*rseet, mut Pienen Perheemme Pää tulee illalla kotiin ja on sitten pahalla päällä jos oon ihan tööööööt!

Voi vitsi mun elämää :( Mistä niitä saikaan ostettuu? Huutonetistä? :lol:

EDIT: Unohdin kokonaan vielä mainita yhen asian: kaaduin ja löin jalkani pahasti = turvonnut, kipeä, mustelmilla aijaijai, mutta haavan kohdalla tuntuu luussa "kolo" ja sattuu aivan liikaa! Soitin tutulle, sano et voi olla luusta lohjennu pala :shock:
Tuunkohan takas, mä en tiedä.
Nooruska
Michael Knight

Tuossakin listassa suurin osa asioita, joihin itse voit helposti vaikuttaa :lol:

Nyt vaan otat kunnon niska-perse-otteen ittestäs ja asennetta peliin. 8)

Lisäys: tosin, myönnän, että itelläki niitä päiviä ku k a i k k i vituttaa eikä mikää tunnu sujuvan. :x
smc
Susikoski

Viesti Kirjoittaja smc »

Nooruska kirjoitti:Tuossakin listassa suurin osa asioita, joihin itse voit helposti vaikuttaa :lol:

Nyt vaan otat kunnon niska-perse-otteen ittestäs ja asennetta peliin. 8)

Lisäys: tosin, myönnän, että itelläki niitä päiviä ku k a i k k i vituttaa eikä mikää tunnu sujuvan. :x

Jos mulle puhuit, niin totta turiset! :D Mutta millä ihmeellä saa ittensä liikkeelle :roll: No, on jo edistystä tapahtunu; sain siivottua, lakanat sängyssä, pyykit kuivumassa, ihan justiinsa kauppaan lähdössä! :wink:

Inhottaa toi mun jalkavamma vaan, pelkään koko ajan et kun astun niin rusahtaa pian poikkikatki koko sääriluu :shock:
Tuunkohan takas, mä en tiedä.
Lukittu