Darkly dreaming dexter

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ei lässähdä ainakaan mun mielestä, itseasiassa muuttuu vaan paremmaksi!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

Nyt on pari jaksoa katsottu, ja minä olen rakastunut! Tykästyin ohjelmaan heti alkumetreillä. Tykkään myös siitä, kuinka Dexteristä on tehty rehellisesti kylmä ja kova, oikea psykopaatti - ei mitään lällyjuttuja ja selittelyjä. Tosin, että vain murhamiesten tappaminen oli kyllä sarjan tekijöiltä oiva keino kiertää suurin osa moraalisista ongelmista tuon kanssa. Kyllähän toisen pahan saa tappaa, right? Toisaalta, se on tuonut ohjelmaan mielenkiintoisen kuvion ja suhteen Dexterin työn ja "harrastuksien" välille. Myös siitä tietty bonus, että tässä nyt uskalletaan sitten näyttääkin verta ja ruumiita. Ei niinkään siksi, että minä saisin jotain erityisiä kiksejä ruumiiden katselusta, vaan siksi, että on aina jotenkin omituista, kun ne liittyvät aiheeseen, eikä niitä näy kuitenkaan missään. Mutta joo, pitänee vielä katsoa rutkasti lisää, että osaan antaa edes jotenkin selkeän mielipiteen :D .

Minä muuten jotenkin näin Dexterissä heti yhdistelmän Jeffrey Dahmeria (hurmaava ulospäin!) ja BTK-mies Dennis Raderia ("projektit..."), mitä muut ovat mieltä? Mitenköhän paljon tässä on käytetty oikeita esimerkkejä, esim. tutkittavissa jutuissa?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Mä niin odotin tätä sarjaa, ja nyt on kuitenkin kiireiden takia jäänyt katsomatta. Luultavasti hommaan koneelle ja katson sitten sieltä sitä, kun aika tuntuu olevan varsinkin iltaisin kortilla.
Kerron sitten vastasiko odotuksia kun olen ekan jakson katsonut 8)
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Vastaa Viestiin