Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Yliääni

Keltainen Soturi
Keltainen Yliääni Soturi
Keltainen Soturi

Pääsi on kuin partaveitsi. Jos joudut taisteluun, et tarvitse muita aseita. Olethan Keltainen Soturi, Älykkyyden voima. Soturina olet oppimassa pelottomuutta ja siksi sinua on karaistu jo pienestä pitäen. Tunnet eläväsi oikeasti silloin, kun elämällä on tarjottavanaan kunnon pähkinöitä purtavaksi. Sinulla on korkeat odotukset elämän suhteen, ja olet realistisuudessasi hyvin syvällinen, vakava ja viisas – huumoriakaan unohtamatta.
Yliääni

Sinua ohjaava numero viisi on kirkkauden yliääni sointu. Viisi on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero, joka voi aika ajoin aiheuttaa myös turvattomuuden tunteita. Se kuvaa symbolisesti ihmisen henkisessä kehityksessä inhimillisten kehojen ja neljän elementin sulautumista yhdeksi kehoksi. Kyseessä on eheytyminen, ihmisen rakentuminen valmiiksi, joka mahdollistaa hallinnan ottamisen matkalla uuteen päämäärään. Viisi on komentopaikka, mutta varo komentelemasta liikaa muita.

https://www.astro.fi/ilmaispalvelut/maya

että näin :D rohkeesti vaan...
kiva tietää mitä kukin on, tietysti ja tottakai hyvällä huumorilla :D
Samarina
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Samarina »

Mielenkiintoista...

Valkoinen Planetaarinen Taikuri

Valkoinen Taikuri

Sinua kuvaavat sanat: lumous, ajattomuus ja herkkyys. Olethan ihastuttava Valkoinen Taikuri, Ajattomuuden voima. Myös kissamainen salaperäisyys, mediaalisuus, herkkätuntoisuus ja älykkyys ovat ominaisuuksiasi. Olet vertaansa vailla oleva ihmissuhdesiantuntija siitäkin huolimatta tai juuri siksi, että henkilökohtaiset suhteesi kertoisivat välillä aivan jostakin muusta. Ajattomuudessasi heittäytyessäsi elämän virtaan olet varmasti aika ajoin huomannut, miten asiat loksahtelevat paikoilleen kuin itsestään.

Planetaarinen

Sinua ohjaa täydellistämisen planetaarinen sointu, numero kymmenen. Tämä sointu on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero ja siihen liittyy voimakas pyrkimys eteenpäin. Jos elämässäsi on paljon muutosvaatimuksia, sisäiset paineesi voivat aika ajoin tuntua jopa ylipääsemättömiltä. Muista pitää elämän perusasiat kunnossa. Ole lempeä ja anteeksiantavainen itsellesi. Olemme kunakin hetkenä täydellisiä juuri sellaisina kuin mitä olemme.
hipsulainen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Itse en hirveästi usko horoskooppeihin, eikä äitinikään, mutta kerran äitini horoskooppi puhui aivan totta, ja horoskooppi oli lisäksi Ilta-sanomissa, horoskooppi meni jotakuinkin näin:
Eräs haluaa kertoa sinulle jotain. Tee ympäristö sellaiseksi että hän uskaltaa kertoa asiansa.
Ja seuraavana päivänä veljeni tuli kertomaan, että saa vaimonsa kanssa lapsen... :D
Ja omalta horoskoopiltani olen vaaka.
Primavera
Jane Marple

Sininen Lunaarinen Apina
Sininen Apina

Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.

Lunaarinen

Sinua ohjaava numero on kaksi, haasteen lunaarinen sointu. Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit tarkastella asioita, muita ihmisiä ja elämääsi mustavalkoisesti kulkemalla ääripäästä toiseen. Tai sitten toinen vaihto-ehto: Näet asiat monipuolisemmin. Voit murtaa vanhoja, jäykkiä käsityksiäsi. Ymmärrät, että kaikkiin asioihin on ainakin kaksi erilaista näkökulmaa. Kun tiedostat päämääräsi, lunaarinen sointu auttaa sinua näkemään, mitkä ovat esteet päämäärän saavuttamiseksi.
Viimeksi muokannut Primavera, Ma Loka 08, 2007 5:14 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Maya-astrologia on Maya-kulttuuriin liittyvän kalenterin lukemista. Kirjoita alla olevaan kenttään syntymäaikasi ja käy katsomassa oma Maya-merkkisi. Samalla pääset katsomaan myös Maya-astrologi Kosmisen Koiran laatiman pienen tulkinnan kyseisestä merkistä.

Mikäli haluat laajempaa tulkintaa, löydät tilausohjeet täältä:
Maya-aurinko >>

Päivä: Kuukausi: Vuosi:

Itsevallitseva

Valkoinen Koira
Valkoinen Itsevallitseva Koira
Valkoinen koira

Olet lämminsydäminen, jalomielinen ja sosiaalinen. Olethan Valkoinen Koira, Sydämen voima. Sinulla on hyvät valmiudet yhteistyöhön muiden kanssa. Koirana olet tarkkaillut läpi elämän kriittisesti auktoriteetteja. Tämä siksi, että tavoitteenasi on kasvaa itse hyväksi johtajaksi, erityisesti löytää johtajuus suhteessa omaan itseesi. Valkoisena koirana sinulla riittää myös tekemistä tunne-elämäsi kypsyttämiseen liittyvissä asioissa.
Itsevallitseva

Maya-numeroosi neljään, muodon itsevallitsevaan sointuun, liittyvät keskeisinä asioina erottelukyky ja loogisuus. Oman kehityksesi tarkkailu on luonteenomaista. Kiinnität huomiota toimintatapojesi valitsemiseen ja voit luoda tietynlaisia mittareita, kriteerejä, joilla mitata itseä ja muita. Tahdonvoimasi on luja. Tavoitteenasi on oman itsesi ja tekemisesi ohjaaminen. Kysymys on oman itsesi saamisesta hallintaasi, elämäsi perustusten rakentamisesta. Kivijalkanasi ovat neljä elementtiä: vesi, ilma, maa ja tuli.

Hah, tollasta sano tuo mun maya horo..skooppi... Ei IHAN osunut...
What you do... Makes you who you are.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Itse olen kyllä horoskoopiltani juuri sellainen kuin siitä sanotaan. Kukas arvaa muuten mikä olen?Pieni kisa nyt:D

Tässä Maya analyysia:

Punainen Rytminen Käärme

Punainen Käärme

Oletko joskus, varsinkin nuorempana, ihmetellyt, miksi mikään ei tunnu pysyvän paikallaan elämässäsi? Olethan Punainen Käärme, Elämänvoiman mahti. Käärmeelle muutos on elämän luonnollisin olotila. Olet voimakastahtoinen ja karismaattinen ja sinulla on kyky vaikuttaa muihin voimakkailla tunteilla. Yksi tärkeimpiä ominaisuuksiasi on poikkeuksellisen herkkä vaistonvaraisuutesi.
Rytminen

Sinua ohjaava numero kuusi on tasa-arvon rytminen sointu. Rytminen numero kuusi edustaa vahvaa itsenäisyyttä. Maya-astrologian kielellä sanottuna sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Olet itse oma oppaasi. Pystyt toteuttamaan tasa-arvoisuutta, koska olet itsenäinen ja voit ottaa muutkin huomioon. Näin sinussa ja sinun kauttasi toteutuu Luojan alkuperäinen tarkoitus, että olemme kaikki luodut tasa-arvoisiksi.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Olen Rapu.
Kiinalaisessa Tiikeri.

Nimi
Jalava

Päivämäärät
12.1 - 24.1 ja 15.7 - 25.7

Laatu
Feminiininen

Elementti
Vesi

Luonnekuvaus
Jalava-henkilö on vaatimaton, rauhallinen ja tasapainoinen. Hänellä on myös taipumusta hidasteluun ja moralisointiin. Hän on suoralinjainen, avoin ja antelias. Jalava rakastaa johtamista eikä pidä alistumisesta. Hän on voimakkaampi kuin muut ja kestää myös epäonnea. Hän on myös erittäin vastuuntuntoinen.

^PASKAPUHETTA
(anteeksi kielenkäyttöni.)
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Primavera
Jane Marple

[quote="Patricia C. Itämaa"]Itse olen kyllä horoskoopiltani juuri sellainen kuin siitä sanotaan. Kukas arvaa muuten mikä olen?Pieni kisa nyt:D

Eläinradalla skorpioni?
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Itse olen kyllä horoskoopiltani juuri sellainen kuin siitä sanotaan. Kukas arvaa muuten mikä olen?Pieni kisa nyt:D

Tässä Maya analyysia:

Punainen Rytminen Käärme

Punainen Käärme

Oletko joskus, varsinkin nuorempana, ihmetellyt, miksi mikään ei tunnu pysyvän paikallaan elämässäsi? Olethan Punainen Käärme, Elämänvoiman mahti. Käärmeelle muutos on elämän luonnollisin olotila. Olet voimakastahtoinen ja karismaattinen ja sinulla on kyky vaikuttaa muihin voimakkailla tunteilla. Yksi tärkeimpiä ominaisuuksiasi on poikkeuksellisen herkkä vaistonvaraisuutesi.
Rytminen

Sinua ohjaava numero kuusi on tasa-arvon rytminen sointu. Rytminen numero kuusi edustaa vahvaa itsenäisyyttä. Maya-astrologian kielellä sanottuna sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Olet itse oma oppaasi. Pystyt toteuttamaan tasa-arvoisuutta, koska olet itsenäinen ja voit ottaa muutkin huomioon. Näin sinussa ja sinun kauttasi toteutuu Luojan alkuperäinen tarkoitus, että olemme kaikki luodut tasa-arvoisiksi.

ööö Oinas? :roll:
Miina
Martin Riggs

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Miina »

Tiina kirjoitti:Uskotko horoskooppeihin?
En usko.
Tiina kirjoitti:Mitä merkkiä edustat ja miten se vaikuttaa?
Olen vesimies. Kiinalaisten mukaan hevonen, tarkemmin sanottuna tulihevonen. Miten se vaikuttaa - no kaverit ainakin pitää mua toiselta planeetalta saapuneena.
Tiina kirjoitti:Itse uskon luonnehoroskooppeihin. Nää päivä ja viikkohoroskoopit onkin sitten asia erikseen :roll:
Me taas luetaan kaveriporukassa joka kerta nuo päivähoroskoopit ja totta kai me niihin uskotaan. :lol:
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Miina kirjoitti:
Tiina kirjoitti:Uskotko horoskooppeihin?
En usko.
Tiina kirjoitti:Mitä merkkiä edustat ja miten se vaikuttaa?
Olen vesimies. Kiinalaisten mukaan hevonen, tarkemmin sanottuna tulihevonen. Miten se vaikuttaa - no kaverit ainakin pitää mua toiselta planeetalta saapuneena.

Ei tarvitse olla hirmuinen salapolliisi,olet siis syntynyt v.66 :roll:

eikös sillä tulihevosia syntyy muistaakseni joka 40 vuosi:D
Totuus on tarua ihmeellisempää
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Patricia on ilmiselvästi Leijona.
Itse olen pikkutarkka nyhrääjä. Neitsyt. Kadehdin ihmisiä, jotka ottavat lungisti tämän elämän. Mulle yks pilkkuvirhe voi olla epätoivon syöveri. Haluan, että kotonani on siistiä, kaikki paikallaan ja kaikki asiat kunnossa tai ainakin järjestettävissä.
No, vanhuus tekee asiaa ja annan ihan vähän periksi. Aikanaan pojat ja niiden kaverit pistivät kodin välillä hyrskyn myrskyn (meikäläinen keräili sitten leluja). Nyt sen myllerryksen tekee koira, mutta katselen sitä vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ups! Patricia olikin jo vastannut olevansa vesimies. Veljeni on vesimies, mutta en tunnistanut piirteistä.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Arvaillaanko täällä toisten horoskooppeja, mikä minä olen kirjoituksien perusteella? ;)
Vastaa Viestiin