Mopoterroristi kirjoitti:[Mikä sen sinun koulutustaustasi on kun kerta itse otit sen esille? Tuo luku nyt vain on heitto, perustuen siihen mitä olen ihmisten kanssa toimiessa saanut kuulla, ei ole muistissa kovin montaa jotka ryssistä pitäisivät, ryssäviha näet kulkee suomalaisissa jo äidinmaidon kautta. Mutta mene ihmeessä nauttimaan siitä venäläisesestä ihanuudesta Venäjälle, mitä täällä mongut.
Kun ajatellaan sitä kuinka paljon ryssien hyysääminen Suomessa maksaa yhteiskunnalle, luulisi olevan sinullekkin selvää, ettei niitä kaivata tänne, ellet itse sitten ole ryssä. Kun lasketaan kustannukset jotka tulevat ryssien Suomessa tehdyistä rikoksista, heidän elättämisestään suomalaisen yhteiskunnan rahoilla ym. ja verrataan mitä hyötyä pieni työssäkayvä venäläisvähemmistö tuo esim. verovarojen muodossa Suomelle ym. kokonaissaldo on pahasti miinusmerkkinen. Joten miksi niitä ryssiä täällä pitäisi hyysätä?
No minun koulutustaustani nyt ei mitenkään mihinkään liity. Enkä kysellyt sinunkaan koulutusasteestasi sen enempää, kunhan pohdin sitä että olet käynyt koulusi kansakoulu, et peruskoulu aikaan. Ja yleensä lukujen "heitteleminen"
totuutena ilman mitään faktapohjaa on typerää, jonka varmaan yliopiston käyneenä tiedät. Ihmettelen myös sitä missä kohtaa olen täällä "monkunut" venäläisestä ihanuudesta? Ja miten tuo "ryssien" hyysääminen nyt mihinkään liittyy?
Oli miten oli, ketju käsittelee Heinolan saunakisojen tapahtumia, ei venäläisiä, eikä rasismia joten OT osaltani päättyy tähän. Pahoittelen ketjun johtamisesta väärille teille. Joskun on vaan vaikea olla hiljaa.