Voihan se pumppu pettää lämpimään ilmastoon tottuneeltakin. Itsekin kallistuisin sairaskohtauksen mahdollisuuteen.MissHolmes kirjoitti:Henkilökohtaisesti uskon siihen, että meillä kaikilla on erittäin yksilöllinen soveltuvuus lämpöön/kylmyyteen.
Tänä kesänä minulle tuotti vaikeuksia olla. En ole ylipainoinen, enkä sairas, mutta siitä huolimatta helteet olivat minulle liikaa. Toisaalta taas talvella hirmuiset paukkupakkaset eivät heilauttanut mihinkään suuntaan.
Uskoisin, että kyse on tottumisesta. Ja siksi veikkaisin, ettei johtajapoimijalle ole ollut niin hirveän vaikeaa pärjätä suomen helteessä.
Kyllä tässä täytyy olla kyse sairaskohtauksesta, mutten sulkisi edelleenkään pois väkivallan mahdollisuutta.
Löytöpaikka on minusta edelleen se kummallisuus, joka kyllä sulkee eksymisen kokonaan pois.
Toki on ihmeellistä, että miksi mies lähti tetsaamaan pitkin pöpelikköjä. Olen ollut siinä käsityksessä, etteivät nämä ulkomaalaiset marjanpoimijat kovin halukkaasti lähde kauas autoista, juurikin eksymisen pelossa.