Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Mulla palaa kohta hermot ihan täysin tähän saunalahden nettitikkuun, jonka hommasin pari päivää sitten.
Aina kun yritän päästä nettiin, syöttää tämä tekstiä että "ei palvelua". Sitten pitää tuota mobiililaajakaista ikkunaa renkata auki ja kiinni kunnes lopulta suostuu yhdistämään. Mikäköhän tässä on ongelmana? Tässähän on toki kahden viikon tyytyväisyystakuu, että pitäisköhän tää sittenkin palauttaa.
Joo ja noi lastenvaunut ottaa muakin päähän. Etenkin kun niitten kanssa tungetaan esim. hulluille päiville.
Aina kun yritän päästä nettiin, syöttää tämä tekstiä että "ei palvelua". Sitten pitää tuota mobiililaajakaista ikkunaa renkata auki ja kiinni kunnes lopulta suostuu yhdistämään. Mikäköhän tässä on ongelmana? Tässähän on toki kahden viikon tyytyväisyystakuu, että pitäisköhän tää sittenkin palauttaa.
Joo ja noi lastenvaunut ottaa muakin päähän. Etenkin kun niitten kanssa tungetaan esim. hulluille päiville.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Kerrankin voin yhtyä VoDKan sanoihin TÄYSIN!VoDKa kirjoitti:
Lisäksi listaan voisi iskeä;
- mummot (joo joo, mutta siellä ne silti seisoo)
- teinit jotka seisoo kikattamassa Typerälle Asialle nro 12398435
- venäläiset (ovat röyhkeydessään jotain huippuluokkaa, parhaimmillaan ajavat muut ympäriltä pois saadakseen miettiä 10 minuuttia, ottavatko vihreitä banaaneita vai keltaisia banaaneita vai sekoituksia vaiko kenties ruskeita)
- ylimieliset vanhat kurpat, jotka katselevat kaikkia muita nenäänsä alaspäin ja purjehtivat kuin yksinäiset risteilyalukset pitkin kauppojan käytäviä ja joiden mielestä ihminen ei ole ihminen jos ei ole vähintään kolmea aikuista lasta maailmassa, tulot vähintään 3000-5000/kk, omaa kotia ja mahdollista vuokrakämppää jota vuokrataan sikahintaan ilmoituksilla "savuton ja lemmikitön nuori tyttö saa asunnon keskustasta osoitteesta X", ja joiden ainoa Ihan Oikea Mahdollinen Lomakohde on Kanaria, Egypti tai mikä tahansa mikä alkaa sanalla Los ja jossa puhutaan pääkielenä espanjaa tai muuta Harlekiini-kirjojen kieltä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mokkulaongelmia täälläkin. Pimahti tosta noin vaan, isännän mokkula käytössä nyt, onneks näin sunnuntaina. Korvaakohan takuu, tuskimpa.lost kirjoitti:Mulla palaa kohta hermot ihan täysin tähän saunalahden nettitikkuun, jonka hommasin pari päivää sitten.
hahhaaa, taas angiina! Kolmas jo tähän kesään...
Olen räjähdyspisteessä !!! Sen lisäksi ärsyttää YLIMIELISET ihmiset !!!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Ärsyttää etten koululta ja töiltäni ehdi täällä minfossa olemaan, ehdin vain käväseen 
Tuunkohan takas, mä en tiedä.
Mua ärsyttää helsingin keskusta ja se, että koska en tarkkaan tunne paikkaa jonne menen, en uskalla ottaa autoa sinne koska en voi olla varma, että löydän parkkipaikan! Joudun siis jättään auton jonnekin kisahallille ja matkustaan ratikalla ja kävelemään ja VIHAAAAAAAAAN helsingin keskustaa joka on pahin persläpi koko Suomessa parkkiongelmiensa vuoksi.
Ihan armoton väsytys, suorastaan nukutus hyvin nukutun yön jälkeen. Pakko jaksaa taistella haukotuksia vastaan ja yrittää tehä hommia...
Nothing is quite what it seems
-
Nannitanni
- Harjunpää
Puhelimeni, joka on päättänyt alkaa sammuilemaan ilman mitään järkevää syytä. Ja kuinka sopivasti, takuukin mennyt ihan hetki sitten umpeen. Todella ärsyttävää!
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
Juurikin-sana!!! Mikä helvetin sana se oikein on? Mitä se -kin-pääte muka tarkoittaa?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Älä pillastu, Irma, suomen kielioppi on tosiaankin yllättävän monimutkaista...
http://sokl.joensuu.fi/aineistot/Aidink ... mtaiv.html
Liitepartikkeleilla on etupäässä pragmaattisia eli kielenkäyttöön liittyviä tehtäviä. Niitä käytetään mm. puhujan käsitysten tai asenteiden ilmaisemiseen sekä tilannekohtaisten ilmiöiden tähdentämiseen. Tavallisimmat liitepartikkelit ovat -kin, -kAAn, -kO, -hAn, -pA ja -s. Esim.
Sinä+kin tulit. Sinä+kään et tullut.
Sinä+kö tulit? Sinä+hän tulit.
Sinä+pä sen sanoit. Sano+s muuta!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Valdovas
- Axel Foley
Sinä+pä sen sanoit!maija turjukka kirjoitti:^Älä pillastu, Irma, suomen kielioppi on tosiaankin yllättävän monimutkaista...
Liitepartikkeleilla on etupäässä pragmaattisia eli kielenkäyttöön liittyviä tehtäviä. Niitä käytetään mm. puhujan käsitysten tai asenteiden ilmaisemiseen sekä tilannekohtaisten ilmiöiden tähdentämiseen. Tavallisimmat liitepartikkelit ovat -kin, -kAAn, -kO, -hAn, -pA ja -s. Esim.
Sinä+kin tulit. Sinä+kään et tullut.
Sinä+kö tulit? Sinä+hän tulit.
Sinä+pä sen sanoit. Sano+s muuta!
Suurinpiirtein samaa kuin myöskin eli aivan tarpeeton toisto on kyseessä. Muoti-ilmiö, joka näyttää tarttuvan herkästi. Tästä(kin) taisi muuten olla joskus aiemmin puhetta.Irma Lam kirjoitti:Juurikin-sana!!! Mikä helvetin sana se oikein on? Mitä se -kin-pääte muka tarkoittaa?
Ilmaukset myöskään tai juurikaan ovat kyllä olemassa ja kieliopin mukaisia.
Juurikin ei ole oikea kielenmukainen sana (olemattoman merkityksensä takia), vaan (minusta+kin) typerä muotisana, jota narisevaääniset teinit viljelevät joka käänteessä, kuunnelkaa vaikka!
Ärsyttää, että olen liian utelias voidakseni tehdä edes 5 km. kävelylenkkiä nuuskimatta metsän reunassa seisovaa hylättyä autonraatoa nokka lasissa kiinni.
Ärsyttää, että olen liian utelias voidakseni tehdä edes 5 km. kävelylenkkiä nuuskimatta metsän reunassa seisovaa hylättyä autonraatoa nokka lasissa kiinni.
Nothing is quite what it seems
KELA . Kaikki tehty niin vaikeeks. Helvetti otan ne mulle kuuluvat rahat vaikka mun pitäs ne ryöstämällä hakea.