kuka olet?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Mun nikillä ei oo mitään tarinaa.
Kunhan pyörittelin päässäni erilaisia sanoja ja päätin sitten liittää sanaan miinus tuon lopun (josta tulee itselle jostain syystä venäjä mieleen :roll: ).

Muissakin paikoissa olen joskus törmännyt samaan nimimerkkiin, mutta minua sieltä ei tavoita! :)
Nyt jos saisi uudelleen valita, niin nikki olis jotain ihan muuta, mutta näillä mennään nyt kuitenkin!

Niin ja miinushka on pienellä siksi, ettei sillä ole mitään tekemistä nimeni kanssa, niin kuin rimmallakin! :)
Quis custodiet ipsos custodes?
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Olen Alice Cullen, kiltti peuroja jäystävä vampyyri.
Hieman ylihysteerinen tapaus, mutta melko jees.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re:

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti:Nick-ini on tietysti munansaan..... eikun sananmuunnos nimestäni :)

edit. ja tietysti minäkin olen ihan avattareni näköinen ja allekirjoitukseni mukainen.... (mahdollisesti kuitenkin esim. nick-ien ummikko ja Samarina hengenheimolainen)
Niin, varsinkin tuon nykyisen avasi, vai kuinka...?? :P
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Hahah, Valdo, mahtoikos tuo olla yritys udella sitä, millainen ava mulla oli...

Tässä uusintaesitys, kun nyt jaksoit kaivella noita vanhoja postauksia ylös.

http://img689.imageshack.us/i/blonditankostrippari.jpg/

-blonditankostrippari-
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti:^Hahah, Valdo, sä et taida itsekään tietää, millainen tuo mun eka avani oli...

Tässä uusintaesitys, kun nyt jaksoit kaivella noita vanhoja postauksia ylös.

http://img689.imageshack.us/i/blonditankostrippari.jpg/

-blonditankostrippari-
Ilmeinen yhdennäköisyys tosiaan... 8)

Tuu jo tankoon! :mrgreen:

- http://www.youtube.com/watch?v=3U4FqJN3N4k
Lisbeth
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Elo 02, 2010 3:51 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Lisbeth »

Nimimerkkini on varmaan aika monelle tuttu rikosfiktion puolelta.

Yllätyin kun se oli vapaana. :shock:
annaanna

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Palindromi. Esteettisesti mukavan näköinen. Ei ole kutsumanimeni, mutta olen tykännyt nanna ja anna nimistä. Juontaa osin juurensa lapsuuteen kun ihmettelin miksi joillakin oli kaksi nimeä. Ja miksi ne oli aina ERI nimet. Marianna, Annaleena, Karipekka. Miksei koskaan Annaanna tai Marimari tai Karikari. Ja nyt muistui mieleeni juttu ristiäisistä. On kuulemma pikkutyttö itkuun purskahtanut kun pappi on vauvalle nimen antanut. Oli kastanut pikkutytön kaimaksi. Ja tyttö hermostui kun pappi oli HÄNEN nimensä antanut pois.
insomniac
Nikke Knakkertton
Viestit: 152
Liittynyt: Ke Elo 25, 2010 2:48 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Olen unettomuudesta kärsivä henkilö. Lisäksi rakastan englannin kieltä ja sana itsessään on ihanan kuuloinen. Sangen yksinkertaista :)
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Qtar
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Elo 23, 2010 12:22 am

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Qtar »

Se on se valkoinen pyöreä juttu siellä taivaalla aina muutamana yönä kuukaudessa, joka ei annan mun nukkua ja sitten valvoessani päädyin kerran tänne palstalle. Parisen vuottaa enemmän ja vähemmän sivusta seurannut ja nyt rekkasin nimeni. Koska mitään kivaa kuu -alkuista sanaa en keksinyt tuli kuusta Q -kirjain. Tar sitten paljastaa sukupuoleni.
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Olen nimimerkkini veroinen.. Käytän vain niitä nimimerkkejä mitkä kuvastavat mun toimia/tapoja :)
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Kafira
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:12 am

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Nimimerkkini ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään, enkä edes muista mistä sen keksin.. Eräällä toisella foorumilla mulla on melkein samankaltainen nimi, ja kai se jotenkin siitä sitten tuli... Jos nyt jotain yhtäläisyyksiä haluaa hakea, niin etunimeni kaks ekaa kirjainta on samat ku nimimerkissä.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kafira kirjoitti:Nimimerkkini ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään, enkä edes muista mistä sen keksin.. Eräällä toisella foorumilla mulla on melkein samankaltainen nimi, ja kai se jotenkin siitä sitten tuli... Jos nyt jotain yhtäläisyyksiä haluaa hakea, niin etunimeni kaks ekaa kirjainta on samat ku nimimerkissä.
Ei sentään kafiiri, kafferi, kefiiri tai kajira...?? :wink:

Kuva
Nannitanni
Harjunpää
Viestit: 292
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:24 pm

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Nimimerkkini on, yllättäen, väännös omasta nimestäni, ilman mitään sen kummempaa tarinaa. Aika monessa nettiyhteisössä esiinnyn/olen esiintynyt kyseisellä nimimerkillä, joten sen käyttäminen täälläkin oli luontevaa. :)
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
Kafira
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:12 am

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Kafira »

Valdovas kirjoitti:
Kafira kirjoitti:Nimimerkkini ei tarkoita oikeastaan yhtään mitään, enkä edes muista mistä sen keksin.. Eräällä toisella foorumilla mulla on melkein samankaltainen nimi, ja kai se jotenkin siitä sitten tuli... Jos nyt jotain yhtäläisyyksiä haluaa hakea, niin etunimeni kaks ekaa kirjainta on samat ku nimimerkissä.
Ei sentään kafiiri, kafferi, kefiiri tai kajira...?? :wink:

Kuva
ei, ei.....
Purity
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 7:30 pm
Paikkakunta: Woods

Re: kuka olet?

Viesti Kirjoittaja Purity »

Adrianne Purity Knight on varmaan ainakin muutamalle foorumilaiselle tuttu tapaus. Netissä "laatusivusto" crimescene.comin kautta levinnyt fiktiivinen tarina tytöstä joka kidnapattiin ja haudattiin elävältä.
Knottia ei ole tullut kuunneltua vuosiin, mutta nimi on jäänyt yhdeksi virtuaali-aliakseksi vaikkei se kovin persoonallinen olekkaan.
Vastaa Viestiin