Sivilisääty
Re: Sivilisääty
Avoliitossa jo 7 vuotta, ei lapsia.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Oli se suht villiä, mutta on sitä ihmiset viettäny villimpääkin...Maybrick kirjoitti:Norsula kirjoitti:Ei siinä välttämättä mitään villiä ole. Mutta Nooruskan sinkkuus lie ollut villiä, kuten hän itse kertoo. Itse en ajoittain muuta kaipais kuin rauhallista sinkkuuttaEn kyllä tajua mitä villiä tässä sinkkuudessa on.Ehkä ymmärtäisin jos olisin joskus ollut parisuhteessa. Tai jos minulla olisi tapana harrastaa irtosuhteita...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
16v yhdessä joista 10v naimissa, jälkikasvua on. Ei muita mainittavia suhteita.
- Juliet Jones
- Axel Foley
mardy kirjoitti:Kihloissa. Seurustellut jo yli 10v - eli eka ja toivottavasti vika suhde.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Sivilisäätysi?
Sinkkuna huhtikuusta saakka, eli noin 4-5 kuukautta.
Takana 5 vuoden avoliitto, josta 3 vuotta kihloissa. Sitä ennen 3-4 vuoden avoliitto. Sinkkuna en ole pahemmin ehtinyt olemaan, paitsi nyt! Ja nautin tästä olotilasta
Kukaan, ei kukaan, pääse määräilemään ja käskemään minua! Pelkäänkin, osaanko (haluanko) enää sitoutua 
Takana 5 vuoden avoliitto, josta 3 vuotta kihloissa. Sitä ennen 3-4 vuoden avoliitto. Sinkkuna en ole pahemmin ehtinyt olemaan, paitsi nyt! Ja nautin tästä olotilasta
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
40-vuotiaana eka kerran naimisiin ja sitä on nyt kestänyt vajaa 6 vuotta. En ole katunut.
II kierros menossa. Uskon, että avioliiton optimaalinen kesto on noin 7-10 vuotta. Avioliittoa ei missään tapauksessa pidä solmia eliniäksi.
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.
-
Nannitanni
- Harjunpää
Avoliitossa tämän vuoden keväästä, seurustelua sitä ennen n. kaksi vuotta.
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
^ Mikä käytännön ero siinä seurustelussa ja avoliiton "solmimisessa" on? Itse en sitä eroa hahmota... tarkoittaako se yhdessä asumista vai mitä?
Nothing is quite what it seems
Käsite yksiavioinen pätee tiettyjen eläinlajien kohdalla.Parisuhteesta ei luovuta kuin toisen osapuolen kuoltua.
Periaatteessahan myös ihminen on yksiavioinen,siis periaatteessa ja ainoastaan periaatteessa.Ei ihminen oikeesti ole yksiavioinen.Ainoastaan yhteiskunnan painostus ja moraalikäsitykset saavat ihmistä pitämään itseään yksiavioisena.
Tilaisuuden tullen myytti yksiavioisuudesta murenee käsiin.
Periaatteessahan myös ihminen on yksiavioinen,siis periaatteessa ja ainoastaan periaatteessa.Ei ihminen oikeesti ole yksiavioinen.Ainoastaan yhteiskunnan painostus ja moraalikäsitykset saavat ihmistä pitämään itseään yksiavioisena.
Tilaisuuden tullen myytti yksiavioisuudesta murenee käsiin.
Jep. Avoliitto on silloin kun asutaan yhdessä ja seuCcaillaan.Maybrick kirjoitti:^ Mikä käytännön ero siinä seurustelussa ja avoliiton "solmimisessa" on? Itse en sitä eroa hahmota... tarkoittaako se yhdessä asumista vai mitä?
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
-
LAWoman
- Christopher Lorenzo
No kyllä tämä mun avoliitto jo mielestäni 10 vuoden jälkeen on vähän muutakin kuin "seukkailua" 
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Niin. Avoliittoa.LAWoman kirjoitti:No kyllä tämä mun avoliitto jo mielestäni 10 vuoden jälkeen on vähän muutakin kuin "seukkailua"
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
-
Tiina
- Sherlock Holmes
22v kimpassa, joista 13v naimisissa. 
Onnellisesti naimisissa ihanan miehen kanssa , yhteiseloa 13 vuotta 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !