Tekis mieleni sanoa Härkä :Bombay kirjoitti:Arvaillaanko täällä toisten horoskooppeja, mikä minä olen kirjoituksien perusteella?
vuan savolainen huumori saattaa tehdä tepposet
Tekis mieleni sanoa Härkä :Bombay kirjoitti:Arvaillaanko täällä toisten horoskooppeja, mikä minä olen kirjoituksien perusteella?
Loistavaa salapoliisintyötä. No, tosiasiassa olen syntynyt 67 alusta, ja se menee vielä tulihevosen puolelle.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ei tarvitse olla hirmuinen salapolliisi,olet siis syntynyt v.66![]()
eikös sillä tulihevosia syntyy muistaakseni joka 40 vuosi:D
No pakko sanoa,että tällaisen kanssa olen vetänyt yhtäköyttä jo todella kauanMiina kirjoitti:Loistavaa salapoliisintyötä. No, tosiasiassa olen syntynyt 67 alusta, ja se menee vielä tulihevosen puolelle.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Ei tarvitse olla hirmuinen salapolliisi,olet siis syntynyt v.66![]()
eikös sillä tulihevosia syntyy muistaakseni joka 40 vuosi:D
Jostain joskus luin, että tulihevoset aiheuttaa katastrofeja minne vaan menevätkin, ja surua läheisilleen. Onkohan näin?
Ailar kirjoitti:Ups! Patricia olikin jo vastannut olevansa vesimies. Veljeni on vesimies, mutta en tunnistanut piirteistä.