Ihan samaa oon miettiny! Iltalehdessä/Iltasanomissa (en muista kummassako) oli kysytty lukijoiden mielipidettä, siis äänestetty kuka putoaa talosta ensimmäisenä. Jani oli listan ensimmäisenä EI PUTOAJISSA, mutta putosi silti kuitenkin! Jania olisin mielelläni seurannut pidemmänkin aikaa, vaikka ihan loppuun saakka.Waja kirjoitti:Nyt olen viiveellä katsellut poispudotettujen Marian ja Janin tekemisiä ja sanomisia BB:ssä.
Pudottikohan tuotantoryhmittymä heidät pois?Suojellakseen em.henkilöiden tulevaisuutta.
Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Big Brother 2010
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Re: Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)
Liekö tuo jo kaiken huippu että vanhoja BBläisiä kasataan taloon asukkaiksi. Onhan tällaista entisen asukkaan palauttamista taloon ollut jo aiemminkin, mutta nyt näköjään ihan useampikin kerralla ja ihan menneiltä kausiltakin. Eipä sitä Kalinaisen pärstää ole tietysti tarpeeksi nähnyt jo ennestäänkään.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tuotantoyhtiö oli kaukaa viisas ja lisäsi Nikon taloon. Kaikkien aikojen inhokkini. Pelkkä äänikin saa vitutuskäyrän nousemaan. Toivottavasti joku antaisi sille isän kädestä tällä kertaa.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... swb9l8j2Aw

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... swb9l8j2Aw
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Florence86
- Poliisikoira Rex
Ja muistin virkistykseksi: http://www.youtube.com/watch?v=elHtx93n ... re=relatedJack the Ripper kirjoitti:Tuotantoyhtiö oli kaukaa viisas ja lisäsi Nikon taloon. Kaikkien aikojen inhokkini. Pelkkä äänikin saa vitutuskäyrän nousemaan. Toivottavasti joku antaisi sille isän kädestä tällä kertaa.
Clear water has no fish.
^ MÄ EN KESTÄ!! MUN SYNTTÄRIT!
Mun mielestä on just huippua, että nuo kaksi dramaqueeniä (Niko S & Nino) on tuolla. Toivottavasti pääsevät itse taloon.
Tuollaiset huomiotaherättävät tyypit kuitenkin ovat syy, miksi BB:n kaltaista ohjelmaa jaksaa katsoa. Ainakin omalta kannalta. Ne ärsyttävät tyypit tekevät ohjelmasta mielenkiintoisen. Kuka jaksaisi katella jotain Habibin kaltaisia taustailijoita?
Tuo Ksenia heitti eilen kyllä taas niin älykkäitä kommentteja tyyliin "Mä haluisin olla lääkäri koska niillä on helppo työ ja hyvä palkka". Ei hyvää päivää.
Mun mielestä on just huippua, että nuo kaksi dramaqueeniä (Niko S & Nino) on tuolla. Toivottavasti pääsevät itse taloon.
Tuollaiset huomiotaherättävät tyypit kuitenkin ovat syy, miksi BB:n kaltaista ohjelmaa jaksaa katsoa. Ainakin omalta kannalta. Ne ärsyttävät tyypit tekevät ohjelmasta mielenkiintoisen. Kuka jaksaisi katella jotain Habibin kaltaisia taustailijoita?
Tuo Ksenia heitti eilen kyllä taas niin älykkäitä kommentteja tyyliin "Mä haluisin olla lääkäri koska niillä on helppo työ ja hyvä palkka". Ei hyvää päivää.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
Muuten samaa mieltä, mutta tuo mielipiteesi kaipaa selvennystä.TheBride kirjoitti: Tuo Ksenia heitti eilen kyllä taas niin älykkäitä kommentteja tyyliin "Mä haluisin olla lääkäri koska niillä on helppo työ ja hyvä palkka". Ei hyvää päivää.
Mielestäni noin se menee.
No tietenkin riippuu mitä tarkoittaa "helpolla" työllä. Jos Ksenia meinaa, että helppo työ on ei-fyysistä, niin sitten kai se on "helppoa" olla esim TK-lääkäri.
Mutta lääkäreillä on kuitenkin suuri vastuu esim. reseptejä kirjoittaessaan yms, he ovat aina vastuussa, mikäli lääkitys tai hoito menee väärin. Lisäksi lääkärihän käyttää periaatteessa itseään "työkaluna" henkisesti joka päivä. Aina on kiire ja stressiä pukkaa.
Ja ajatellaan vaikka kirurgeja - leikkaukset kestävät yleensä tuntikausia (tässä on sitten myös sitä fyysistä puolta), ne vaatii äärimmäistä tarkkuutta ja ihmishenki on monesti sen lääkärin käsissä.
Ja tuo Ksenian heitto kuulosti muutenkin sellaselta että ihan kun lääkikseenkin pääsisi ihan tuosta vain.
Nyt tuli rutkasti OT:tä, mutta sainpa ainakin selitettyä oman kantani sille, miksi lääkärin työ ei mielestäni ole helppoa
.
Mutta lääkäreillä on kuitenkin suuri vastuu esim. reseptejä kirjoittaessaan yms, he ovat aina vastuussa, mikäli lääkitys tai hoito menee väärin. Lisäksi lääkärihän käyttää periaatteessa itseään "työkaluna" henkisesti joka päivä. Aina on kiire ja stressiä pukkaa.
Ja ajatellaan vaikka kirurgeja - leikkaukset kestävät yleensä tuntikausia (tässä on sitten myös sitä fyysistä puolta), ne vaatii äärimmäistä tarkkuutta ja ihmishenki on monesti sen lääkärin käsissä.
Ja tuo Ksenian heitto kuulosti muutenkin sellaselta että ihan kun lääkikseenkin pääsisi ihan tuosta vain.
Nyt tuli rutkasti OT:tä, mutta sainpa ainakin selitettyä oman kantani sille, miksi lääkärin työ ei mielestäni ole helppoa
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
- Therapy? - Diane.
- Therapy? - Diane.
BB:stä puhuttaessa OT on erityisen tuomittavaa ja rangaistusasteikon alapääkin taitaa lähteä jostakin vakavan katumuksen osoittamisen tienoilta.
kuten moni muukin ajattelee ja on jo sanonutkin,niin ehdotukseni tuottajille seuraavaan bb:hen on seuraava:ei yhtäkään ihmistä kehä3 sisäpuolelta,vaan kaikki kilpailijat ympäri suomea ja eri-ikäisiä.olisi miljoona kertaa mielenkiintoisempaa kuin aina katsoa noita "stadin suuria suoraan seduloiden vip-tiskeiltä",saamari.. 
pienikin hetki on arvokas
Ei ole lääkärin työ helppoa kuule. Kaiken maailman idiootit käy valittamassa milloin mitäkin eikä usko kun yrittää selittää, että tuskin sulla nyt on syöpää tai hullun lehmän tautia kun ei tuo alaselän kipu nyt siihen viittaa. Asiakkaat on vaativia ja työ on huippuvastuullista. Sitten taas erikoislääkärin työ on vaativaa omalla tavallaan.INES 7 kirjoitti:Muuten samaa mieltä, mutta tuo mielipiteesi kaipaa selvennystä.TheBride kirjoitti: Tuo Ksenia heitti eilen kyllä taas niin älykkäitä kommentteja tyyliin "Mä haluisin olla lääkäri koska niillä on helppo työ ja hyvä palkka". Ei hyvää päivää.
Mielestäni noin se menee.
Itse en ole lääkäri mutta paljon joudun päättämään ja ratkaisemaan itse kun lääkäri ei ole käytettävissä kuten esim. sairaaloissa. Vaikka tietotaitoakin on niin joskus silti hirvittää päättää asioista. Lääkärinä se hirvittäis vielä enemmän.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Big Brother 2010
Oi voi! Nyt tuli kyllä suuren suuri moka illan pudotuslähetyksessä. Miten ihmeessä Niko N sai jäädä taloon, kun Niko S olisi aiheuttanut mahdollisesti Ninon kanssa draamaa ja jännitystä taloon
Niko N on mielestäni kuitenkin "värittömämpi" ja "näkymättömämpi" kuin Niko S. Ja näittehän te varmasti kaikki, miten Nino oli pettynyt kun Niko S häädettiin?
Sanoihan hän itsekin päiväkirjahuoneessa, että on alkanut tuntea Niko S:ää kohtaan erikoisia tunteita.
// Pakko lisätä vielä. Silmiini pisti kuinka talon naiset hyökkäsivät heti taloon jääneen Nikon kimppuun, kuin kiimaiset narttukissat konsanaan. Onhan heillä nyt hyvä tilaisuus päästä kaveriksi Hunksin kanssa, hahahaa..
// Pakko lisätä vielä. Silmiini pisti kuinka talon naiset hyökkäsivät heti taloon jääneen Nikon kimppuun, kuin kiimaiset narttukissat konsanaan. Onhan heillä nyt hyvä tilaisuus päästä kaveriksi Hunksin kanssa, hahahaa..
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Re: Big Brother 2010
Mari tuntuu viihtyvän uuden alfauroksen seurassa. Nyt kun jokseenkin balansoituneet henkilökemiat ovat järkkyneet niin veikkaan että Ksenia antautuu peuhaamaan Paulin kanssa. Tämä ei kuitenkaan uskalla tehdä mitään yhdyntäjuttuja johtuen omasta akkamaisuudestaan.Geissimummo kirjoitti: Silmiini pisti kuinka talon naiset hyökkäsivät heti taloon jääneen Nikon kimppuun, kuin k
Nyt kun talossa on vain yksi avoimesti homoseksuaali mies tilanne (ja Nino) huutaa vastaparia. Veikkaan "yllättävää" kaapista ulostuloa. Tilanne bb-talossa on lähes perverssi, niin monta potentiaalista kaappihomoa talossa on. Ja muistetaan vielä että ei se yksi kerta homoa tee...
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
Missähän tuo BB talo sijaitsee? Siis tiedän sen verran että Espoon Kilossa, mut missä siellä? Itse kun asun kilossa ja olisi kiva tietää et onkos ne kuinka lähellä... 
Jag har talat 
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
nyt kun oon hiukan seurannu tätä draamaa niin sanoisin että toi mari sais tippua alkuunsa sen jälkeen se tumma poika ambomaalta sen jälkeen niko jolla rumat tatuoinnit ja muutenkin hiljainen ja poissa oleva niinkuin ambomaan poikakin.....se iso silmäinen neulatyyny tyttökin sais mennä jo kotiin....satu vois olla finaalis ja se viiksivallukin kuten myös se tyttö jolla koru huulen alla 
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Olen lähes täysin samaa mieltä, Elisabetti on tämänhetkinen suosikkini. Pelkäänpä vaan että Niko menee finaaliin vaikkei hänessä muuta vikaa ole kuin että on jo aiemmin ollut koko kauden talossa ja täten vähän epäreilu asetelma muita kohtaan. Uskomatonta että se kiintiö-tumma poika on aina tapettia kaudesta toiseen...paitsi "heikoilla hangilla"-Aki.tapparanmiäs kirjoitti:nyt kun oon hiukan seurannu tätä draamaa niin sanoisin että toi mari sais tippua alkuunsa sen jälkeen se tumma poika ambomaalta sen jälkeen niko jolla rumat tatuoinnit ja muutenkin hiljainen ja poissa oleva niinkuin ambomaan poikakin.....se iso silmäinen neulatyyny tyttökin sais mennä jo kotiin....satu vois olla finaalis ja se viiksivallukin kuten myös se tyttö jolla koru huulen alla