Big Brother

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Oikeesti ekaan kertaa ärsyttää nämä,nyt kun vielä äänestävät(toivottavasti ei) tuon Einarin pois niin jopas alkaa haukottamaan*hohhoijaa*

Kaikista tylsin kausi tähän mennessä..miksi hitossa siellä ei ole ikinä kuin näitä kakskymppisiä..siis tosissaa ei vielä paljoa elämänkokemusta/katsomusta ja niin tylsää,ei mitään oikeaa säpinää :shock:
Eiköhän me haeta ensi vuonna BB:hen tai perustetaan oma murhatalo :lol: :lol:
Ajatelkaa muuten oikeesti miten hauska olis jos tuollasessa olsii ihmisiä vaikka ikäväliltä 20-70 :lol: :oops:
Totuus on tarua ihmeellisempää
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Olen tehnyt itselleni lupauksen miehenä ja ihmisenä. Yhtäkään BB-ohjelmaa en ole katsonut, enkä katso. Kaikki asiaan koskevat uutisoinnit sivuutan.

"Joku tollanen tosielämän "selviytyjät" voisi olla ihan mielenkiintoinen, edellyttäen aitoa tsunamia "- Alice Cooper
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^ & ^^ Molemmat puhuvat asiaa (EuroJr:n kohdalla lähinnä loistava lainaus itse A.Cooperilta)!!! Kylli komppaa :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

EuroJR kirjoitti:Olen tehnyt itselleni lupauksen miehenä ja ihmisenä. Yhtäkään BB-ohjelmaa en ole katsonut, enkä katso. Kaikki asiaan koskevat uutisoinnit sivuutan.
Itsekkin tein saman lupauksen. Savolainen supersankari iski sit, Vituiks Män. Tosin en kyllä ymmärrä vieläkään mikä tossa ohjelmassa kiehtoo, meinaan saada samanlaisia myötähäpeä kohtauksia kun salkkareita katsoessa, yh.
EuroJR kirjoitti: "Joku tollanen tosielämän "selviytyjät" voisi olla ihan mielenkiintoinen, edellyttäen aitoa tsunamia "
Tosielämän selviytyjät jos kiinnostaa niin kannattaa ehdottomasti katsoa Battle Royal-leffa, siinä on todellista selviytymistä ;)
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Itse formaatti on minusta mielenkiintoinen. Aikanaan 70-luvulla suljettiin pieneen tilaan Pirkko Liinamaa ja kumppanit. Muistan kuinka Pirkko itki. Syynä Antti Eskola?

Tällä kertaa Big Brother on mielestäni ajanut katon kautta metsään enemmän kuin koskaan ennen; pikkupissikset hokee edellisvuoden tapaan: niinku, niinku, kais tiedät... mutta henkilöt ovat yhä vähemmän kiinnostavampia. On ihan ihqua, kun voi revitellä seksiasioistaan koko kansan kuullen. Puolet porukasta tuntuu ajattelevan näin ja se toinen puoli kuvittelee, että se kuuluu asiaan tai muuten sut lempataan pihalle.

Aki= niin itseään täynnä, että hyvä kun mahtuu taloon. Hänen ulosantinsa on sellaista, että etsii väistämättä kaukosäätimestä nappulaa "hitaammalle".

Satu=just henkilö, joka olettaa, että täällä täytyy olla kaikkien pellenä, pussailla ja olla olevinaan kovin ihastunut tyyliin "traaginen romanssi (eiks ne tehny viime vuonnakin näin)".

Einari=liian erikoinen ollakseen totta. Jos on totta kuitenkin, Einarille tulisi ojentaa erilaisuuden nobel, muussa tapauksessa käy ihan Oscarpystikin.

Kadi=pelkkä virolaisuus riittää. Muuten söpö nainen. Joskus vaan ilmastointiteippi suun edessä ei tekis pahaa.

Maxine="Missä mä oikeen oon?"

Timo="Ai mut siis valittiin todellakin kaikkien naisten päiväuniks ja öiden märiksi uniks. Ihanaa mahtavaa, täytyy sit toimia niin".

Jarkko= "Mihinkä helevetin porukkaan moon joutunu. Ei pohojanmaalla tämmööstä oo ollukkaa"

Heka="Tästä ny mitään tulis, jossen olis vähän neuvomassa"

Tiina=Joko mä oon tehny vaikutuksen muihinkin kuin Einariin? Vois jo sit vissiin lähtee kotiin.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Ailar kirjoitti:Itse formaatti on minusta mielenkiintoinen. Aikanaan 70-luvulla suljettiin pieneen tilaan Pirkko Liinamaa ja kumppanit. Muistan kuinka Pirkko itki. Syynä Antti Eskola?
Muistan tuon, ja se oli mielenkiintoinen. He olivat jossakin pommisuojassa (?) yhden viikonlopun ajan. Pirkon ja Antin lisäksi siellä olivat mm. Riitta Väisänen, Arja Tiainen (runoilija) ja yksi liikemies (vanhempani tunsivat hänet). Ja jotain muitakin julkimoja. Ne nopeasti ja tosi spontaanisti syntyneet psykologiset kuviot olivat kyllä jänniä seurata.

Katsoin yhtenä iltana kanavasurfailun tiimellyksessä viisi minuuttia BB:ia, jotta tiedän, mistä ihmiset keskustelevat. Enempää en jaksanut. Se oli kyllä niin sairaan tylsää, että mainoskatkotkin ovat mielenkiintoisempia. :roll:
merzi
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja merzi »

juuh! tirkistelymeininki, ja kyse on siitä ketä jaksaa kauiten teeskennellä olevansa mielenkiintoinen, olen katsonut ja "ällöjä" on :roll: Näemmä siellä ei pärjää omana itsenään!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ailar kirjoitti: Aki= Hänen ulosantinsa on sellaista, että etsii väistämättä kaukosäätimestä nappulaa "hitaammalle".
Tämä nauratti väkisellä...Jos olet tätä mieltä niin minun kohdallani joutuisit painamaan mitä ilmeisemmin välillä pause nappulaa :lol: :lol: :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Loki
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Loki »

Evvk.

En omista edes televisiota.

Mieluummin luen jotain josta on hyötyäkin kuin mätänen valmiiksipureskeltua ulostetta syytävän laatikon edessä.
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Nyt kun Tiina lähti talosta niin mielenkiintoisin henkilö lähti myös. Mutta tällä hetkellä siis suosikkejani ovat Einari ja Satu. Ainakin he aiheuttavat jotakin mielenkiintoa ja jakavat mielipiteitä. Tylsimpiä asukkaita ovat nämä Jarkot ja Saulit, jotka eivät sanoa tai tee juuri mitään. Tylsäksi on talossa tuo elämä aika paljolti mennyt. Minäkin edelleen ihmettelen miksi taloon pitää aina valita näitä parikymppisiä. Enemmän tulisi ristiriitoja ja mehukkaita keskusteluja jos asukkaita olisi enemmän eri ikäluokista ja elämäntilanteista.

Tällä hetkellä talo on todella tylsä. Piristystä kaivataan. Jospa sinne kohta tulisi se kaipaamani mummo (tai pappa) -asukas?
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Kun ohjelma muuttuu tylsaksi kannattaa lakata katsomasta. Tosin tiedan, etta nimimerkki Lokalla on BB 24/7-palvelu, jolloin han voi kytata talon tapahtumia ympari vuorokauden.

Kuulostaa sairaalta,. eiko totta?

Katsoa esim. yolla kun kaikki nukkuvat. Tulee mieleen Andy Warholin taide, jossa han kuvasi nukkuvaa ihmista ja se oli sitten suurta taidetta.

BB ei ole taidetta vaan jotain aivan muuta.....
---------
Allekirjoitus.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

groot kirjoitti:Kun ohjelma muuttuu tylsaksi kannattaa lakata katsomasta. Tosin tiedan, etta nimimerkki Lokalla on BB 24/7-palvelu, jolloin han voi kytata talon tapahtumia ympari vuorokauden.

Kuulostaa sairaalta,. eiko totta?

Katsoa esim. yolla kun kaikki nukkuvat. Tulee mieleen Andy Warholin taide, jossa han kuvasi nukkuvaa ihmista ja se oli sitten suurta taidetta.

BB ei ole taidetta vaan jotain aivan muuta.....
Sanot sää mua sairaaksi..? :lol: Don't even start. :lol: Sä tiedät että jäät tässä väittelyssä kakkoseksi, mulla on valtit kädessä. :wink: Ja öisin mä teen jotain muuta kuin nukun, sä jos kuka sen tiedät. :shrugio:
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Palstan oma BB. Voisko Lokan makkariin saada kameran?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Palstan oma BB. Voisko Lokan makkariin saada kameran?
Siellä on jo. :lol:

..siis yhdessä makkarissa on kone+cam.
Viimeksi muokannut Loka, La Syys 08, 2007 12:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Linkki?
Vastaa Viestiin