Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Nooruska
Michael Knight

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

kotona ollaan jo :D

ja saatto se iha kotipesälle mut. :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^???
No mutta mitä ärsyttävää siinä on? :)

Eikö ärsyttävää olisi ollut se, että olisit vaikkapa sateessa saanut kävellä viimeiset 2 km?

:D Äläkä ota tätä Noora veetuiluna. Mä vähän niinku rakastan sua, koska oot niin lähellä mun tyttöjen elämää :wink:
Nuotio & Äreät Tiput
Pilari
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Pilari »

Teini-idiootit, sekä muut vähäjärkiset lelliperseet. :evil:
MissHolmes
Ben Matlock

^ sanoo varmaan se, joka on 'juulijajuuli' päässyt sen iän ohi, eikä vielä ymmärrä, että se on aikas rankkaa ja kummallista kuiteski olla 'teini ja nuori mukamasaikuinen'.
Nuotio & Äreät Tiput
Pilari
Alibin satunnaislukija

:roll:
MissHolmes kirjoitti:^ sanoo varmaan se, joka on 'juulijajuuli' päässyt sen iän ohi, eikä vielä ymmärrä, että se on aikas rankkaa ja kummallista kuiteski olla 'teini ja nuori mukamasaikuinen'.
Teini saa olla ja vanhakin, kunhan ei ole idiootti! Ja jos sun mielestä teineys on niin rankkaa ja kummallista, että normaaliälyinen nuori ei siitä selviä ihan normaalin fiksusti käyttäytymällä ja aivojaan käyttämällä, niin pelottaa tietää, että olet vissiin äiti. Neuvotko lapsiasi todellakin niin, että kun ootte nuoria, niin siihen kuuluukin tyhmyys ja mistään ei tarvitse välittää? :roll:
MissHolmes
Ben Matlock

Minä onneksi olen jo aikuisten lapsien äiti. Seurannut tiiviisti vierestä sitä, ettei se aina niin helppoa ole. Ja jopa, kas kummaa, muistanut joskus jopa omat nuoruusvuoteni.

Ei, enkä missään nimessä kannustanut olemaan angstinen ja ääliö. Mutta näin jälkikäteen sen tuskan, lapsekkuuden, kasvun ja kummallisuuden voi hyvin tunnistaa.

Se joka nuoruudestaan ja aikuiseksi kasvamisestaan väittää selvinneensä 'silkkisesti' nostakoon heti kätensä pystyyn!!! :shock:

Tervetuloa vaan Pilari tänne mummojengiin :D
Nuotio & Äreät Tiput
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Komppaan MissHolmesia täysillä. Usein ei asiat ole teininä helppoja.
Paskanen tukka
Pilari
Alibin satunnaislukija

Kiitos vaan ystävällisestä tervetulotoivotuksesta MissHolmes! Muistan kyllä mielestni nuoruuteni aivan hyvin ja mielestäsihän siitä ei edes ole niin kauan aikaa.Siltikään en muista koskaan nuorenakaan olleeni esim. niin ääliö, että olisin hajoittanut bussipysäkkiä kavereideni kanssa ja ajaneeni mopolla karkuun. Ehkäpä olin vaan nössö.. :roll:
Ja eikös tämän ketjun aiheena ollut "Mikä ärsyttää tänään?" Voisin vastata MissHolmes, mutta kun et oikeasti edes ärsytä. ;) Vain teini-idiootit sekä muut ääliöt ärsyttää tänään.
insomniac
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Ei oo ruokaa jääkaapissa ja hirmunen nälkä ja kaupat aukee vasta 45min päästä :cry:
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Nooruska
Michael Knight

Kaveri. ***ttu kesän alussa jo kerroin minä päivänä lähetään mun syndejä sit juhlii ja nyt tämä ilmotti, että ei pääse, kun (hetken mielijohteesta) hankki koiranpennun. :evil:
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Koko saatanan ihmislaji.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Kuva
Nanika ga tooku matteiru to
Nooruska
Michael Knight

kaikenmaailman hiivat ne saa autoilla ajella! :x Jäin tänään lievästi auton alle tuossa erään kaupan edessä olevassa risteyksessä. Jos en olisi nykyään pirun nopea pomppaamaan pyöränselästä pois niin olisi nyt oikee jalka kokokipsissä. :x :cry: Sellanen muinaismuisto (ainaki 45 w, pullonpohjarillit, en tiä oliko mies vai nainen oli niin sukupuolettoman näkönen :shock: ) on eka päästämässä mua suojatiellä yli, mutta en tiä mikä tuliki niin painaa kaasua, ku oon ylittämässä. Vasta mun kiljasu "herättää" sen (se kuski oikee säpsähti) ja tää paino äkkijarrutuksen, jalka oli pois välistä, mutta poljin kolahti siihe etupuskuriin. Jos tilanteesta jotai hyvää pitää hakee niin onneks toi keskisormi nousee jo niin luontevasti tilanteessa kun tilanteessa pystyyn niin ei ainaka järkytyksestä unohtunu se olennainen, **ck me hard. :evil: :x :evil: :x
tapparanmiäs
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja tapparanmiäs »

mua ärsyttää tänään kaikki yksinkertasesti kaikki :evil:
insomniac
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Raha. Tai lähinnä sen puuttuminen. Aika, jota on liikaa ja joka menee liian hitaasti ja aika jota ei ole koskaan. Lisäksi ärsyttää olla ihmisten seurassa, mutta yksinoleminenkin ärsyttää.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Lukittu