Mistä lastenohjelmasta pidit kun olit itse lapsi?
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Alfred J. Kwak (Jonka tunnari mulla on vieläkin koneella...
)
Tohtori Sykerö
Nikke Knatterton(?)
Disneyn Leijonakuningas-elokuvaa katsoin uudestaan ja uudestaan päivästä toiseen, teinivuosille asti.
Ja Disneyn Alladin elokuva.
Sit muistan et ois tullu tvstä niitä Ghostbusters-elokuvia. Ne oli hyviä.
Tohtori Sykerö
Nikke Knatterton(?)
Disneyn Leijonakuningas-elokuvaa katsoin uudestaan ja uudestaan päivästä toiseen, teinivuosille asti.
Ja Disneyn Alladin elokuva.
Sit muistan et ois tullu tvstä niitä Ghostbusters-elokuvia. Ne oli hyviä.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
-
Maagikko
Re: Mistä lastenohjelmasta pidit kun olit itse lapsi?
Lapsuudessani ei tunnettu sellaista kun näköradio- joten radiosta Marku Setä ja aikuisten Mister dox.
koululaisena jouduin hoitamaan kesän serkkujani joten katsottiin salaa iltapäivisin Lassie, musta ori, "vagon raid" Lännen sarja jossa matkustettiin laitettiin vaunut ympyrään ja ammuttiin inkkareita.
- Tuli omat lapset: Kaspernukke, Pelle Hermanni, tekasta tuli paljon hyviä venäläisiä piirrettyjä, ym
Itse olen katsonut Yöjutut hämärän rajamailla, muistan vieläkin ne osat jotka meni päänsisään ja elivät siellä aikansa.
Mailmankaikkeuden parhainjoulukalenteri oli Posti neiti postinen.
koululaisena jouduin hoitamaan kesän serkkujani joten katsottiin salaa iltapäivisin Lassie, musta ori, "vagon raid" Lännen sarja jossa matkustettiin laitettiin vaunut ympyrään ja ammuttiin inkkareita.
- Tuli omat lapset: Kaspernukke, Pelle Hermanni, tekasta tuli paljon hyviä venäläisiä piirrettyjä, ym
Itse olen katsonut Yöjutut hämärän rajamailla, muistan vieläkin ne osat jotka meni päänsisään ja elivät siellä aikansa.
Mailmankaikkeuden parhainjoulukalenteri oli Posti neiti postinen.
- Juliet Jones
- Axel Foley
"Safiiri ja teräs" ei tainnut olla lastenohjelma, vaikka itsekin sitä lapsena katsoin. Se oli pelottava, mutta kiinnosti vaan kovasti.
Pikku Kakkonen, Jaakko Jyrinäparta, Myyrä, Katto- Kassinen ym. Lisäksi oli kiva katsoa koko perheellä Pieni talo preerialla (jota katsotaan nykyisin omien lasten kanssa), Vaahteramäen Eemeli ja Lassie. Viisikkokin tuli joskus telkkarista. Sitten oli niitä hevosohjelmia.. Uljas Musta, Musta Ori.. Joku mainitsi venäläiset lastenohjelmat, menneinä vuosikymmeninä oli huomattavasti nykyistä enemmän venäläistä tarjontaa ohjelmistossa, mm. nukkeanimaatioita.
Pikku Kakkonen, Jaakko Jyrinäparta, Myyrä, Katto- Kassinen ym. Lisäksi oli kiva katsoa koko perheellä Pieni talo preerialla (jota katsotaan nykyisin omien lasten kanssa), Vaahteramäen Eemeli ja Lassie. Viisikkokin tuli joskus telkkarista. Sitten oli niitä hevosohjelmia.. Uljas Musta, Musta Ori.. Joku mainitsi venäläiset lastenohjelmat, menneinä vuosikymmeninä oli huomattavasti nykyistä enemmän venäläistä tarjontaa ohjelmistossa, mm. nukkeanimaatioita.
vili vilperi ehdoton ykkönen

pienikin hetki on arvokas