Johanna Tukiainen
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
tämän plikan elämä on varmaan niin IHMEELLISTÄ etten vaivaudu lukeen mitään koskaan 
Et ilmeisesti ole tutustunut Julian ja Johannan veljeen, Joonakseen. Löytyy myös facebookista. Itse pidän sitä pelleä astetta karmaisempana kuin kumpaakaan tyttäristä.MissHolmes kirjoitti:Minua hämmästyttää myös se, että perheestä voi löytyä kaksi samanlaista pyrkyriä, joilla tuo oma ajattelu tekojen suhteen ei oikein tunnu kulkevan.
Toki kasvatuksella on oma osuutensa lapsen kehitykseen, mutta mutta....
Eikö vanhemmat kuitenkin ole opettajia? Löytyykö sitten lisää ja lisää 'tuksuja-ja-juuliota' heidän kasvatuksensa jäljiltä? ...kääk!!!!![]()
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mutta koukutukseni ei ilmeisesti ole vielä ''tarpeeksi syvä'', koska olen missannut yhden partikkelin perheestä.
Ja kyllähän siihen katraaseen kai kuuluu yksi sisko lisääkin....
Nuotio & Äreät Tiput
-
Vivamus
Miks se niiden broidi on pahempi kun vosut itte?? Nimim. ei vielä häneen tutustunut 
Samoilla linjoilla MissHolmesin kanssa täällä
Samoilla linjoilla MissHolmesin kanssa täällä
-
MissHolmes
- Ben Matlock
...enkä minä edes yrittämällä löytänyt tätä ''joonasta''....
Pitänee jatkaa urakkaa.
Pitänee jatkaa urakkaa.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Vivamus
Löysin feissarista nimellä Joonas Isomuna Tukiainen... Huh huh...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja minä googlaamalla vain tämän:

Ehkä tuo Joonas on joku, joka yrittää ratsastaa Tuksun ''maineella'' mammonaan????Lisäksi Johannalla on
Amerikan Playboy-lehteen v.2004 päässyt myös glamourmallina työskennellyt
Helsingissä asuva sisko Julia Tukiainen 26v, sekä Tukholmassa asuva sisko
Jasmina Tukiainen 21v sekä pikkuveli Joel Tukiainen 17v.
Nuotio & Äreät Tiput
-
Vivamus
Tai joku serkku? On se ainakin noiden glamoursiskosten
kaverilistalla...
Mä uskon että se Joonas on vain vitsi, ihan läpällä tehty provo-profiili.
Ja ei ihme että se löytyy Tuksujen kaverilistalta, kyllähän ne tuntuvat lisäävän kaverikseen kaikki halukkaat. Ja Julian profiili on avoin, aina välillä oon käynyt naureskelemassa sen status-päivityksiä
.
Ja ei ihme että se löytyy Tuksujen kaverilistalta, kyllähän ne tuntuvat lisäävän kaverikseen kaikki halukkaat. Ja Julian profiili on avoin, aina välillä oon käynyt naureskelemassa sen status-päivityksiä
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.
- Therapy? - Diane.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ei hitto, jos tuo on sukua, niin alkaa jo epäilyttää, että vauriota on laajemmin ja ehkä geneettisesti.Vivamus kirjoitti:Löysin feissarista nimellä Joonas Isomuna Tukiainen... Huh huh...
Nuotio & Äreät Tiput
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Pahoitteluni pienestä OT:sta, mutta tulipahan tässä yhtenä päivänä pöytäseurueessa puheeksi ns. "ensimmäinen Tukiainen", eikä kukaan muistanut nimeä. Sieltähän se sitten pulpahti - nimittäin Satu Lappihan se. Mitäköhän plikalle nykyään kuuluu?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Satuhan oli aika iisiä kamaa Tuksuun verrattuna. Ei pahoinpitelysyytteitä, rattijuåppåtta tai suhdesotkuja
...Saunotti vaan joitain ukkoja Hymyssä.
Viimeksi muokannut Tiina, Ma Syys 13, 2010 8:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Juuri niin, Tiina, niitä samoja saunakuvia juuri katselin, taisivat olla jo 2000-luvun alkupuolella otettuja. Sen verran repsahtaneelta ne silikonit näytti, että ilman uusia, entistä ehompia versioita lienee koko Satu poistunut julkisuudesta
Mutta tässä kiinnostuneille city.fi -artikkeli muista yhtä turhista julkimoista, näyttää myös Julia Tukiainen päässeen listalle jo vuonna 2004:
http://www.city.fi/artikkeli/Turhimot/1112/
Mutta tässä kiinnostuneille city.fi -artikkeli muista yhtä turhista julkimoista, näyttää myös Julia Tukiainen päässeen listalle jo vuonna 2004:
http://www.city.fi/artikkeli/Turhimot/1112/
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
johnny rebel
Nähty usein Helsingin yökerhoissa, on akka aika julkisuuden hakuinen vosu. Ruma ku Nykäsen Mervi! Mist toi Tuksu puksu ees pinnalle nous? en jaksa lukee koko sivuu... enkä ees muista.
Muistatko sen suuren tekstiviestikohun muutamia vuosia sitten? 
Nanika ga tooku matteiru to