Kahta tyttöä pahoinpidellyt nuorukainen hakattiin Kajaanissa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Kahta tyttöä pahoinpidellyt nuorukainen hakattiin Kajaanissa

Viesti Kirjoittaja Retku »

Pahoinpitelyihin syyllistynyt nuori mies mukiloitiin viime yönä Kajaanissa.

Vuonna 1990 syntynyt kajaanilaismies pahoinpiteli toistaiseksi tuntemattomasta syystä kahta vuonna 1994 syntynyttä kajaanilaistyttöä Kauppakatu 5:n kohdalla noin kello 1.55 aamuyöllä.

Mies löi tyttöjä kasvoihin, kuristi heitä ja kaatoi maahan. Toinen tytöistä käveli kainalosauvoilla.

Tyttöjen pahoinpitelijä joutui välittömästi tekonsa jälkeen kahden vuosina 1989 ja 1991 syntyneen miehen pahoinpitelemäksi. Motiivina oli tyttöjen hakkaaminen.

Kaltoin kohdellut tytöt kärsivät poliisin mukaan kasvojen turvotuksesta. Nuorukaisen mahdollisista vammoista ei poliisilla ole vielä tarkempaa tietoa.

(MTV3)
Empä tiedä onko tämä ketjun arvoinen tapaus, mutta ompas paikalliskäräjät toiminu nopeesti.
bounty
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Elo 06, 2009 5:09 am

Re: Kahta tyttöä pahoinpidellyt nuorukainen hakattiin Kajaanissa

Viesti Kirjoittaja bounty »

Toivottavasti tämän miehen pahoinpitelijät eivät saa minkäänlaista tuomiota. Meinaan se että ite ensin hakkaa kahta nuorempaa tyttöä niin ehkä itse ansaitsee myös pahoinpitelyn..
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kahta tyttöä pahoinpidellyt nuorukainen hakattiin Kajaanissa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Ei tarvitse olla mikään Nostradamus ennustaakseen että väliintulleet miehet saavat isommat rangaistukset kuin itse naistenhakkaaja. Ja sakoillahan tässä kaikinpuolin mennään. :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1372
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kahta tyttöä pahoinpidellyt nuorukainen hakattiin Kajaanissa

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

bounty kirjoitti:Toivottavasti tämän miehen pahoinpitelijät eivät saa minkäänlaista tuomiota. Meinaan se että ite ensin hakkaa kahta nuorempaa tyttöä niin ehkä itse ansaitsee myös pahoinpitelyn..
Ei noilla tiedoilla vielä voi tuomioita jaella.
Vastaa Viestiin