Tatuoinnit
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
Re: Tatuoinnit.
huh oikeen heti käsketään vaieta....no minä en täällä enää kommentoi kun vastaanotto on tällänen ja mielipiteitä ei saa sanoa 
Mielipiteet on eri asia kuin paskan jauhaminen,vai tunnetko kenties kaikki maailman tatuoidut ihmiset että pystyisit sanomaan itsetunnon pönkittämisen olevan ainoa syy niiden ottamiselle. Kannattaa tosiaan pitää mölyt mahassa jos ei tiedä mistä puhuu.tapparanmiäs kirjoitti:huh oikeen heti käsketään vaieta....no minä en täällä enää kommentoi kun vastaanotto on tällänen ja mielipiteitä ei saa sanoa
Mutta niinhän se yleensä menee,kateelliset panettelee.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
en sanonut että ainut syy....mutta lapsellista piirrättää kehoonsa...paperikin on keksitty jo kauan sitten 
Kuka tykkää mistäkin...
Toiset vertailee paljon nousee penkistä ja toiset vertailee tatuointejaan,jotkut jopa tekee molempia
Toiset vertailee paljon nousee penkistä ja toiset vertailee tatuointejaan,jotkut jopa tekee molempia
No jos nyt tarkkoja ollaan, niin tatuoinnit ovat paljon vanhempi keksintö kuin paperi.tapparanmiäs kirjoitti:en sanonut että ainut syy....mutta lapsellista piirrättää kehoonsa...paperikin on keksitty jo kauan sitten
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Taidetta on monenmoistatapparanmiäs kirjoitti:en sanonut että ainut syy....mutta lapsellista piirrättää kehoonsa...paperikin on keksitty jo kauan sitten
puhui suoraan sydämeen kadotetun
-
mrs Nutcase
- Armas Tammelin
Mulla ei ole tatuointeja, mutta lähes kaikilla tuntenillani ihmisillä kyllä on. Eli erottuu joukosta, kun ei laita tatskoja 
Näin se tuppaa nykyään meneen.mrs Nutcase kirjoitti:Mulla ei ole tatuointeja, mutta lähes kaikilla tuntenillani ihmisillä kyllä on. Eli erottuu joukosta, kun ei laita tatskoja
Kamalinta on kun juntit kulkee t-paidassa ja shortseissa lähes pakkasella, että muste näkyy ja kun ketä kiinnostaa!
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
pari normi tatuointia ei haittaa normaaleis paikois mitään...liika on aina liikaa on asia mikä hyvänsä
suuret määrät tatuointeja viittaavat vankilaan ja epärehellisyyteen se on fakta homma se 
- devil_doll
- Axel Foley
Pari kuvaa löytyy itseltäni. Olen yrittänyt valita sellaiset, jotka kuvastavat itseäni, jotta samanlaisia ei tulisi vastaan ainakaan ihan joka nurkalla. Kadehdin hiukan niitä, jotka osaavat piirtää ja voivat siten itse suunnitella kuvansa.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
tapparanmiäs kirjoitti: suuret määrät tatuointeja viittaavat vankilaan ja epärehellisyyteen se on fakta homma se
Ja, komppailen devil_dollia. Masentavaa kun en itse osaa piirtää edes tikku-ukkoa saati sitten jotain tatuointikuvaa, olisi ihana tatuoida jokin oma uniikki kuva.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
tapparanmiäs kirjoitti:suuret määrät tatuointeja viittaavat vankilaan ja epärehellisyyteen se on fakta homma se
Huhuu,tääl ois mein faktapoliisille töitä...Marskiiii ...
Toisaalta: Miksi hommata tattoota jos ei ole yhtään kapinaa? No siks, kun se on nykyään niin lössöä!
4 tatskaa löytyy. Olkapäästä, selästä, pohkeesta ja kädestä(kämmenen sivusta). Aika persoonallisia tatuointeja kaikki, eikä oo viel kellään tullu samanlaisia vastaan, vaik aiheet suht tavallisia(tulppaani,perhonen, jne) Ykskään tatska ei oo viel koskaan kaduttanu, oon niihin tyytyväinen ja ehkäpä vielä jonain päivänä otan lisää?! Näin mulla 
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Hyvää vääntöä
Jos jotain täysin tuntematonta ihmistä mun tatuoinnit haittaa, niin oi ja voi, ei ole multa pois. Mun iho, ei ole pakko katsoa jos ei miellytä. Sama koskee läheisiä, jos joku sanoo että onpa ruma kuva, niin sittenhän on, hänen mielestä. Ei se mua loukkaa jos kuva mulle itselleni jotain merkitsee. Oon ehkä suppea, kun en välitä tässä asiassa muiden mielipiteistä tai mieltymyksistä.