Ei, ei, ei...taasko tämä alkaa ?
Ensin Iltalehden versio:
Mervi soitti Matille: "Voisin aloittaa vielä alusta"
Perjantai 17.9.2010 klo 19.40
Virallisen avioeropäätöksen Matti Nykäsestä kuluneella viikolla saanut Mervi Tapola, 56, soitti perjantaina entiselle miehelleen.(PASI LIESIMAA)
- Rakkauteni ei ole mihinkään kadonnut, voisin aloittaa vielä alusta. Se vaatisi kuitenkin terapiaa, että suhteemme ja liittomme vihdoin toimisi. Olen monessa asiassa katsonut peiliin, mutta niin täytyy Matinkin tehdä. Juttelin nyt Matin kanssa ensimmäisen kerran joulun jälkeen, Mervi Tapola herkistyy.
Matti Nykäselle on määrätty lähestymis- ja yhteydenottokielto entiseen vaimoonsa maaliskuun loppuun asti. Nykänen sai ehdottoman vankeustuomion elokuussa vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä jouluna.
Lähestymiskiellon takia Matti otti Merviin yhteyttä välikäden kautta ja pyysi Mervia soittamaan hänelle.
Onko mahdollista, että Te menette vielä kolmannen kerran avioliittoon?
- Kaikki on mahdollista, mutta uusi yhteiselo edellyttäisi ihan perusteellisen erilaista elämäntapaa. Voisin ajatella ehdottomasti meneväni yhdessä Matin kanssa ammattiauttajan pakeille, Mervi lupaa.
Ja sitten Iltasanomien versio :
Yllätyskäänne: Matti Nykänen haluaa takaisin Mervin luokse
17.09.2010 18:25
Muste ei ehtinyt kuivua eropaperissa, kun Matti Nykänen otti välikäden kautta yhteyttä ex-vaimoonsa Mervi Tapolaan.
- Lähestymiskiellon takia Matti ei voi ottaa minuun yhteyttä. Kuulin välikäden kautta, että Matti pyysi soittamaan. Hän haluaisi tulla takaisin kotiin ja palata yhteeen, Mervi Tapola kertoo.
- Soitin Matille. Hän vannoi rakkautta ja sanoi, että haluaa tulla heti kotiin ja halata ja pussata minua, Mervi Tapola kertoo.
Lähestymiskiellon takia Matilla ei ole mitään asiaa Mervin läheisyyteen.
- Matti sanoi, että heti maanantaina mennään perumaan se lähestymiskielto, Mervi kertoo.
"On tässä vähän pureskeltavaa"
Mervi sanoo tykkäävänsä "kivasta Matista, mutta en siitä toisesta Matista".
- On tässä vähän pureskeltavaa.
- Joulupäivänä tapahtuneesta pahoinpitelystä on kulunut yhdeksän kuukautta. Vieläkin välillä säikyn, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa olla rento olo.
- Olen saanut vanhat ystävät takaisin, ja lapset käyvät melkein joka päivä. En haluaisi menettää sitä.
Mervi kävi Mikan luona
Matin kanssa naimisissa ollessaan Mervi joutui useita kertoja väkivallan uhriksi.
- Lääkärit ovat kertoneet, että perheväkivaltatapauksissa suunta on sama: aina pahenee. Se ei houkuttele, Mervi pohtii.
Muitakin piirittäjiä Mervillä riittää, ja illalliskutsuja tulee. Myös hyljätty sulhanen Mika kutsui torstai iltana Mervin luokseen.
- Menin käymään hänen luonaan. Halusin kuulla vastauksia eräisiin kysymyksiin. Minua ei ollenkaan tydyttäneet ne jutut.
- On tässä ollut vähän säpinää. Vähempikin riittäisi, Mervi sanoo.