Huumedokumentin päähenkilö kuoli
Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli
Siis onko mun koneessa vaan vikaa vai onko linkki poistettu? Yritin vielä mennä katsomaan kuvaa tarkemmin ja kertoa kaverille mistä löytää sen. Sen verran vielä, että on rahoittanut opiskelujaan mm. sairaankuljetus hommilla jne. jonkin verran on kuulemma hirttäytyneitäkin nähnyt ja muitakin kuolleita, kai niitä tutkitaan, kun ruumiita alkaa ihan työkseen tutkimaan. Mutta syy voi olla siinäkin, että en oikeen ymmärtänyt kaikkea mitä hän mulle sanoi, puhui vaan niistä jaloista jotain ja kuvaa katottiin muutama minuutti. Kai sitä tarkemmin tutkien joku asiantuntija osaa laskea kulmat ja asennot yms.
Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että Jani on kuollut. Itse tai toisen toimesta. Ja kai täällä saa sanoa, mitä mieltä on. Jokainen saa uskoa mihin tahtoo, ollaanko me varmoja, että täällä on Janin kaveri puhumassa vai joku joka keksii kaiken. En mä nyt niin pilkun päälle asioita ota, mulle vaan tuli tunne, että kaikki ei ole kunnossa, kun kaveri sanoi, että jalat on jotenkin oudosti.
Sekin mahdollisuus on, että Janin asentoa on muutettu, siksi jalat ovat oudosti. Ei se kaveri sitä vaihtoehtoa voi pois jättää, mutta tarkkaan on katsottava joka asia, kai se tulee jo luonnostaan.
Kertokaa, aukeaako se linkki vielä!
Mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että Jani on kuollut. Itse tai toisen toimesta. Ja kai täällä saa sanoa, mitä mieltä on. Jokainen saa uskoa mihin tahtoo, ollaanko me varmoja, että täällä on Janin kaveri puhumassa vai joku joka keksii kaiken. En mä nyt niin pilkun päälle asioita ota, mulle vaan tuli tunne, että kaikki ei ole kunnossa, kun kaveri sanoi, että jalat on jotenkin oudosti.
Sekin mahdollisuus on, että Janin asentoa on muutettu, siksi jalat ovat oudosti. Ei se kaveri sitä vaihtoehtoa voi pois jättää, mutta tarkkaan on katsottava joka asia, kai se tulee jo luonnostaan.
Kertokaa, aukeaako se linkki vielä!
Tarinaa tulee sopivasti tarpeen mukaan. Olen pahoillani, mutta alkaa hieman haiskahtaa...mamma71 kirjoitti:Siis onko mun koneessa vaan vikaa vai onko linkki poistettu? Yritin vielä mennä katsomaan kuvaa tarkemmin ja kertoa kaverille mistä löytää sen. Sen verran vielä, että on rahoittanut opiskelujaan mm. sairaankuljetus hommilla jne. jonkin verran on kuulemma hirttäytyneitäkin nähnyt ja muitakin kuolleita, kai niitä tutkitaan, kun ruumiita alkaa ihan työkseen tutkimaan.
Muistaakseni sinä et oikein pystynyt katsomaan, kun jäi tuo roikkumisasiakin hieman epäselväksi...puhui vaan niistä jaloista jotain ja kuvaa katottiin muutama minuutti.
Aukeaa kun otat sen oikean linkin esille. Se on vähän sen viallisen linkin alapuolella.Kertokaa, aukeaako se linkki vielä!
Hmm... Tuttu lemu alkaa tosiaan tulvia...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Molempia kokeilin, mutta jotakin herjasi. No kokeilen uudestaan. En ole ton kerran jälkeen pahemmin halunnut katsoa, oli aika epämukava kuva. Mutta nuuhki sinä vaan, olet ilmeisesti itse asiantuntija, kun voit lytätä toisten puheet.
Mutta jokainen saa suhtautua toisten teksteihin miten haluaa. Kyllä sen kuvan joku varmasti tarkkaan katsoo. Ja kuvaakin saa kukin katsoa omalla tavallaan ja spekuloida miten tykkää.
Ja se oli vaan mielipide, eikö niitä saa olla?
Mutta jokainen saa suhtautua toisten teksteihin miten haluaa. Kyllä sen kuvan joku varmasti tarkkaan katsoo. Ja kuvaakin saa kukin katsoa omalla tavallaan ja spekuloida miten tykkää.
Ja se oli vaan mielipide, eikö niitä saa olla?
Odotan sinulta mielenkiinnolla lisää kommentteja aiheeseen. Suurella mielenkiinnolla...mamma71 kirjoitti: Mutta nuuhki sinä vaan, olet ilmeisesti itse asiantuntija, kun voit lytätä toisten puheet.
Mutta jokainen saa suhtautua toisten teksteihin miten haluaa.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
25 sekuntia sitten aukesi.mamma71 kirjoitti: No kokeilen uudestaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kun kerran pottuilun aloitit, niin empä taida sulle vastausta antaa. Katson kuvan kotona koneella uudestaan ja linkitän kaverille. Voin kyllä hänen selostuksensa laittaa, jos joku haluaa, mutta en tänne. Hukkaan menee sekin tieto.
Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
Mutta niinkuin sanoin mielipiteestä oli kyse, en halunnut sotaa aloittaa!
Ja käsittääkseni tänne saa kirjoittaa kuka vaan, vai pitääkö kysyä lupa! Ja sinä sitten kerrot kuka saa kirjoittaa ja mitä?!
Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
Mutta niinkuin sanoin mielipiteestä oli kyse, en halunnut sotaa aloittaa!
Ja käsittääkseni tänne saa kirjoittaa kuka vaan, vai pitääkö kysyä lupa! Ja sinä sitten kerrot kuka saa kirjoittaa ja mitä?!
Jotain tällaista odotinkin seuraavaksi...mamma71 kirjoitti: Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
Nyt tipahdin kärryiltä... Sulla on siis työsi puolesta tietoa Janin kohtalosta? Vai miten tuo boldattu liittyy tähän ketjuun?mamma71 kirjoitti: Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.
-
Lady Willows
- Harjunpää
Anteeks nyt että olen hiukan skeptinen luonteeltani, mutta eiköhän ne jalatkin käyttäydy erilailla oikeasti kuollessa kuin kuollutta leikkiessä, voisin olettaa, että hirttäytyessä vähän nyks nyks..... anteeksi inhorealismini.mamma71 kirjoitti:Mulle hän sanoi, että roiku jossain tangossa tai narussa ja päästä jalat ihan veltoksi, katso mihin asentoon ne menee. Siis suhteessa samassa korkeudessa. No kokeilin, mutta ei mun jalat ainakaan noin menny, käänty ihan minne sattuu, vaikka pidin polvet maassa ja sitten ilmassa. Voi olla, että ymmärsin väärin hänen juttunsa, pitänee tarkastaa.
Eli tarkoitan sitä, että nämä kokeet ovat nyt vähän kuin entisen rouvan sellissä tekemä veren kuivumiskoe puolukkamehulla. Vasta sitten kun tuosta jalkojen asennosta saa omilla kokeilla olosuhteita vastaavan, ei enää pääse kirjoittamaan tänne.
Sitä paitsi uskoisin, että kuoleminen ei ole standardi. Ette saa minua uskomaan, että jokainen asettuu tietyllä ennakoitavalla tavalla, muuttujia on nyt vähän liikaa, ettei tämä yhtälö ihan näin mene.
Ikävä kyllä lienee meidän parasta odottaa virallisia kannanottoja, eikä päätellä Kambodzalaisen Iltasanoman mahdollisesti hiukan asetelluista kuvista mitään kovin eksaktia.
2+2=5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
Morrissey: "So how can anybody say
They know how I feel
The only one around here who is me
Is me"
Morrissey: "So how can anybody say
They know how I feel
The only one around here who is me
Is me"
Tosiaan nämä sinun argumentointitaidothan täällä oikein loistavatkin. Tämä taitaakin olla se mitä itselläsi on ollut annettavana. Paikallaan polkevaa 15 vuotiaan vastaanväittämistä ilman perusteluja jotka eivät tuo keskusteluun mitään lisää ja ainoa perustelu tai argumentti minkä tunnut tarjoavan asiaan kuin asiaan on "käänteinen todistustaakka" jonka perään "Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä."Marsalkka kirjoitti: Eli minun pitäisi todistaa, että jotain asiaa ei ole ollut. Käänteinen todistustaakka. Tämä riittääkin sinun argumentointitaidoistasi minulle. Kiitos.
Ilmeisesti sinulla on nyt kuitenkin se ylimmäinen totuus tiedossa jonka olet saanut omalla huikealla Nikke Knatterton päättelykyvylläsi kahden kuvan perusteella ilman minkäänlaista viittausta omaan todistettavaan ymmärrykseen aiheesta tai mihinkään muuhun tietoon kuin kuin kahteen nähtyyn kuvaan. Jos "Muut on väärässä koska minä olen näin päättänyt" kapinointi ja muiden mielipiteiden ylimielinen ja perustelematon halventaminen on hyvää argumentointia niin onnittelut, olet onnistunut siinä. Mitä tulee Mamman mainitsemaan opiskelevaan ystävään tulee niin enemmän löytyy luottoa tiedon ja ymmärryksen puolesta vasta opiskelevaan patologiin kuin kotipatologiin.
Toki voin kysäistä asiasta myös naapuriltani joka on viittä-vaille-mikrotukihenkilö, hänkin on jokaisen alan asiantuntija ja lukenut aiheesta wikipedia artikkelin
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Odotellaan rauhassa. Kyllä tämä tästä vielä hauskemmaksi muuttuu...Koljo kirjoitti:Nyt tipahdin kärryiltä... Sulla on siis työsi puolesta tietoa Janin kohtalosta? Vai miten tuo boldattu liittyy tähän ketjuun?mamma71 kirjoitti: Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
Olen tarjonnut tätä tässä ketjussa tilanteessa, jossa toinen keskustelija ilmeisesti täysin vakavissaan pyysi minua todistamaan, että tietty asia ei ole tapahtunut. Mitäpä muuta tuossa tilanteessa voisi tehdä?jcps kirjoitti:tai argumentti minkä tunnut tarjoavan asiaan kuin asiaan on "käänteinen todistustaakka" jonka perään "Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä."Marsalkka kirjoitti: Eli minun pitäisi todistaa, että jotain asiaa ei ole ollut. Käänteinen todistustaakka. Tämä riittääkin sinun argumentointitaidoistasi minulle. Kiitos.
Muistuttaisin, että hän ei siis tällä hetkellä ole erikoistumassa patologiksi, vaan lääkäriksi.jcps kirjoitti:[Mitä tulee Mamman mainitsemaan opiskelevaan ystävään tulee niin enemmän löytyy luottoa tiedon ja ymmärryksen puolesta vasta opiskelevaan patologiin kuin kotipatologiin.
Hmm... Lemua alkaa tulla tästäkin suunnasta... Mielenkiintoista...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Saatiin ainakin selvä vastaus siihen, miksi virastoilla kestää aina niin kauan päätöksien tekemisessä. Foorumit banniin työpaikkakoneilta, niin jo alkaa tapahtumaan virastoissakin ihan työntekoa myös.Koljo kirjoitti:Nyt tipahdin kärryiltä... Sulla on siis työsi puolesta tietoa Janin kohtalosta? Vai miten tuo boldattu liittyy tähän ketjuun?mamma71 kirjoitti: Tiedoksi vaan sullekin, että työskentelen viranomaisten kanssa; poliisi, sossut, jne. joten on mullakin vaitiolovelvollisuus ja kaikkea en voi liian tarkasti paljastaa!
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Niinpä taisi, pahoittelut tuosta vakavasta muistierheestä mikä ei mene millään tavalla pilkunviilauksen puolelle.Marsalkka kirjoitti: Muistuttaisin, että hän ei siis tällä hetkellä ole erikoistumassa patologiksi, vaan lääkäriksi.
Suosittelen sitten käymään suihkussaMarsalkka kirjoitti: Hmm... Lemua alkaa tulla tästäkin suunnasta... Mielenkiintoista...
Ja jos tarkkoja ollaan, hän ei ole erikoistumassa lääkäriksi vaan opiskelemassa lääkäriksi. Pahoitteluni tuosta epätarkkuudesta.jcps kirjoitti:Niinpä taisi, pahoittelut tuosta vakavasta muistierheestä mikä ei mene millään tavalla pilkunviilauksen puolelle.Marsalkka kirjoitti: Muistuttaisin, että hän ei siis tällä hetkellä ole erikoistumassa patologiksi, vaan lääkäriksi.
Eipä taida auttaa tähän vaivaan. Odottelen innolla lisää "sisäpiiritietoja" ja "asiantuntijan" mielipiteitä...Suosittelen sitten käymään suihkussa
Tätä ketjua olen lueskellut huvittuneena ja nyt kyllä pakko kirjoittaa
Siis..nitkunnatku vetää ittensä markiisinnaruun kun on laskut päällä ja fyrkat loppu. Ja täällä kamala spekulointi mitä hurjimmista skenaarioista kuinka poikaparka on tapettu esimerkkinä muille yms shittii
Herätkää nyt pahvit! Nitkuja kuolee oman käden kautta maailmalla ja suomessa jokapäivä..mitä sitä ihmettelemään. Elämässään totaalisesti epäonnistuneita luusereita joista hyvin harvoin mitään muuta kuin haittaa yhteiskunnalle ja lähipiirilleen. Tällekin jannulle siis ois pitänyt ANTAA hänen mielestään omakotitalot yms niin elämä ois mennyt raiteilleen??
Vittu mitä paskaa suoraan suomeksi sanottuna.
Ja kaiken surkeuden huippu on nämä ihmiset jotka vie jotain kynttilöitä leffateatterin eteen tän tyypin muistoksi ja lehdet oikein kuvaa tapahtuman kuin joku yhteiskunnan suurmies ois kuollut. Säälittävää! Ja nyt vielä verovaroilla lennätetään poliisi siis toiselle puolelle maapalloa tutkimaan mitä? Kasaa tuhkaa ja markiisinnarua???
Tämän maan arvot on kyllä niin vääristyneet...
Ja kaiken surkeuden huippu on nämä ihmiset jotka vie jotain kynttilöitä leffateatterin eteen tän tyypin muistoksi ja lehdet oikein kuvaa tapahtuman kuin joku yhteiskunnan suurmies ois kuollut. Säälittävää! Ja nyt vielä verovaroilla lennätetään poliisi siis toiselle puolelle maapalloa tutkimaan mitä? Kasaa tuhkaa ja markiisinnarua???
Tämän maan arvot on kyllä niin vääristyneet...