Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MissHolmes
Ben Matlock

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ou My!
Kukakohan oli se miesparka siellä lattialla!

Ihan oli maininta että 'photoshoppaamaton'', eikä siitä todellakaan ollut epäilystä...

Ihan oikeasti, Tuksu tarvitsee nyt äitiä ja isiä. Tai täyspäistä ystävää.
Nuotio & Äreät Tiput
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Voi luoja, ku oon sadisti..katoin koko videon. :shock: Aika sellunen persus näytti olevan..millos sen Tuksun elämänmuutoksen ja ihmedieetin vaikutukset alkaa näkyy? :lol:

Se alun vilkutus oli kyllä jotain niin kornia. Saakohan Tuksuttimen vanhemmat/muut sukulaiset paljonkin kuittailua tästä Johannan (ja muiden siskosten) touhuista? Voin hyvin kuvitella, että aikalailla sakki katkassu tähän sukuun välejä yms.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Voi olla, mutta eikö nyt ole yhtään empaattista kummitätiä tai mummin siskon kaimaa?

Tunteekohan Ilkka Kanerva syyllisyyttä? Vai mahdollisesti vahingoniloa?
Kai tuolloin tekstarikohun aikaan Tuksukin oli vielä vähän enemmän järjissään. Luulen, että se lopullinen dillahdus tuli tekstareista syntyneestä kohusta ja sen tuomasta julkisuudesta. :(
Nuotio & Äreät Tiput
Nooruska
Michael Knight

^ Mutta kyllähän Tuksutin yritti julkisuuteen jo paljo enne Kanervaa. Se oli 2000-luvun alussa siinä jossai city-lehden (saatan muistaa väärin, lehti tai radioasema-juttu se oli) sokkotreffijutussa. Kun oli 2 muijaa ja 2 jätkää, jotka sokkona paritettiin ja sit kyseltii miten meni (Tuksulla ei synkannu sen miehensä kaa) MUTTA siinä Tuksu oli tosi nuori ja luonnollinen, jopa ihan nätti.
MissHolmes
Ben Matlock

Sitä tässä tarkoitinkin, että Tuksu olisi ehkä ''juuli ja juuli'' hallinnut sen julkisuuden, jota itse sai aikaiseksi.
Ministerin erokohu toi kuitenkin kerralla niin paljon, että luulen pää menneen siitä sekaisin.

Ei tuota kaikkea ja karmivaa nykyistä ulkonäköä voi selittää muulla kuin todella vakavilla alkoholi/lääkeriippuvuusongelmilla ja henkisellä pahalla epätasapainolla.

Olisiko kuitenkin Hymyn tai Seiskan tehtävä auttaa Tuksua alamäessä? Nehän on molemmat rahastanut Tuksulla ja ajanut Tuksun jo ihan kuiviin. :cry:
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Tässä Tuksu puoli vuotta Kanerva-kohun jälkeen.
Yleisön pyynnöstä, olkaa hyvä

14.10.2008 Johanna Tukiainen | Liis Laas, Dolls, Julia Tukiainen

Monet ihmiset varmaan ihmettelevät, miksi ihmeessä kirjoitan Hymyn blogia, jos kerran kärsin masennuksesta ja ahdistuin kovasti julkisuusmylläkästä.

En ole valehdellut, minä todella kärsin ihmisten arvosteluista ja negatiivisesta panettelusta. Kuitenkin suuren yleisön pyynnöstä ja kymmenien fanikirjeiden takia päätin ainakin toistaiseksi jatkaa Hymyn blogia, se on herättänyt ennen näkemätöntä huomiota ja kommentteja. Ihmiset haluavat lukea blogejani, seurata elämääni ja kommentoida. Ajattelin, etten kirjoita liian henkilökohtaisia asioita ja sillä tavalla saan myös omaa yksityisyyttä, jota jokainen ihminen tarvitsee.
Paremmin meni silloin. Alleviivaus minun.
Nuotio & Äreät Tiput
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

MissHolmes kirjoitti:Ajattelin, etten kirjoita liian henkilökohtaisia asioita ja sillä tavalla saan myös omaa yksityisyyttä, jota jokainen ihminen tarvitsee.
:cry:
Komppaan tässä yhteydessä MissHolmesia: kylli nyt vaikuttaa siltä että Johanna ei ole ihan tasapainossa. Esim. tuo Hymyn video lähentyy mielestäni jo rikollista toimintaa. Ymmärrän, ettei lehden tarvitse kantaa vastuuta mikäli kuvattava itse antaa suostumuksensa moiseen. Itse en kyllikään voisi katsoa peiliin jos olisin tuosta tekeleestä ja sen julkaisemisesta vastuussa. Meni Hymy boikottiin kuten jo aikaa sitten Seiskakin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MissHolmes
Ben Matlock

Tuksu ei ole kykenevä huolehtimaan itsestään ja päättämään asioistaan. Hymyssä on menty aika arveluttavalle alueelle. Heidän jos jonkun pitäisi nähdä (ja varmasti myös haistaa) alamäki.
Nuotio & Äreät Tiput
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Ikävä kyllä,aina tuntuu löytyvän ihmisiä jotka jaksaa nauraa ja pilkata,eivätkä ymmärrä missä kohtaa menee hyvän maun raja siinä suhteessa. Niin kauan myös nämä lehdet myy ja kerää eurot taskuun,toisten kustannuksella.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
MissHolmes
Ben Matlock

OT: täytyy tunnustaa, että olen kerran ostanut tuollaisen roskalehden; silloin kun Kanervan 'seksiviestit' julkaistiin. Tai silloinkin pistin tyttäreni hakemaan lehden. ...vaati muuten muistaakseni vitosen hakista, koska itseäänkin hävetti ostaa lehti... :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Waja
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Waja »

Ihmeellistähän tämän Tuksun elämä on,mutta ihmeellistä on mielestäni myös se että henkisesti-ja fyysisesti epätasapainoista ihmispoloa viitsitään panetella julkisesti.
MissHolmes
Ben Matlock

Ehkäpä tässä elätellään pientä toivon ripettä siitä, että joku tajuaisi auttaa naisen hoitoon. :cry:
Minä en siihen pysty, mutta toivottavasti näitäkin arvioita lukee joku, jolla on mahdollisuus pelastaa Tuksu ennen kuin on liian myöhäistä.

Mä luulen, että Tuksutin on vähän sellaisessa kierteessä, että jos missään ei lue mitään, pitää nostaa häly omalla toiminnalla; vaikka sitten syömällä liikaa nappia ja heilumalla puolialastomana humalapäissään pitkin kaupunkia.
Nuotio & Äreät Tiput
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

MissHolmes kirjoitti:OT: täytyy tunnustaa, että olen kerran ostanut tuollaisen roskalehden; silloin kun Kanervan 'seksiviestit' julkaistiin. Tai silloinkin pistin tyttäreni hakemaan lehden. ...vaati muuten muistaakseni vitosen hakista, koska itseäänkin hävetti ostaa lehti... :oops:
Heh heh, no ainakin tytär ymmärtää jotain bisneksen päälle! :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight

Kohublondi Johanna Tukiainen ei koskaan saapunut levyjulkistamistilaisuuteensa Ikaalisiin. Asiasta uutisoi Radio Nova.

SEXX-sinkun tuottaja Esko Koivumies kertoo Novalle Tukiaisen jääneen jostain syystä jumiin edellisiltaiseen keikkakaupunkiinsa Lahteen, eikä häntä näkynyt levyjulkkareissa Ikaalisten Lavakauden Päättäjäisissä.

Sinkku jäi julkaisematta. Koivumies oli Novan mukaan artistiinsa erittäin pettynyt.
mtv3.fi

Ei Tuksutin näytä itse sitten kovin satsaavan tähän laulu-uraansa...mikä on minusta hieman yllättävää. :o
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

[quote="Nooruska"]^ Mutta kyllähän Tuksutin yritti julkisuuteen jo paljo enne Kanervaa. Se oli 2000-luvun alussa siinä jossai city-lehden (saatan muistaa väärin, lehti tai radioasema-juttu se oli) sokkotreffijutussa./quote]
Mutta miten Tuksu on tällaiseen osallistunut, jos on kertomansa mukaan ollut edellisessä suhteessa 10 vuotta! Onko siis Tuksu silloin itse ollut pettäjä vaikka on itse kertonut miten tällaisia ihmisiä vihaa..
Nanika ga tooku matteiru to
Vastaa Viestiin
Null