Ainoa selkeä asia on, että neiti Tukiainen tarvitsee nyt kipeästi apua.
Johanna Tukiainen
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
Niinpä. Ota tuosta nyt selvää.
Nuotio & Äreät Tiput
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... s-katkolla
Johanna Tukiaisen ja Arton suhde taas katkolla
Johanna Tukiainen ja lappilainen Arto eivät ole saaneet parisuhdekriisiään selvitettyä.
Kohublondi Johanna Tukiainen ei ole kuullut lappilaisesta Artosta pitkään aikaan.
– Suhde on poikki. Arto on Lapissa, enkä ole saanut selvyyttä tilanteeseemme, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
– Annoin langat Arton käsiin. Sovimme, että hän muuttaa Helsinkiin, kun työpaikkakin olisi valmiina. Nyt näyttää, että suunnitelmat muuttuvat.
Vaikka suhde on jälleen katkolla, pitää Johanna Artolta saamaansa rakkauslahjaa yhä kaulassaan.
– Kyllä, ketjua pidän kaulassa.
Pariskunnan on-off-suhde alkoi, kun Arto hurmasi Johannan vappuna Lapissa. Pari kihlautui ja alkoi suunnitella häitä heinäkuun lopulle. Häät kuitenkin peruuntuivat ja suhdekin lopahti upeampaan otteeseen kesän aikana.
Johanna arvosteli miesystäväänsä kovin sanoin lukuisia kertoja juuri Facebookissa muun muassa epäluotettavuudesta sekä siitä, ettei mies vastannut puhelimeen.
Myöhemmin pariskunta palasi yhteen ja he ostivat toisilleen rakkauslahjat.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Johanna Tukiaisen ja Arton suhde taas katkolla
Johanna Tukiainen ja lappilainen Arto eivät ole saaneet parisuhdekriisiään selvitettyä.
Kohublondi Johanna Tukiainen ei ole kuullut lappilaisesta Artosta pitkään aikaan.
– Suhde on poikki. Arto on Lapissa, enkä ole saanut selvyyttä tilanteeseemme, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
– Annoin langat Arton käsiin. Sovimme, että hän muuttaa Helsinkiin, kun työpaikkakin olisi valmiina. Nyt näyttää, että suunnitelmat muuttuvat.
Vaikka suhde on jälleen katkolla, pitää Johanna Artolta saamaansa rakkauslahjaa yhä kaulassaan.
– Kyllä, ketjua pidän kaulassa.
Pariskunnan on-off-suhde alkoi, kun Arto hurmasi Johannan vappuna Lapissa. Pari kihlautui ja alkoi suunnitella häitä heinäkuun lopulle. Häät kuitenkin peruuntuivat ja suhdekin lopahti upeampaan otteeseen kesän aikana.
Johanna arvosteli miesystäväänsä kovin sanoin lukuisia kertoja juuri Facebookissa muun muassa epäluotettavuudesta sekä siitä, ettei mies vastannut puhelimeen.
Myöhemmin pariskunta palasi yhteen ja he ostivat toisilleen rakkauslahjat.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Tuksu oli siinä jutussa 19-21-vuotias. Sinkkuna tämä siinä rillutteli ja sanojensa mukaan etsi sitä Oikeaa.Clyde kirjoitti:Nooruska kirjoitti:^ Mutta kyllähän Tuksutin yritti julkisuuteen jo paljo enne Kanervaa. Se oli 2000-luvun alussa siinä jossai city-lehden (saatan muistaa väärin, lehti tai radioasema-juttu se oli) sokkotreffijutussa./quote]
Mutta miten Tuksu on tällaiseen osallistunut, jos on kertomansa mukaan ollut edellisessä suhteessa 10 vuotta! Onko siis Tuksu silloin itse ollut pettäjä vaikka on itse kertonut miten tällaisia ihmisiä vihaa..
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
Tuksun julkisuus taitaa nyt olla ohi elettyä aikaa... Sääli sinänsä, olen useasti tuntenut todella suurta ja ihailtavaa myötähäpeää Tuksua kohtaan

Jag har talat 
Eli Tuksun ja hänen ex-miehensä suhde ei olekaan kestänyt 10 vuotta. Jos kerran nyt on vuosi 2010 ja suhde on mennyt muistaakseni viime (vai peräti edellisvuonna) poikki. Kun tää Ike-tapaushan oli jo alkuvuodesta 2008. En sitten tiedä millainen laskupää minulla on, mutta en saa kymmentä vuotta menemään 2000-2008/9 väliseen aikaan. Olettaen siis, että Tuksu on oikeasti ollut tuolloin sinkku, kun cityn treffeillä kävi. No eipä sillä, onhan noita valkoisia valheita päässyt neidolta aiemminkin, joten ei mitään uutta sinällään.Nooruska kirjoitti:Tuksu oli siinäjutussa 19-21-vuotias. Sinkkuna tämä siinä rillutteli ja sanojensa mukaan etsi sitä Oikeaa.Clyde kirjoitti:Mutta miten Tuksu on tällaiseen osallistunut, jos on kertomansa mukaan ollut edellisessä suhteessa 10 vuotta! Onko siis Tuksu silloin itse ollut pettäjä vaikka on itse kertonut miten tällaisia ihmisiä vihaa..Nooruska kirjoitti:^ Mutta kyllähän Tuksutin yritti julkisuuteen jo paljo enne Kanervaa. Se oli 2000-luvun alussa siinä jossai city-lehden (saatan muistaa väärin, lehti tai radioasema-juttu se oli) sokkotreffijutussa.
Ennen oli vielä hauskaa, siis tuolloin n.2008 vuoden aikoihin. Mutta nykyään sitä lähinnä vain katsoo säälien ja ihmetellen, että eikö se nyt jo ymmärrä hakea apua
Nanika ga tooku matteiru to
^ Tuksuhan on tehnyt monesti selväks, että meidän kaikkien muiden pitää hakea apua. Ei hänen.
lisäys: Tuksun 10-vuoden avoliitto (luultavasti) = 10-vuotta tälläistä Arton tyylistä on/off-suhdetta.
lisäys: Tuksun 10-vuoden avoliitto (luultavasti) = 10-vuotta tälläistä Arton tyylistä on/off-suhdetta.
Tämäkin jo osaltaan kertoo ettei hän itsekkään ymmärrä miten vakavalla pohjalla alkaa olla hänen itsensä mielenterveys.Nooruska kirjoitti:^ Tuksuhan on tehnyt monesti selväks, että meidän kaikkien muiden pitää hakea apua. Ei hänen.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.stara.fi/2010/09/25/johanna- ... uolen-nyt/
Johanna Tukiaisen avunhuuto Facebookissa: “Tarvitsen prätkäjengiä! Mä kuolen nyt!”
Kohublondi Johanna Tukiainen on viettänyt jo jonkin aikaa hiljaiseloa mediassa. Julkkisnaisen Facebook-päivitykseksi ilmestyi kuitenkin perjantain ja lauantain vastaisena yönä tavallisesta poikkeava viesti.
- Saanko Bandidosten tai Helvetin Enkelien pääjehujen numerot, kiitos? Olen sellaisella asialla että sitä tärkeämpää ei ole, Tuksu kirjoitti.
Johanna totesi, että on joutunut seksirikollisen jahtaamaksi.
- Yksi ihan hullu kusipää seksirikollinen ahdistelee mua ja mun siskoja!!!!! Johanna Tukainen kirjoitti.
Hän totesi miehen menneen myös ahdistelua pidemmälle, muttei halunnut tarkentaa asiaa. Johanna ei myöskään halunnut kertoa minkälaista käytännön apua prätkäjengeiltä kaipaa kyseisen miehen taltuttamiseen.
- Joiltakin miehiltä pitäisi leikata munat kokonaan!!!!! Voi v**tu kun mua v**uttaa!!!!!!!!!!!!!!!! Tuksu Hän jatkoi kirjoitustaan.
Tukiaisen Facebook-seinällä vilahtelee myös jengiläisten nimiä, joiden esiintuomista osa ystävistä ehtikin jo varoitella neitokaiselle. Myöhemmin teksteistä käy ilmi, että kyseessä on ilmeisesti Tukiaisen ex-poikaystävänäkin tutuksi tullut Mika.
- Mun exä Mika on harrastanut seksiä mun kummankin siskon kanssa monta kertaa!!! Mä kuolen nyt! Nainen päättää kirjoittelunsa.
Johanna Tukiaisen avunhuuto Facebookissa: “Tarvitsen prätkäjengiä! Mä kuolen nyt!”
Kohublondi Johanna Tukiainen on viettänyt jo jonkin aikaa hiljaiseloa mediassa. Julkkisnaisen Facebook-päivitykseksi ilmestyi kuitenkin perjantain ja lauantain vastaisena yönä tavallisesta poikkeava viesti.
- Saanko Bandidosten tai Helvetin Enkelien pääjehujen numerot, kiitos? Olen sellaisella asialla että sitä tärkeämpää ei ole, Tuksu kirjoitti.
Johanna totesi, että on joutunut seksirikollisen jahtaamaksi.
- Yksi ihan hullu kusipää seksirikollinen ahdistelee mua ja mun siskoja!!!!! Johanna Tukainen kirjoitti.
Hän totesi miehen menneen myös ahdistelua pidemmälle, muttei halunnut tarkentaa asiaa. Johanna ei myöskään halunnut kertoa minkälaista käytännön apua prätkäjengeiltä kaipaa kyseisen miehen taltuttamiseen.
- Joiltakin miehiltä pitäisi leikata munat kokonaan!!!!! Voi v**tu kun mua v**uttaa!!!!!!!!!!!!!!!! Tuksu Hän jatkoi kirjoitustaan.
Tukiaisen Facebook-seinällä vilahtelee myös jengiläisten nimiä, joiden esiintuomista osa ystävistä ehtikin jo varoitella neitokaiselle. Myöhemmin teksteistä käy ilmi, että kyseessä on ilmeisesti Tukiaisen ex-poikaystävänäkin tutuksi tullut Mika.
- Mun exä Mika on harrastanut seksiä mun kummankin siskon kanssa monta kertaa!!! Mä kuolen nyt! Nainen päättää kirjoittelunsa.
^ Haha
Siellä on varmaan iha tarkotuksella joskus aikanaan tytöt puukottaneet kilvan toisiaan selkään - voivat sitä toki tehdä vieläkin.
Niin...ja siskot ei oo ollenka ollu mukana?- Mun exä Mika on harrastanut seksiä mun kummankin siskon kanssa monta kertaa!!! Mä kuolen nyt! Nainen päättää kirjoittelunsa.
Mikähän tuossakin nyt sitten on totuus, jostain kumman syystä noihin Tuksun juttuihin suhtautuu aina aika suurella varauksella..
Löytyyköhän Tuksulta tarpeeks "suojelurahaa" Helvetin enkeleille maksaa, niiden turvamiehet ku ei mitään ilmasia oo tietääkseni.
Löytyyköhän Tuksulta tarpeeks "suojelurahaa" Helvetin enkeleille maksaa, niiden turvamiehet ku ei mitään ilmasia oo tietääkseni.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kaipa tuollaiset herrasmiehet auttavat pulassa olevaa neitoa ihan ilmaiseksi...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ei ollenkaan mahdoton ajatusMarsalkka kirjoitti:Kaipa tuollaiset herrasmiehet auttavat pulassa olevaa neitoa ihan ilmaiseksi...
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ma-pakattu
Tukiainen ja Arto saavat sittenkin toisensa: Muuttokuorma pakattu
Johanna Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhde on vihdoin saamassa onnellisen käänteen, sillä Arto muuttaa parhaillaan Helsinkiin.
– Hän on muuttamassa Helsinkiin. Hän järjestelee nyt Ivalossa asioitaan, Johanna Tukiainen varmentaa tiedon MTV3.fin Viihdeuutisille.
Arton Facebookiin tekemässä päivityksessä mies kertoo jo pakanneensa muuttokuorman ja lähtevänsä kohti Helsinkiä.
– Käytännön järjestelyjä emme vielä ole käyneet läpi. Muuttoprosessi on iso homma. Hän on aito Lapissa syntynyt mies, joten hänelle tämä on iso prosessi, Johanna jatkaa.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Tukiainen ja Arto saavat sittenkin toisensa: Muuttokuorma pakattu
Johanna Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhde on vihdoin saamassa onnellisen käänteen, sillä Arto muuttaa parhaillaan Helsinkiin.
– Hän on muuttamassa Helsinkiin. Hän järjestelee nyt Ivalossa asioitaan, Johanna Tukiainen varmentaa tiedon MTV3.fin Viihdeuutisille.
Arton Facebookiin tekemässä päivityksessä mies kertoo jo pakanneensa muuttokuorman ja lähtevänsä kohti Helsinkiä.
– Käytännön järjestelyjä emme vielä ole käyneet läpi. Muuttoprosessi on iso homma. Hän on aito Lapissa syntynyt mies, joten hänelle tämä on iso prosessi, Johanna jatkaa.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Millähän rahalla tämä "Lapin mies" Arto on Helsingistä asunnon saanut ja työpaikan.. vai muuttaakohan Tuksun luokse suoraan (en tiedä onko Tuksulla Helsingissä omaa asuntoa enkä kyllä oikeastaan katso asiakseni sitä selvittää).
Mielenkiinnolla odotan, saadaanko tästä nyt sitten uusi "Matti ja Mervi" jos Nykäset todellakin nyt pääsevät ja pysyvät erossa toisistaan lopullisesti.
No, onhan se mukava nähdä uusia naamavärkkejä etusivulla, kuten: "Johanna sairaalaan, arto putkaan -lue yksinoikeudella Ilta-Sanomista Johannan järkyttävä haastettelu ravintola-illan tapahtumista ja katso kuvat", Iltalehti: Arto: "Johanna kaatui, riehui ja jouduin syyttä suotta putkaan! Arton haastattelu vain Iltalehdessä"
Että saa nähdä miten käy, koska kyllä suomessa pitää aina yksi "Matti ja Mervi" olla
Mielenkiinnolla odotan, saadaanko tästä nyt sitten uusi "Matti ja Mervi" jos Nykäset todellakin nyt pääsevät ja pysyvät erossa toisistaan lopullisesti.
No, onhan se mukava nähdä uusia naamavärkkejä etusivulla, kuten: "Johanna sairaalaan, arto putkaan -lue yksinoikeudella Ilta-Sanomista Johannan järkyttävä haastettelu ravintola-illan tapahtumista ja katso kuvat", Iltalehti: Arto: "Johanna kaatui, riehui ja jouduin syyttä suotta putkaan! Arton haastattelu vain Iltalehdessä"
Että saa nähdä miten käy, koska kyllä suomessa pitää aina yksi "Matti ja Mervi" olla
^ Totta
Toisaalta tämä Artohan voi saada Tuksua hieman rahoittumaan. Tai sitten lyö vain bensaa liekkeihin.
Toisaalta tämä Artohan voi saada Tuksua hieman rahoittumaan. Tai sitten lyö vain bensaa liekkeihin.