Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa
Voisihan hän? Vaan missä on hän? Tule takaisin, kuolemannaakka!
Outoja asioita tänne vaan mielestäni käännetään, sekuntispekulaatio irroitettuna yhteydestään ja MissHolmesin tavallaan ihan oikea käsitys Auerin tilanteesta nyt; hänet on todettu syylliseksi, mutta emme tiedä vielä mihin. Murha, tappo, murha, tappo....panisin euron vetoa murhasyytteen puolesta.
Outoja asioita tänne vaan mielestäni käännetään, sekuntispekulaatio irroitettuna yhteydestään ja MissHolmesin tavallaan ihan oikea käsitys Auerin tilanteesta nyt; hänet on todettu syylliseksi, mutta emme tiedä vielä mihin. Murha, tappo, murha, tappo....panisin euron vetoa murhasyytteen puolesta.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Panen suosiolla itse kakkelisektorille; Auer; minua on puukotettu ja miestäni tapetaan seitsemän metrin päässä. Pistänpä lapseni puhelimeen ja menen kahteen otteeseen paljain käsin oviaukolle kuikuilemaan, mitä siellä tapahtuu. Tämä on kyllä aika uskomaton meriselitys.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
En ihan ymmärtänyt miten MissHolmesin ilmoitus käräjäoikeuden tuomiosta liittyi Kuolemannaakan sekuntispekulaatioon.taavetti kirjoitti: Outoja asioita tänne vaan mielestäni käännetään, sekuntispekulaatio irroitettuna yhteydestään ja MissHolmesin tavallaan ihan oikea käsitys Auerin tilanteesta nyt;
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes kirjoitti: Olisiko sama joukko viimeiseen asti puolustamassa rampaa suloista perheen isää, joka missään nimessä ei olisi fyysisestikään voinut peitotata jykevää vaimoaan?
Holmesin voidaan todeta karsivan kroonisesta pidatyskyvyttomyydesta ..
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Melkoista tavaraa ....MissHolmes kirjoitti:Uskoisin, että pienempikin veren hukka aiheuttaa sen, että ylös pyrkiessä paineet ei riitä äkkäältään nostamaan päähän tarpeeksi verta ja seurauksena on aika nopeasti tajunnan menetys. Eli voipi hyvin olla, ettei JL:n päästä ole pahemmin mitään edes roiskunut.
Valumaveret lattialle on tullut vasta pään lysähdettyä sydämen tasolle....
Ehka ne valumaveret ovat tulleet "naapurin sedalta"..
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Pyydän palaamaan ko. ketjuun ja miettimään hetken, ennen kuin taas rynnit joka paikkaan kaikkitietävine kommenteinesi.
Tunnen suunnatonta sääliä.
Nyt kun pääsit eroon vertikaalisesti rajoittuneista ja törmäät veriasioissakin seinään, otat varmasti käyttöön tuttuun tapaan versaalit. Huoh* ...ja matka jatkuu...
Tunnen suunnatonta sääliä.
Nuotio & Äreät Tiput
En tule yksinkertaistamaan lauseitani sinulle ymmarrettavaan muotoon. Olen huomannut, ettei kapasiteettisi riita edes ns. rautalankamalliin.MissHolmes kirjoitti:Pyydän palaamaan ko. ketjuun ja miettimään hetken, ennen kuin taas rynnit joka paikkaan kaikkitietävine kommenteinesi.
Mista mahtaa johtua, etta olet ylivoimaisesti eniten lautamiestekstia aiheuttanut kirjoittaja ?
Voisiko se johtua vaikka "naapurin sedasta"
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
Mista mahtaa johtua, että Matula sinun kirjoituksissa on ollut ylivoimaisesti eniten vaaria arviointeja ja virheellista pohdintaa? Olet harskilla hyokkaavalla tyylilla puuttunut ja epa-asiallisuuksia viljellen hyokannut sinulle tyypillisin uloste-viesetein sinun "tietojasi" kyseenalaistaneiden kirjoittajien kimppuun. Vielapa keskustelun puolella. Varmasti havettaa! Ja paljon. Tietosi on paljastunut mita karmaisevalla tavalla - alusastiaulosteeksi. Ja jokainen viestisi lisaa hymyn leveytta.Matula kirjoitti:Mista mahtaa johtua, etta olet ylivoimaisesti eniten lautamiestekstia aiheuttanut kirjoittaja ?
Kannattaisiko sinun Matula ottaa alusastia kauniiseen kateen ja peilata siita itseasi, ja kertoa rauhallisesti itsellesi, etta on tullut tehtya virhearvio ja pahemmasta paasta. Matula, hapeaa et osaltasi saa enaa pois otettua, mutta voisit sentaan pitaa itseasi edes miehena.
Miehena - olipa osuva!!
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Mikä ihmeen kaveri tää Marsalkka on? En ole liikkunut samoissa ketjuissa, mutta en ole tainnut paljosta jäädä paitsi.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
...ja tähän sellainen..Marsalkka on murhainfon yksityinen miniorganisaatio, joka turvaa oikeus- ja yhteiskuntajärjestystä, ylläpitää yleistä järjestystä ja turvallisuutta, ennaltaehkäisee paskan jauhantaa sekä selvittää sitä ja saattaa siihen syyllistyneet syyteharkintaan.
Nuotio & Äreät Tiput
^ Laittamattomasti sanottu!
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Mistä ketjusta tuo muuten löytyy?
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Mistä ketjusta tuo muuten löytyy?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ei löydy mistää ketjusta, se löytyy mun päästä.
Nuotio & Äreät Tiput
Oho !!! Luulin, ettei siella ole mitaan !!!!MissHolmes kirjoitti:Ei löydy mistää ketjusta, se löytyy mun päästä.
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
Olet kehittynyt!MissHolmes kirjoitti:Ei löydy mistää ketjusta, se löytyy mun päästä.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
No Marsalkka on ilmeisesti ihan benigni tapaus, vaikka asialle omistautuminen silti hieman hämmentää.