Mikä on ollut äärimmäisin tai älyttömin tekosi rikosharrastukseen liittyen? Oletko tehnyt jotain todella repäisevää tyyliin "ostin talon jossa rikos tehtiin" vai riittääkö sinulle Poliisi-tv:n katseleminen?
Ajattelin, että tätä on takuulla jo kysytty, mutta en ainakaan löytänyt vastaavaa kyselyä.
Rikosharrastuksen rajat, onko niitä?
Re: Rikosharrastuksen rajat, onko niitä?
Saattaa olla että olin ihan pikkuisen jännän innoissani näistä kouluammuskeluista, mtta en myönnä, koska tuo on kusipäistä, tunteetonta ja sairasta. Eli en ollut. On rajat. Hyvän maun rajat. Niitä en ylitä edes pienessä mielessäni. Koskaan.
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
-
ResistantX
- Susikoski
Rikoksen toteuttaminen on minulle lähes ainoa raja. Tuota rajaa en koskaan tule ylittämään.. Vai miten se meni että älä koskaan sano ei koskaan 
“Most people just started laughing because they thought he was kidding"
Tämäkään ei tule koskaan toteuttamaan rikosta, paitsi kissan ulkoiluttamista irrallaan ja joskus mahd.lievää ylinopeutta epähuomiossa. Muuten valistan itseäni kaikenlaisista rikoksista ja vierailen mahdollisuuksien mukaan rikospaikoilla ja uhrien haudoilla. Uteliaisuus on lähes rajaton. Mutta koska pohjimmiltani tunnen vastenmielisyyttä rikollisuutta kohtaa, en esim. "ihaile" rikollisia, vaikka olisivat suunnitelleet ja toteuttaneet kuinka nerokkaan rikoksen tahansa. Tässä mielessä esim. Volvo-Markkanen on aina herättänyt ihmetystä ja pohdituttanut minua. 
Nothing is quite what it seems