ei kalella oli kuukautiset jo aikoja sitten ja kuukautiset ei vaikuta mun perusluonteeseen, mä olen aina kärtty, "moaning myrtle"[/b]Loka kirjoitti:groot kirjoitti:OT:maija turjukka kirjoitti:Täh? Referoikaas mullekin tää suohirviö -juttu! Olen ihan pihalla![]()
Ihan kaikkea kun ei oo ehtinyt lueskella.....
Kalessinilla on varmaan kuukautiset kun on niin karttylsella paalla.
:
seksikkäin vanhempi leffatähti
-
Kalessin
- Adrian Monk
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Joo, mitaan infoa et saa musta paljastaa kenellakaan. For your eyes only.Loka kirjoitti:Sanotaan näin, että mä aikoinaan lupasin grootille jotain ja hän on nyt lunastamassa mun lupausta. Jos selaat 1500 mun viestiä, löydät vastauksen. Enempää en voi helpottaa.kylli kirjoitti:p.s. Mistä Loka muka tietää minkänäköinen Groot on?
Viimeksi muokannut groot, Su Syys 09, 2007 9:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
Kyllin huom: edellinen lainaus on mennyt hieman hassusti, vasta se alempi lainaus on Kyllin kirjoittama.
Mutta mitä tulee Grootiin niin mielikuvissahan väikkyy pikkuisen tuhman näköinen, aikuisella tavalla poikamainen komistus, jolla ehdottomasti on sänki. Tämä riittäköön Kyllille, älkää romuttako mielikuvaa.
Mutta mitä tulee Grootiin niin mielikuvissahan väikkyy pikkuisen tuhman näköinen, aikuisella tavalla poikamainen komistus, jolla ehdottomasti on sänki. Tämä riittäköön Kyllille, älkää romuttako mielikuvaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Mielikuvasi on taysin oikea. Sanki on ja poikamainen olen.Se riittanee.Kylli kirjoitti:Kyllin huom: edellinen lainaus on mennyt hieman hassusti, vasta se alempi lainaus on Kyllin kirjoittama.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
hm, seksikkäin vanhempi leffatähti, eli pitäisi ilmeisestikin olla sitä vielä tänään eikä saanut rupsahtaa. Siinä tapauksessa Elizabeth Taylorilla ja Brigitte Bardot'lla ei ole asiaa tänne. Vaikea nimetä yhtä, mutta ehkä ainakin Sharon Stone, Brooke Shields tai Jessica Lange. Miehistä Bruce Willis oli kyllä suorastaan koomisen kova "äijä" uusimmassa "Die hard" leffassa, muita miestarjokkaita voisivat olla ainakin Sean Connery tai Martin Sheen.
Mihinkähän ovat oikein kadonneet kasari-idolini Phoebe Cates, Lea Thompson ja Elisabeth Shue? (viimeisin kyllä näyttelee yhä).
Mihinkähän ovat oikein kadonneet kasari-idolini Phoebe Cates, Lea Thompson ja Elisabeth Shue? (viimeisin kyllä näyttelee yhä).
"Jos tahtoo jotain sydämestään, sen voi saavuttaa"
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Merope kirjoitti:Doctor Lecteriä hetken mietittyäni, voisin sanoa, jotta... panisin
Aikaa on pari tuntia.
Tota... öö... otaksun sinun edustavan ns. kauniimpaa sukupuolta
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tokihan minä sinun roolisuoritustasi saavun ihailemaanDoctor Lecter kirjoitti:Merope kirjoitti:Doctor Lecteriä hetken mietittyäni, voisin sanoa, jotta... panisinMerope, meidän täytyy tavata. Sopisiko tänään ma 11.9. klo 21:15 alkaen olohuoneessanne... tai siellä missä tv:nne sijaitsee, vaikka mak...
Aikaa on pari tuntia.
Tota... öö... otaksun sinun edustavan ns. kauniimpaa sukupuolta
(Ja älä huoli, nainen löytyy tämänkin nikin takaa
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
-
HerlockSholmes
- Alibin satunnaislukija