Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)
-
Kampamaneetti
- Poliisikoira Rex
Re: Big Brother 2010 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)
Kyselin tos jo aikaisemmin et missä päin Kiloa tää BB talo sijaitsee? Olisi kiva tietää.... Auttakaa uteliasta 
Jag har talat 
eikös se oo nihtisillantien scandicin lähimaastossa. Onko sit ihan osoitteeltaankin nihtisillantiellä,en oo varmaKampamaneetti kirjoitti:Kyselin tos jo aikaisemmin et missä päin Kiloa tää BB talo sijaitsee? Olisi kiva tietää.... Auttakaa uteliasta
Paulin psyyke tais pettää, kun otti ja lähti. Paniikkihäiriöistä kertoi aikaisemmin kärsineensä jne.
Äää.. Kosmetiikka loppu ja tuotanto ei anna uusia.Aileen kirjoitti:Paulin psyyke tais pettää, kun otti ja lähti. Paniikkihäiriöistä kertoi aikaisemmin kärsineensä jne.
-
tapparanmiäs
- Nikke Knatterton
paniikkihäiriö on tosi paha sairaus itse olen kärsiny siitä15 vuotta....ihmeen hyvin toi pauli on selviytynyt tuolla tähän asti......mutta jos alko ahdistaa oikeen kunnolla ei silloin pysty tuola oleen 
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Big Brother 2010
Pakkohan sitä julkisuutta on koittaa kalastaa tälläkin tavalla, kun matka talossa jäi lyhyeksi!BB-Inka: Annoin pakit Miklulle!
BB-talosta häädetty Inka sanoo antaneensa pakit jalkapalloilija Mikael Forssellille.
Inkan sosiaalinen puoli jäi talossa piiloon, mutta Iltalehden Netti-tv:n haastattelussa Inka ei pidättele puheitaan. Tunteeko hän Mikael Forssellin? Minkä takia hänen rintansa ovat kasvaneet? Mikä oli suurin syy hakea BB-taloon? Mitä altaassa tapahtui Hannun kanssa? Katso Netti-tv:n haastattelu: http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28702678!
Kyllä ihmiset sitten osaa olla naurettavia! Tuleeko tästä seuraava "turhin julkkis 2010".
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
Florence86
- Poliisikoira Rex
Päivitetäänpä vähän BB-kuulumisia
Tätä tuotantokautta on moitittu tylsäksi ja sitä se kieltämättä on välillä ollutkin. Asukkaat ovat aika ankeita. Puheenaiheita on synnyttänyt muun muuassa yllättävät häädöt talosta joihin tuotanto ei ole tarjonnut kunnon selitystä (Paul, Ville, Hannu), Elisabethin väkivaltainen käytös josta ei ole rangaistu, Eetun avoin tilitys itsetyydytyksestään, bileet ja örvellykset ja Marikan kiusaaminen talossa. Asukkaita jäljellä tällä hetkellä siis alkuperäisistä:
-Petri
-Marika
-Elisabeth
Edellisten kausien asukkaista jäljellä:
-Niko N.
-Nino
ja myöhemmin taloon tulleita:
-Eetu
-Vilhelmiina
Tämä viikko on käynnistynyt "vaihtoviikkona" eli taloon odotetaan vaihtoasukasta toisen maan Big Brother -talosta ja joku Suomen talosta lähtee myös vaihtoon. Suomen Big Brother jatkuu marraskuun loppuun 2010.
Tätä tuotantokautta on moitittu tylsäksi ja sitä se kieltämättä on välillä ollutkin. Asukkaat ovat aika ankeita. Puheenaiheita on synnyttänyt muun muuassa yllättävät häädöt talosta joihin tuotanto ei ole tarjonnut kunnon selitystä (Paul, Ville, Hannu), Elisabethin väkivaltainen käytös josta ei ole rangaistu, Eetun avoin tilitys itsetyydytyksestään, bileet ja örvellykset ja Marikan kiusaaminen talossa. Asukkaita jäljellä tällä hetkellä siis alkuperäisistä:
-Petri
-Marika
-Elisabeth
Edellisten kausien asukkaista jäljellä:
-Niko N.
-Nino
ja myöhemmin taloon tulleita:
-Eetu
-Vilhelmiina
Tämä viikko on käynnistynyt "vaihtoviikkona" eli taloon odotetaan vaihtoasukasta toisen maan Big Brother -talosta ja joku Suomen talosta lähtee myös vaihtoon. Suomen Big Brother jatkuu marraskuun loppuun 2010.
Clear water has no fish.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Big Brother 2010
Aiheesta lisää:Itkuinen Niko paljasti muille syyn suruunsa – asukkaat kauhistuivat
Niko palasi toiselta päiväkirjahuonevisiitiltään kertomaan muille asukkaille itkuisen ja järkyttyneen olemuksensa syyn.
Itkuinen ja vaitelias Niko oli pyydetty toistamiseen päiväkirjahuoneeseen ja muut asukkaat olivat jääneet olohuoneeseen pohdiskelemaan, palaisiko mies enää ollenkaan taloon takaisin. Hetken päästä päiväkirjahuoneen ovi kuitenkin avautui, ja Niko palasi vaitonaisen, mutta hieman rauhoittuneen oloisena.
– Venatkaa mä käyn k*sella, mies tokaisi ja katosi kylpyhuoneeseen.
Sohville kokoontuneet asukit kuiskailivat hiljaisina tilanteesta.
– Mä arvasin, et se tulee. Ei Niko luovuta, Nino totesi.
– Onneks se tuli takas, Marika pohti.
Niko: Ei suurempaa hätää, olen vain vähän poissa tolaltani
Pian asukkaat jälleen hiljentyivät mietteliäät ilmeet kasvoillaan. Olohuone täyttyi huolestuneista huokauksista, kunnes Niko hetken päästä liittyi muiden seuraan.
– Nonni. Ei oo mitään suurempaa hätää, mä oon vaan vähän poissa tolaltani, Niko aloitti.
Mies puhkesi jälleen kyyneliin ja painoi hupun peittämän päänsä alas. Nino kyseli, saisiko Niko kertoa, mihin asia liittyi. Pian Niko jatkoikin kertomustaan palauttaen muut muistoissaan iltaan ennen miehen vaihtoasukkaaksi lähtöä.
– Sillon kun juhlittiin ja kun mä lähdin reissuun, arvatkaa kuka oli tuolla toisella puolella, Niko kertoi osoittaen samalla sala-aluetta kohti ääni väristen.
Muut tajusivat heti miehen viittaavan tyttöystäväänsä Sofiaan. Niko muistutti muita saaneensa tuona iltana valita, jäisikö muiden seuraan juhlimaan vai siirtyisikö sala-alueelle lepäämään.
– Tuolla se ootti, siellä oli ruusuja ja skumppaa ja vaikka mitä, Niko jatkoi.
Marika Nikolle: Miten sä oisit voinut tajuta
Muut järkyttyivät miehen kertomusta, ja tämä kertoi nähneensä tilanteen juuri hetkeä aiemmin päiväkirjahuoneessa videolta.
– Tosi tyhmää kyllä, Noora puuskahti.
– Miten ne voi v*ttu tehdä tolleen, Ninokin kauhisteli.
Asukkaat olivat vaitonaisia ja järkyttyneitä kuulemastaan.
– Mistä sä olisit voinu tajuta, Marika kummasteli.
Niko totesi, ettei hänellä ollutkaan mitään aavistusta asiasta. Noora muistutti, että mies pääsisi pian Sofian luo ja pariskunta voisi tuolloin viettää romanttisen illan.
– Tässä näkee, että tää on peliä ja me ollaan pelinappuloita täällä, Eetu summasi porukan ajatukset.
BB: http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1220840
Suuri salaisuus paljastui Nikolle päiväkirjahuoneessa
BB-asukkaat epäilivät: Niko ei palaa enää
Asukkaat huolissaan Nikosta: Mitä on voinut tapahtua?
Marika kauhisteli Nikon tarinaa: Toi ei ollut reilua!
Ymmärrän tottakai, että tilanne saattoi olla Nikolle surullinen, mutta Big Brother on kuitenkin peliä, missä testataan ihmisten sietokykyä. Niko on saanut kokea paljon enemmän kuin muut asukkaat, joten oli mielestäni oikein, että hän ennen Slovenian matkaansa joutui valinnan eteen (ei makeaa mahan täydeltä). Ensin "pelättiin", että Niko jättää BB-talon ja kauhisteltiin, kuinka mies ei kestä painetta, mutta mitä ihmettä.... BB:tä on muutenkin jäljellä enää noin 2 viikkoa, miksi luovuttaa kaiken jälkeen? Onneksi miehellä oli kuitenkin järkeä päässään, hänellä on talosta poistumisen jälkeen aikaa viettää avovaimonsa kanssa vaikka koko loppuelämänsä.
Edelleenkään en seuraa BB:tä, kuin oikeastaan vain sunnuntaisin, mutta Facebookini etusivulle päivittyy BB-talon tapahtumat. Kaikkea en lue, mutta tämä asia pisti pahiten silmään ja sai aikaan huvittuneisuutta
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ihan kuin tuotanto olisi päättänyt voittajan jo kesällä. Niko saa mainostaa talossa vapaasti maahantuomaansa vaatemerkkiä, potentiaaliset finaalivastustajat Ville ja Hannu häädetään mitättömyyksien vuoksi talosta, hänen morsiamensa roudataan sala-alueelle, mies pääsee kansainväliseen asukasvaihtoon ja nyt tämä draama kyynelineen. Jos tämä ei lisää sympatiapisteitä niin ei sitten mikään. Toivottavasti koosteeseen säilytetään hieman sitä ylidramaattisuuden tuntua jota tässä episodissa oli, olihan tuo nyt ihan överiä kun muut asukkaat luulivat että joku on vähintään kuollut.
Ei kai Nikossa itsessään mitään vikaa ole mutta liian läpinäkyvää tämä tuotannon kultapojun suosiminen. Melkein luulen että sitten jatkossa tulee Martina&Esko-tyyppinen sarja Sohvin ja Naikoun elämästä.
Voittakoon kuka tahansa mieluummin. Onko se Mardis? Onko se Ninokkio?
Ei kai Nikossa itsessään mitään vikaa ole mutta liian läpinäkyvää tämä tuotannon kultapojun suosiminen. Melkein luulen että sitten jatkossa tulee Martina&Esko-tyyppinen sarja Sohvin ja Naikoun elämästä.
Voittakoon kuka tahansa mieluummin. Onko se Mardis? Onko se Ninokkio?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Eilisiltana ja tänä yönä Niko viimeistään paljasti omimman itsensä. Biletyksen seurauksena ördäili ympäriinsä, satutti Marikaa (tosin vahingossa) ja yrjöili pitkin-poikin makuuhuonetta. Muut joutuivat pitämään hänestä huolta ja kiikuttamaan yrjö-ämpäriä "Jesperin" eli "Tseesboun" perässä ja kukas siellä ensimmäisenä herraansa palvelemassa oli: No Ninokkio tietysti. Tämä homokkeliohan palvoo Nikoa ja Ellua. Ilmeiset syyt tähän on olemassa mutta Ninokkio ei tiedäkään kaikkien olevan häätö-uhan alla.
Olen varma että näitä oksentelu-juttuja ei näytetä koosteessa, onhan Niko tuotannon suosikki-poju.
Jos joku lukija haluaa äänestää BB-äänestyksissä niin painakaa Nikolle sitä miinusta. Mardis on voittonsa ansainnut.
Olen varma että näitä oksentelu-juttuja ei näytetä koosteessa, onhan Niko tuotannon suosikki-poju.
Jos joku lukija haluaa äänestää BB-äänestyksissä niin painakaa Nikolle sitä miinusta. Mardis on voittonsa ansainnut.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Lopputulos ei liene kellekään mikään yllätys. Niko Nousiainen on Big Brother-voittaja vuosimallia 2010.
Puhelinäänestys kaikkine vaiheineen sen sijaan herättää ihmetystä. Pitkin kautta häätöäänestyksessä olevien kohtalot herättivät keskustelua. Sunnuntain suorat lähetykset olivat varsinkin alkukaudesta fiaskomaisia johtuen juontaja Laineen sekoilusta ja jäätymisistä. Sunnuntailähetyksissä nähtiin lisäksi omituisia palkkeja joista ei saanut visuaalisesti mitään selvää ja juontajakaksikon huudot kannustivat äänestämään lisää omia suosikkeja ja laittamaan inhokille miinusääniä. Elina toisteli jatkuvia prosenttiväliaikoja ilman katsojille näytettävää reaaliaikaista näkymää. Aina ennen mainoskatkoa tilanne olikin kriittisesti muuttunut putoavien kandidaattien välillä.
Finaalin äänet, se onkin asia erikseen. Jos joku on tutustunut järjestettyihin vaaleihin yleisellä tasolla, myöntäköön ettei avointa vaalitapaa ole nyt käytetty. Tämä vaali oli junailtu. Sääli hukkaanheitettyjä ääniä muiden finalistien äänestäjien puolesta. Sorry, rahanne kelpasi kyllä mutta teillä ei ollut mitään mahdollisuutta. Eetu? Nino? Marika? Ketä nää on ja ketä kiinnostaa?
Paska kausi, moni 24/7-seuraaja sanoo. Niin sanon minäkin. Kilpailijoista tämä ei ollut kiinni. Surkeat tehtävät ja jatkuvat viinabileet vesittivät kauden. Toki myös Hannun ja Villen epämääräiset ulostamiset talosta muistetaan kaudesta 2010. Ja tottakai Ksenia ja ihmettelyt ydinvoimaloiden ja lihakarjan olemasaolosta Suomessa. Ja studio: hyvä Elina, pelastit sen mikä pelastettavissa oli.
Jos parempaa ei ole tiedossa haudattakoon tämäkin formaatti Suomen osalta. Tai välivuosi? Ookke, Jebou!
Puhelinäänestys kaikkine vaiheineen sen sijaan herättää ihmetystä. Pitkin kautta häätöäänestyksessä olevien kohtalot herättivät keskustelua. Sunnuntain suorat lähetykset olivat varsinkin alkukaudesta fiaskomaisia johtuen juontaja Laineen sekoilusta ja jäätymisistä. Sunnuntailähetyksissä nähtiin lisäksi omituisia palkkeja joista ei saanut visuaalisesti mitään selvää ja juontajakaksikon huudot kannustivat äänestämään lisää omia suosikkeja ja laittamaan inhokille miinusääniä. Elina toisteli jatkuvia prosenttiväliaikoja ilman katsojille näytettävää reaaliaikaista näkymää. Aina ennen mainoskatkoa tilanne olikin kriittisesti muuttunut putoavien kandidaattien välillä.
Finaalin äänet, se onkin asia erikseen. Jos joku on tutustunut järjestettyihin vaaleihin yleisellä tasolla, myöntäköön ettei avointa vaalitapaa ole nyt käytetty. Tämä vaali oli junailtu. Sääli hukkaanheitettyjä ääniä muiden finalistien äänestäjien puolesta. Sorry, rahanne kelpasi kyllä mutta teillä ei ollut mitään mahdollisuutta. Eetu? Nino? Marika? Ketä nää on ja ketä kiinnostaa?
Paska kausi, moni 24/7-seuraaja sanoo. Niin sanon minäkin. Kilpailijoista tämä ei ollut kiinni. Surkeat tehtävät ja jatkuvat viinabileet vesittivät kauden. Toki myös Hannun ja Villen epämääräiset ulostamiset talosta muistetaan kaudesta 2010. Ja tottakai Ksenia ja ihmettelyt ydinvoimaloiden ja lihakarjan olemasaolosta Suomessa. Ja studio: hyvä Elina, pelastit sen mikä pelastettavissa oli.
Jos parempaa ei ole tiedossa haudattakoon tämäkin formaatti Suomen osalta. Tai välivuosi? Ookke, Jebou!
http://www.hymy.fi/juorut/bb-inkasta-ka ... rnovideota
Näin juuri! Tai siis en nähnyt, mutta juurikin näin.
Julkkuus kiinnostaa. Siis tota, ei meitä fiksuja oman elämän eläjiä.
Näin juuri! Tai siis en nähnyt, mutta juurikin näin.
Julkkuus kiinnostaa. Siis tota, ei meitä fiksuja oman elämän eläjiä.