Ohhoh... Taisi Mikkopoika heilahtaa bannia tuollaisesta kielenkäytöstä. Hyi sua. Aikuinen ihminen ja sillee...Mikko82 kirjoitti:MissHolmes: Haise nyt jo vitulle!Kysyitkö kenties "prostituutio-tyttäreltäsi" ohjeita kännykän kautta?
Lasten kasvatuksesta
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Lasten kasvatuksesta.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mikko82 oot kyllä huumoria aamuun ja iltaan
Ensin itse vaahtoat täällä että "jos joku sanoo mun nimen tai lainaa mun tekstiä viestissä niin ilmotan ylläpidolle byyhyy
" ja sit oot heti seuraavassa viestissä heittämässä toiselle että "haise vitulle". Toi kyllä kertoo kaiken et jaksat täällä neuvoa ja haukkua muita mutta et itse osaa ottaa palautetta yhtään vastaan
Niin ja tosiaan, erittäin ala-arvosta lähteä toisen lapsia kutsumaan prostituoiduiksi.
Ensin itse vaahtoat täällä että "jos joku sanoo mun nimen tai lainaa mun tekstiä viestissä niin ilmotan ylläpidolle byyhyy
Niin ja tosiaan, erittäin ala-arvosta lähteä toisen lapsia kutsumaan prostituoiduiksi.
"Poverty is the mother of crime" -Marcus Aurelius
Nyt alkaa Mikko sun käytös olla niin hyökkäävää ja agressiivista, että olisi aika keskustella ammattiauttajan kanssa. MissHolmesina nostaisin kanteen kunnianloukkauksesta...
Kehtaat vielä loukata hänen tytärtään, jolla ei ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa!?
Miten ihmeessä voit täällä valittaa, ettei ihmiset opeta lapsilleen tapoja, kun ei niitä sinullekaan tunnu perille menneen.
Ja miksi niiden naisten pitäisi ryömiä? Toisiko se sinulle tyydytystä?
Kehtaat vielä loukata hänen tytärtään, jolla ei ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa!?
Miten ihmeessä voit täällä valittaa, ettei ihmiset opeta lapsilleen tapoja, kun ei niitä sinullekaan tunnu perille menneen.
Ja miksi niiden naisten pitäisi ryömiä? Toisiko se sinulle tyydytystä?
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Elkää muut murehtiko. 
Jos minun ''lievästi omituisesta harrastuksestani tietoiset täysi-ikäiset lapset'' tänne nyt eksyisivät tätä lukemaan, he kyllä ymmärtäisivät, että ongelma ei ole heillä, ei heidän äidillään, vaan Mikolla.
Tytöt nimittäin seisovat huomattavasti tukevammilla tassuilla kuin Mikko, vaikka ovatkin Mikkoa 6->...10 vuotta nuorempia.
Enkä minä ainakaan Mikolle bannia hae. Tämä saattaa olla Mikon ainoa väylä purkautua, ainoa sosiaalinen yhteys ulkomaailmaan. Ainoa tapa tuoda julki omia ajatuksiaan.
Miksi se pitäisi kieltää Mikolta?
Ei me aikuiset täällä voida
Jos minun ''lievästi omituisesta harrastuksestani tietoiset täysi-ikäiset lapset'' tänne nyt eksyisivät tätä lukemaan, he kyllä ymmärtäisivät, että ongelma ei ole heillä, ei heidän äidillään, vaan Mikolla.
Tytöt nimittäin seisovat huomattavasti tukevammilla tassuilla kuin Mikko, vaikka ovatkin Mikkoa 6->...10 vuotta nuorempia.
Enkä minä ainakaan Mikolle bannia hae. Tämä saattaa olla Mikon ainoa väylä purkautua, ainoa sosiaalinen yhteys ulkomaailmaan. Ainoa tapa tuoda julki omia ajatuksiaan.
Miksi se pitäisi kieltää Mikolta?
Ei me aikuiset täällä voida
tuotannosta pultata. Ei varsinkaan, kun ei päästä sitä keskustelemalla kasvattamaan. Lost Sheep anywaylapsi-82
Nuotio & Äreät Tiput
Kyllä tässä on jo mun avovaimoakin sen verran loukattu ja mun kunniaani, että ns. "vasikointi" uhkaukseni saattaa tulla kysymykseen ihan näillä näppäimillä.pete-79 kirjoitti:Kehtaat vielä loukata hänen tytärtään, jolla ei ole mitään tekemistä tämän keskustelun kanssa!?
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Toisaalta täysin sama saanko mä bannin vai muut? Ei mun elämäni todellakaan Minfosta kiinni ole, vaikka sitä moni epäileepi. Heidän elämä on kiinni tyttäriensä tai poikiensa puhelinlaskuissa!rosamarine kirjoitti:Ohhoh... Taisi Mikkopoika heilahtaa bannia tuollaisesta kielenkäytöstä. Hyi sua. Aikuinen ihminen ja sillee...Mikko82 kirjoitti:MissHolmes: Haise nyt jo vitulle!Kysyitkö kenties "prostituutio-tyttäreltäsi" ohjeita kännykän kautta?
"Riitaan tarvitaan aina vähintään 2", sanoi sananlasku?
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Anna palaa hyvä poika! Sinähän tunnut kuuluvan joukkoon ''kaikkia minua vastaan''.
Jos sinä kerrot täällä, kuinka sinä ja sinun avokki olette kihlautuneet vain siksi, että avo-appivanhemmat painostivat, on meillä muilla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Jos minun johtopäätös on se, että te molemmat olette nöyrtyneet/ alistuneet täysi-ikäisinä avokkisi vanhempien tahtoon, on se minun sinun kertomaadi perustuva johtopäätös.
Jos minä kerron, että minun 19v tytär asuu avoliitossa, on sinulla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Jos sinun johtopäätös on se, että hän on prostituoitu, on se sinun ihan ikioma johtopäätös, jolla ei kovastikaan ole perustepohjaa. Juridisesti.
Vaikka oikeuslaitostamme on täälläkin moneen kertaan arvosteltu, en usko, että sinulla olisi kuitenkaan kovinkaan paljon aineksia juttuun. Avokillasi korkeintaan, jos ja kun kerrot hänestä ja hänen vanhemmistaan luvatta.
Jos sinä kerrot täällä, kuinka sinä ja sinun avokki olette kihlautuneet vain siksi, että avo-appivanhemmat painostivat, on meillä muilla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Jos minun johtopäätös on se, että te molemmat olette nöyrtyneet/ alistuneet täysi-ikäisinä avokkisi vanhempien tahtoon, on se minun sinun kertomaadi perustuva johtopäätös.
Jos minä kerron, että minun 19v tytär asuu avoliitossa, on sinulla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Jos sinun johtopäätös on se, että hän on prostituoitu, on se sinun ihan ikioma johtopäätös, jolla ei kovastikaan ole perustepohjaa. Juridisesti.
Vaikka oikeuslaitostamme on täälläkin moneen kertaan arvosteltu, en usko, että sinulla olisi kuitenkaan kovinkaan paljon aineksia juttuun. Avokillasi korkeintaan, jos ja kun kerrot hänestä ja hänen vanhemmistaan luvatta.
Nuotio & Äreät Tiput
Älä sä minun kanssani kisaile mamma. Siis ämmä on 2-naamainen. yksityisessä ystävällinen ja sitten riidanhaluinen täällä helvetin yleisessä paikassa. Mikä sä oikein olet?MissHolmes kirjoitti:Anna palaa hyvä poika! Sinähän tunnut kuuluvan joukkoon ''kaikkia minua vastaan''.
Olenko kertonut täällä että avokkini avovanhemmat painostivat. Kerro, missä helvetin lauseessa olen niin tehnyt, että uskovaiset MissHolmes ja Maybrick eivät ole vain ymmärtäneet mun sanomaa oikein, ettei minun parisuhteen virallistamisen kulmiopiste ole se halumme mennä naimisiin vai emmekö vaan se että tahdomme elää yhdesssä Sun johtopäätökset ja Maybrickin johtopäätökset on tuomittu harakoille!MissHolmes kirjoitti:Jos sinä kerrot täällä, kuinka sinä ja sinun avokki olette kihlautuneet vain siksi, että avo-appivanhemmat painostivat, on meillä muilla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Ole onnellinen! Mitä vastaan minulla on avoliittoa yleensäkään ollut, koska elän itsekin avoliitossa...voi nyt Jeesus sentään?MissHolmes kirjoitti:Jos minä kerron, että minun 19v tytär asuu avoliitossa, on sinulla täysi oikeus vetää siitä johtopäätöksiä.
Oisko nyt vaan niin että "pannu keittää" kummallakin? Ilman nimiä?MissHolmes kirjoitti:Vaikka oikeuslaitostamme on täälläkin moneen kertaan arvosteltu, en usko, että sinulla olisi kuitenkaan kovinkaan paljon aineksia juttuun. Avokillasi korkeintaan, jos ja kun kerrot hänestä ja hänen vanhemmistaan luvatta.
Teen sovinnon...mä en hauku sun tytärtäsi enää jos sä lopetat itse noi minun päätäni koskevat analyysit tästäedes ja jätät ne omaan arvoon tai sille terveyskeskukselle tai lääkärin tulkittavaksi, ettet tee tutkimuksillasi enempää numeroa?
Ilmeisesti sua kiinnostaa psykologia, minuakin kiinnostaa?
Kuten olen todennut...kaikilla on erilainen elämä ja moni ei tiedä toisen elämästä mitään -ei juurikaan mitään. Suomalaispsykologit on perseestä? Ne ehdottavat, että "se pitää mielen virkeänä kun lukee Agatha Christien päivässä"?
Viimeksi muokannut Mikko82, La Loka 02, 2010 2:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Rauha.
Minä en ole vihamielinen. Korkeintaan ärsyyntyvä.
Eikä minun kasvatus-tutustuminen ja sen raportointi ollut sinulle, se oli aivan yleinen. Pois tästä kinaamisesta. Todettua. Tutkittua. Havaittua.
En voi käyttäytyä rakastavan suopeasti ihmistä kohtaan, joka jo sivuja sitten epäili lapsiani (19, 20, 22) hutsuiksi, koska seurustelevat. (''Siskoni on 23, eikä ole koskaan seukannut''-kohta)
Minä olen kehottanut niin yyveillä, kuin julkisestikin miettimään sitä mahdollisuutta, että tuohon ''nega-angsti-asenteeseen'' voi löytyä apu. Se ei ole ilkeyttä. Se on sitä välittämistä.
Ja Mikko meillä on rauha. Kuten sanoin jo muillekin, ei minulla ole mitään syytä vetää hernettä kitusiin sinun panettelujesi takia.
Nukutaan hyvä yö.
Hyvin. Sikeästi.
Pitkään.
Aamulla aurinko on taas kirkkaampi ja kanttarellit suurempia!
ps. poliisikoulu rules! Oikeesti. Tässä iässä oikis taitaisi olla viisaampi väylä sille tielle.
Minä en ole vihamielinen. Korkeintaan ärsyyntyvä.
Eikä minun kasvatus-tutustuminen ja sen raportointi ollut sinulle, se oli aivan yleinen. Pois tästä kinaamisesta. Todettua. Tutkittua. Havaittua.
En voi käyttäytyä rakastavan suopeasti ihmistä kohtaan, joka jo sivuja sitten epäili lapsiani (19, 20, 22) hutsuiksi, koska seurustelevat. (''Siskoni on 23, eikä ole koskaan seukannut''-kohta)
Minä olen kehottanut niin yyveillä, kuin julkisestikin miettimään sitä mahdollisuutta, että tuohon ''nega-angsti-asenteeseen'' voi löytyä apu. Se ei ole ilkeyttä. Se on sitä välittämistä.
Ja Mikko meillä on rauha. Kuten sanoin jo muillekin, ei minulla ole mitään syytä vetää hernettä kitusiin sinun panettelujesi takia.
Nukutaan hyvä yö.
Hyvin. Sikeästi.
Pitkään.
Aamulla aurinko on taas kirkkaampi ja kanttarellit suurempia!
ps. poliisikoulu rules! Oikeesti. Tässä iässä oikis taitaisi olla viisaampi väylä sille tielle.
Nuotio & Äreät Tiput
"Minä olen kehottanut niin yyveillä, kuin julkisestikin miettimään sitä mahdollisuutta, että tuohon ''nega-angsti-asenteeseen'' voi löytyä apu. "
Jos se liittyy lasten kasvattamiseen edelleenkin, niin ainut apu siihen on, mikäli 5-vuotiailta ja alakoululaisilta otetaan kännykät pois ja nykyiset peruskoulut asetetaan "Big Brother"-talomaisiksi ilman kännykkää...lisäksi vanhemmat lopettavat sen ikuisen tupakan ja viinan polton!
Eikä tällä kertaa sitten mitään muuta, sanoi Pekka Pouta kun routa maasta suli ja puro sanoi puli-puli.
Jos se liittyy lasten kasvattamiseen edelleenkin, niin ainut apu siihen on, mikäli 5-vuotiailta ja alakoululaisilta otetaan kännykät pois ja nykyiset peruskoulut asetetaan "Big Brother"-talomaisiksi ilman kännykkää...lisäksi vanhemmat lopettavat sen ikuisen tupakan ja viinan polton!
Eikä tällä kertaa sitten mitään muuta, sanoi Pekka Pouta kun routa maasta suli ja puro sanoi puli-puli.
Mä en vaan voi koskaan käsittää tota Mikon kännykkäangstia. Sitä järkyttävän suurta numeroa pienestä asiasta.
Kuten olen sanonut niin minä olen todella saanut isän kädestä ja koskaan ei ole päähän silitetty tai mitään ostettu! Mikä siis selittää sen, että olen tällainen? VASTAA!Ihan linnakundeiksi lapsenne tahdotte kasvattaa. Haistakaa jo vittu (sitä te toivotte lapsennekin sanovan kaupungin kaduilla?). Teidänlaisenne olisi pitänyt saada itte aikoinaan isänne kädestä, kun uskotte että pelkkä pään silittely ja karkkipussien ja kännyköiden ostaminen on hyväksyttävä asia lapselle?
Mikä tää ihme naimajuttu mahtaa olla...?Jos te olette ihan oikeasti lastenne nöyryyttämistä vastaan, miksi itte nöyryytätte täällä kanssakeskustelijaa? Sekö on aikuismaisen käytöksen merkki. Te sallitte että lapsenne opettaa teitä naimaan...minä en...siinä on se ero!
Entäs jos lapsi on tyttö? Päteekö samat nöyryytys ym. säännöt? VASTAA!Ihmeellistä kinaa ja "aivopesua" teiltäkin, miten lapset tulisi kasvattaa. Ihmeellistä "liberaaliporukkaa" lasten kasvatuksen osalta! Kuria ja järjestys oppii poika vasta armeijassa, mutta ei kotonaan (entäpä valtioissa, joissa ei ole asevelvollisuutta). Sellaisilla ihmisillä ei tulisi lapsia edes ollakaan, jotka eivät lastansa osaa kasvattaa vaan antavat vieraiden ihmisten kasvataa lapsensa!
On se vaan niin kumma, että esim. kännykän puolesta täytyy pitää kynsin ja hampain kiinni. Miten mahtaisi teiltä onnistua 1-2 viikon mittainen patikkareissu Lapin erämaissa ilman kännykkää, navigaattoreita tai kannettavaa ta muuta hiluvitkutinta. Kyllä ne akut varmasti loppuu patikkareissulla kesken. Vai onko rinkka täynnä ladattuja vara-akkuja, eikä liioin kompanssia, karttaa, kuivamuonaa, tulitikkuja, vaatteita, makuupussia, telttaa jne.
Miten sitä ennen pärjättiin tai uskallettiin mennä ilman kännykkää moisille patikkareissuille Lapin erämaahan, mut nykyisin ei? Onko ihminen todellakin tullut riippuvaiseksi tai uusavuttomaksi nykyaikana?
Miten sitä ennen pärjättiin tai uskallettiin mennä ilman kännykkää moisille patikkareissuille Lapin erämaahan, mut nykyisin ei? Onko ihminen todellakin tullut riippuvaiseksi tai uusavuttomaksi nykyaikana?
mä en jaksa yhätikkikään ymmärtää sitä,että sä olet PÄÄTTÄNYT ettei meidän lapset harrasta liikuntaa ja vain sen takia,etä heillä on kännykät ja ettei me vanhemmat juoksuteta heitä rangaistuksena ympäri taloa. Mistä sä olet saanut päähäsi,että haluaisimme vähentää koulujen liikuntatunteja,kukaan ei ole näin täällä sanonut.
Mikko 82:lle, entisenä kännykkätehtaan duunarina voin kertoa sinulle huimasta intellektuellisesta keksinnöstä nimeltä virtanappi eli virran voi ottaa patikoinnin ajaksi pois päältä mutta jos tulee hätätilanne niin on mahdollisuus soittaa apua, sama juttu muiden elektronisten ja bakeliittisten namiskuukkeleiden kanssa esim uudemmissa navigaattoreista löytyy olinpaikan koordinaatin heti eikä tarvitse arpoa että täällä jossain inarin ja utsjoen välillä helpottaa nimittäin paljon pelastustointa jos he heti tietävät metrintarkkuudella mihin sännätä.
Ps:itselläni on ollut kännykkä 14vuotiaasta asti eikä minusta tämän pahempaa ole tullut.
PPS:ei taida olla ihan pieni määrä lapsia ja aikuisia jotka ovat pelastuneet siksi että lapsella on ollut se kännykkä vaikka se sinun mukaasi onkin saatanasta.
Ps:itselläni on ollut kännykkä 14vuotiaasta asti eikä minusta tämän pahempaa ole tullut.
PPS:ei taida olla ihan pieni määrä lapsia ja aikuisia jotka ovat pelastuneet siksi että lapsella on ollut se kännykkä vaikka se sinun mukaasi onkin saatanasta.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Nuotio & Äreät Tiput