Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kyllikki S
Adrian Monk

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

^Täysin samaa mieltä. Muutamat nimimerkit poistivat aikoinaan kaikki viestinsä ketjuista joissa olivat kirjoitelleet hyvinkin aktiivisesti. Ei niin kivaa muille jälkeenpäin. Eikä muutenkaan pitäisi sanomisiaan hävetä jälkeenpäin. Mieluummin miettii pari-kolme kertaa ennenkuin painaa viestin lähetä-näppäintä. 8)
Totuus
villivadelma
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Ymmärrän yskänne tuolta osin, mutta silti. Jotkut otsikotkin ovat niin hanurista, että ihan kiva olisi, että ketjun aloittaja voisi muokata sitä parempaan muotoon, jos eka kerta meni liian hätäisesti/ajattelematta.
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

villivadelma kirjoitti:Ymmärrän yskänne tuolta osin, mutta silti. Jotkut otsikotkin ovat niin hanurista, että ihan kiva olisi, että ketjun aloittaja voisi muokata sitä parempaan muotoon, jos eka kerta meni liian hätäisesti/ajattelematta.
Nythän on vasikoinäppäin jolla voi kertoa ylläpidolle että otsikko on huono ja ehdottaa parannusta.

Ehdottamattakin ylläpito joskus muokkaa otsikkoa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=7298
Toisesta viestistä näkee alkuperäisen otsikon.
Paskanen tukka
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

rapier kirjoitti: Ehdottamattakin ylläpito joskus muokkaa otsikkoa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=5&t=7298
Toisesta viestistä näkee alkuperäisen otsikon.
Harmi. Tuo alkuperäinen oli kyllä huomattavasti puhuttelevampi... :D

Mainittu kulinaarinen tematiikka puhuttelee näemmä muillakin foorumeilla... :)

- http://www.xxonkforia.net/yabbse/index.php?topic=8561.0
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Omiakin kirjoituksiaan saa välillä hävetä. :D
Ei niitä silti tarvitse poistaa, riittää kun (yrittää) ottaa opikseen.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Ärsyttää pienen pienet kielioppivirheet, lähinnä signatureissa. Pitäisikö valittaa asianomaisille vai hakea ammattiapua?
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Sajaki kirjoitti:Ärsyttää pienen pienet kielioppivirheet, lähinnä signatureissa. Pitäisikö valittaa asianomaisille vai hakea ammattiapua?
Nipotat vaan asianomasille yksärillä :D Sitten nähdään keillä ne virheet on ollu, ku tänne ilmestyy postauksia: "Se eräs nimimerkki, joka allekirjotuksista kuittailee..." :D

Itseäni tuohon aiheeseen liittyen ärsyttää, kun porukka kirjottaa sanan "enää" muotoon: "enään" :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mikko82
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Mielipidekeskustelut Minfossa!!

Se, että jos ajattelee erilailla kuin muut "vapaa keskustelu" -osiossa ("pilkataan että tyyppi on ihan hullu") esim. lasten kasvatuksesta tai siviilisäädystä niin koko porukka vittuilee sillä, että tyyppi todellakin on ateisti tai kuriin ja järjestykseen tottunut mies, joka ei vaan ymmärrä sitä että hänen varpaille astutaan.

Jos otan keskusteluissa "lasten kasvatus" -osoiossa mukaan avovaimoni, niin lopulta päädytään keskusteluun, jossa kanssakeskustelijoiden mukaan olisin SADISTI tai ainakin hakkaisin/alistaisin avovaimoani, kissojani tai syntymättömiä muksujanikin.....siis aivan älytöntä keskustelua ja kaikki vain sen takia, että VASTUSTAN VÄKIVALTAA, NAISTEN/LASTEN HAKKAAMISTA, AVIOLIITTOJA ja nykyistä ASEVELVOLLISUUTTA, enkä pidä "liberaalisesta lasten kasvatuksesta" jne., jollaisesta ei pidä kansanedustaja Juha Mietokaan, mitä tulee "liberaaliseen lasten kasvatukseen". Saan sillä keskustelulla vain "hullun leiman" otsaani? :)

Tuolla kun esitin Kadonneet -osiossa ehdotuksen "Uutta tietoa Kadonneista! -ketju (nettisivuja) " niin heti tuli samoilta nimimerkeiltä suoraan se, että ehdotus on täysin tuuba. Ihminen on toiselle susi?!

Eli kysymys on se että olen vielä aikalailla uusi täällä, joten sen takia ketään ei ymmärrä ajatustani tai siihen vaikuttaa vasta nyt käymät "vapaa keskustelu" -osion keskustelut.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Mä odotinkin et koska sä vedät keskusteluun sen et sä oot aiheesta riippumatta muiden hampaissa.. Jos mä olen asiasta eri mieltä ku sä, niin se ei johdu siitä, että kyseessä on sun mielipide, vaan siitä, että mä satun olmaan kyseisestä asiasta eri mieltä. Ja tämän enempää mulla ei tästä ole sanottavaa. Ei edes yksäreillä.
pete-79
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja pete-79 »

Vastustat väkivaltaa, mutta olet valmis käyttämään sitä lapsen kasvatuksessa? :roll:
Niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa. Minun osaltani tämä oli tässä.
Mikko82
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Juha Mieto on äärimmäisen fiksu mies. Kysykää häneltä mitä hän on teistä mieltä?

Liikuntatunteja ajattelitte rajoittaa kouluista, koska lapsenne ei jaksaisi juosta metriäkään. Haukutte minua sadistiksi ja "lasten vihaajaksi", vaikka ette hyväksy sitä että lapsia voisi joskus "näpsäyttää"? Olen todellakin sitä mieltä, että koululaitosten tulisi luopua ennemmin aamunavauksista ja juoksuttaa oppilaitaan ennemmin pari kertaa koulun ympäri. Monet ovat niin aamu-unisia kuuntelemaan aamunavauksia puhumattakaan, että he kuuntelisivat sen seisaltaa, kuten meillä Satakunnassa pruukattiin tehdä alakouluissa. :)

Ulkoilussa ja liikunnassa on hyvätkin puolensa, mutta mitä vanhemmat tekee...hankkivat jum*l*uta koko talon täyteen tietokoneita ja muita hiluvitkuttimia, joihin kakarat jäävät koukkuun eivätkä esimerkiksi lähde enää isän kanssa jalkapallokentälle. Lisäksi pakottavat lapsen ottamaan puhelimen lenkille mukaan...kumma ettei valjaita!! :D Tulisi nykyaikana sen verran omaan kakaraansa luottaa, että hankkii sen kännykän vasta sitten kun "purulelukausi" on päättynyt.

Olen ehdottanut Eduskunnalle, että kännykän omistuksesta poistetaan kokonaan "haltija" (haltijana saa olla vain yrityksen/yhtiön, laitoksen jen. työntekijä) ja kännykkä poistetaan kokonaan alle 18-vuotiailta ja Prepaid-liittymät suljetaan. :) Jos vanhempi omistaa samalla henkilötunnuksella monta puhelinta tai on eri teleoperaattorin asiakkaana niin oman lisäksi yhdestä maksaa 50€ kuukausimaksua Suomen valtiolle! Minä tarvitse kännykän vain itselleni, enkä lapsilleni.

Ehkä ehdotukseni törmätään, koska operaattorit tarvitsevat voittoa.
Viimeksi muokannut Mikko82, Pe Loka 01, 2010 7:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
pikku-my
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

Siis tämä USKOVA kansanedustaja Mieto joka sanoo;"Joku on ja johdattelee"?
”Tavallinen, turvallinen koti ja kasvatus”, Juha Mieto kertoo. Lapsena käyty pyhäkoulu. Kirkkoon kuuluminen ja siellä käynti silloin tällöin. ”Koti, uskonto ja isänmaa” oman vakaumuksen tiivistelmänä.
Hoh hoijaa mikko... Älä sotke uskovaa miestä tähän,varsinkin kun olet ateisti :lol:
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Pakko muuten vastata vähän aiheen ohi tuohon kun Mikko82 heitti että kumma kun ei valjaita :D
Tiedämpä tapauksen noin 5-6 vuoden takaa missä eräs kajahtanut akka ulkoilutti 6-vuotiasta tytärtään valjaissa, sitten kyseisen tyttöparan isäkin kuoli, en tiedä asuuko lapsi nykyisin enää tämän aitinsä kanssa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

Mikko82 kirjoitti:Olen todellakin sitä mieltä, että koululaitosten tulisi luopua ennemmin aamunavauksista ja juoksuttaa oppilaitaan ennemmin pari kertaa koulun ympäri.
Liittyykö tämä ihan oikeasti mielestäsi koulunkäyntiin? Armeijassa ollessani porukka silti nukahteli luokassa, sama kuinka paljon meitä poistutettiin tai juoksutettiin. Ehkä se aamu-unisuus voitaisiin ratkaista kotona, tosin ei ehkä näpsäyttämällä. 8)

Topikkiin liittyen, murha.infossa ärsyttää, kun vanhat hyvät kirjoittajat ovat hiipumassa pois (esim. Valdovas).
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Juu ja kaikki muutkin "asian" harrastajat katoaa, kun keskustelu siirtyy puntteihin ja BBhen.........sorry!!! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Lukittu