Ketsku
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
Re: Ketsku
täysin outo naama,en ole tätä ennen nähnyt yhtään viestiä vaikka sulla yli 1300 viestiä...
johtuen tästä:
Lautamiehet
(620 viestiä / 46.44% viesteistä)
Markja vs. naiset
(403 viestiä / 30.19% viesteistä)
yli tuhat viestiä kejuihin/alueelle joita en koskaan lue
johtuen tästä:
Lautamiehet
(620 viestiä / 46.44% viesteistä)
Markja vs. naiset
(403 viestiä / 30.19% viesteistä)
yli tuhat viestiä kejuihin/alueelle joita en koskaan lue
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ihan säälistä valitsin tuon keskimmäisen vaihtoehdon, kun en kuitenkaan ole lukenut postauksistasi kuin murto-osan.
Pakko kuitenkin kysyä, että jos saat tylyn "tuomion", bannaatko itsesi vapaaehtoisesti vaikka pariksi viikoksi?
Pakko kuitenkin kysyä, että jos saat tylyn "tuomion", bannaatko itsesi vapaaehtoisesti vaikka pariksi viikoksi?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Eikö noi kaksi alenta ole melkein samat, voi olla ongelmia valita toinen niistä 
Nanika ga tooku matteiru to
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Anteeksi, mutta kukahan sinä edes mahdat olla?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Tosi Jees tietenkin
Enkös mä listannu sinne kehumisketjuunki.
Jos nyt saa taas vähän nipoilla, kun ollaan puhuttu näistä uusista samoista aiheista, niin muistaakseni tällainen gallup on jo olemassa.
Onko ketsku kusipää idiootti?
Jos nyt saa taas vähän nipoilla, kun ollaan puhuttu näistä uusista samoista aiheista, niin muistaakseni tällainen gallup on jo olemassa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Heh, pitäskö kans avata tällänen?
VITSI! en tod. oo tekemässä sitä.
Kaikkeen mäkin saatan taipua, mutta tän suhteen mun raja menee.
VITSI! en tod. oo tekemässä sitä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Joko tää on vitsi tai sit sulla on hieman pidemmälle edennyt muistihäiriö...VoDKa kirjoitti:Anteeksi, mutta kukahan sinä edes mahdat olla?
En, miks pitäis?maija turjukka kirjoitti:Ihan säälistä valitsin tuon keskimmäisen vaihtoehdon, kun en kuitenkaan ole lukenut postauksistasi kuin murto-osan.
Heh, muistankin nyt tuon. Näköjään jäin voiton puolelle silloinrosamarine kirjoitti:Tosi Jees tietenkinEnkös mä listannu sinne kehumisketjuunki.
Pöh, kuitenkin mieles tekisNooruska kirjoitti:Heh, pitäskö kans avata tällänen?![]()
VITSI! en tod. oo tekemässä sitä.Kaikkeen mäkin saatan taipua, mutta tän suhteen mun raja menee.
Miten marsu ja hevonpaska liittyvät toisiinsa?rapier kirjoitti:Marsu. Eli hevonpaskaa.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Ketsku on tietysti tosi jees. Itse ärsyynnyn kaikkein eniten nenästelystä ja urkkimisesta, joten ketsku ei ole inhokkilistallani.