Lasten kasvatuksesta
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Lasten kasvatuksesta.
Meinasin juuri tukehtua pullaani ^
Ai niin, olenhan "pullamössö"kansaa 
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Re: Lasten kasvatuksesta.
Kato "Sauli-Geissimummo" terve! Mitä lypsymasina?Geissimummo kirjoitti:Olet asian ytimessä.
Nyt mä näkisin että olet asian ytimesssä...tänne Minfoon tulee navetta kato...ainakin 50 lehmää, joilta on vasikat jo valmiiksi karannut!! Minfon serverin paikalle se navetta rakennetaan kato ja sen pitäisi nyt siirtyä...nimenomaa siirtyä.....monta vasikkaa on serverin päälle sonnannut jo kato!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
En ole homokriitikko, mutta itse varmaan olisit jos lapsesi tulisi ilmoittamaan: "olen homo/lesbo"?Maybrick kirjoitti:Geissimummo kirjoitti:
Mikko82 kirjoitti:Noin sanoo henkilö, joka ei "tuntisi" enää omaa poikaansa/tytärtään, mikäli tämä ilmoittaisi olevansa "homoseksuaali", mutta kaikessa muussa kyllä oltaisi käsi sydämellä avittamassa ja hemmottelemassa.![]()
????![]()
![]()
![]()
![]()
Mikko82:Täh? Homokriitikoita? Itseäsi?Siis heterona vihaan "homokriitikoita".
Olen hetero.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
Ai siihenkö, kun totesin että sodan aikana olisi kännykkä kielto? Parempi olisi ollutkin että pullasi olisi mennyt sulta väärään nieluun.Geissimummo kirjoitti:Meinasin juuri tukehtua pullaani ^![]()
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Lasten kasvatuksesta.
Tästä näkee, että sinun kotikasvatuksesi on saattanut hieman mennä pieleenMikko82 kirjoitti:Mikko82 kirjoitti:Kato "Sauli-Geissimummo" terve! Mitä lypsymasina?Geissimummo kirjoitti:Olet asian ytimessä.
Nyt mä näkisin että olet asian ytimesssä...tänne Minfoon tulee navetta kato...ainakin 50 lehmää, joilta on vasikat jo valmiiksi karannut!! Minfon serverin paikalle se navetta rakennetaan kato ja sen pitäisi nyt siirtyä...nimenomaa siirtyä.....monta vasikkaa on serverin päälle sonnannut jo kato!Me Koposen kanssa mietittiin, että käydäänkö me niitä vasikoita lasson kanssa vähän metsästämässä, mutta sitten me päätettiin ettei me viittitä kun niin monta lehmää tahtoo että vasikat ois heiltä karannut sellaiset alle 10- vuotiaatkin, mitä lienee perjantai-iltaisin tehden kato. Oisko sulla heittää seittämän kymppiä tässä vaiheesssa...paha paha paha...kun ne lehmien vasikat oli kato sonnannut täysin sen Minfon serverin kun eräät niin pitäisi hankkia sinne uusia asiallisia jäseniä...nimenomaa asiallisia jäseniä, jotka eivät ois niin Taunoja, mutta nyt mä katossin että sä alat olee asian asiassian ytimessä. Pidä siitä kii. Se on menoks sano Annie Lennox...ymh!
Mikko82 kirjoitti:Ai siihenkö, kun totesin että sodan aikana olisi kännykkä kielto? Parempi olisi ollutkin että pullasi olisi mennyt sulta väärään nieluun.Geissimummo kirjoitti:Meinasin juuri tukehtua pullaani ^![]()
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Jaa-a. Mikolle ei tuo loma täältä tainnut tehdä hyvää.
Olen itsekin joskus saanut rääväsuuni takia kahden viikon loman.
Mutta koska minut on kasvatettu, olin tooooosiii siivosti rangaistukseni jälkeiset kuukaudet ja edelleenkin muistan aina välillä miettiä mitä saa, voi ja kannattaa päästää 'suustaan'.
Mutta taidan palata tälle palstalle kirjautumiseni alkujuurille -murhaamaan - ja unohtaa toistaiseksi nämä tulevat potentiaalit tutkittavat.
Jos tarve joskus vaatii, toivon että Wanhan Vaasan -tyyppiset laitokset osaavat hyödyntää tänne arkistoituneen 'sielun kuvan'.
Olen itsekin joskus saanut rääväsuuni takia kahden viikon loman.
Mutta koska minut on kasvatettu, olin tooooosiii siivosti rangaistukseni jälkeiset kuukaudet ja edelleenkin muistan aina välillä miettiä mitä saa, voi ja kannattaa päästää 'suustaan'.
Mutta taidan palata tälle palstalle kirjautumiseni alkujuurille -murhaamaan - ja unohtaa toistaiseksi nämä tulevat potentiaalit tutkittavat.
Jos tarve joskus vaatii, toivon että Wanhan Vaasan -tyyppiset laitokset osaavat hyödyntää tänne arkistoituneen 'sielun kuvan'.
Nuotio & Äreät Tiput
^ Asiaa puhut MissH.
Mikko82:
Mikko82:
Oletko nyt IHAN varma että olet hetero? Jos minun ukkoni olisi noin "akkamainen", epäilisin ankarasti hänen heterouttaan ja uskoisin hänen pitävän parisuhdetta vain kulissina! Jos edes 18-v.poikani, melkein lapsi vielä, olisi noin akkamainen, epäilisin hänen tosiaan "löytäneen todellisen itsensä" poikaporukoistaEn ole homokriitikko, mutta itse varmaan olisit jos lapsesi tulisi ilmoittamaan: "olen homo/lesbo"?
Olen hetero.
Nothing is quite what it seems
Noita Pulkkisia piti oikein alkaa maratonina kuuntelemaan ja kattelemaan Youtubesta, jotta voin jatkaa tätä keskustelua eteenpäin:
http://www.youtube.com/watch?v=LbDIXPuO ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=OmNtcRaiXuU
http://www.youtube.com/watch?v=WgTSN8LPLRk&NR=1
Jari Salmi on on näytellyt ennen "Metsolat" -ohjelmasarjassa Osmo Lampisena?
En pelkää homoja kaupan jonossa heterona..eivät ne kuitenkaan mua pane!
Sitähän koko Suomi pelkää että ne panisivat?
No, entäs jos sun se 18-vuotias poikasi olisi "löytänyt itsensä homona", mitä olisit mieltä? Kieltäisitkö häntä olevan homo ja katkaisit häneen välinsä hänen ilmoittaessaan olleensa homo?
Ihan kuin olisin kuullut tuon joskus aikaisemmin suomalaisen suusta: "Ei minun lapsestani ainakaan HOMOA tule". Mitä "maikku" tekisit, jos sun 18-vuotias poikasi ilmoittaisi olevansa homoseksuaali. Sitä taidettiin kysyä A2:n homoillassa itse Päivi Räsäseltäkin, joka hymy suin otti asian käsittelyyn, muttei vastausta häneltä tullut. Mitä enemmän Päivi Räsänen on näissä julkisissa ohjelmissa niin sen tiheämmin kirkosta (toivottavasti) jäsenet eroaa, joka tuskin kauan naurattaa kirkkoa. Milloin kirkko ymmärtää vihdoin sen että kirkosta eronneiden määrä on sama kuin kirkon tulevaisuus Suomessa? Räsäsen sanomat asiat eivät ole kirkon etua vastaavia, jos kirkon jäsenet eroavat aina kun Päivi Räsänen avaa suunsa!!
http://www.youtube.com/watch?v=LbDIXPuO ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=OmNtcRaiXuU
http://www.youtube.com/watch?v=WgTSN8LPLRk&NR=1
Jari Salmi on on näytellyt ennen "Metsolat" -ohjelmasarjassa Osmo Lampisena?
Ihmettelen, että sulla on edes äijä!Maybrick kirjoitti:Oletko nyt IHAN varma että olet hetero? Jos minun ukkoni olisi noin "akkamainen", epäilisin ankarasti hänen heterouttaan ja uskoisin hänen pitävän parisuhdetta vain kulissina! Jos edes 18-v.poikani, melkein lapsi vielä, olisi noin akkamainen, epäilisin hänen tosiaan "löytäneen todellisen itsensä" poikaporukoista
En pelkää homoja kaupan jonossa heterona..eivät ne kuitenkaan mua pane!
No, entäs jos sun se 18-vuotias poikasi olisi "löytänyt itsensä homona", mitä olisit mieltä? Kieltäisitkö häntä olevan homo ja katkaisit häneen välinsä hänen ilmoittaessaan olleensa homo?
Ihan kuin olisin kuullut tuon joskus aikaisemmin suomalaisen suusta: "Ei minun lapsestani ainakaan HOMOA tule". Mitä "maikku" tekisit, jos sun 18-vuotias poikasi ilmoittaisi olevansa homoseksuaali. Sitä taidettiin kysyä A2:n homoillassa itse Päivi Räsäseltäkin, joka hymy suin otti asian käsittelyyn, muttei vastausta häneltä tullut. Mitä enemmän Päivi Räsänen on näissä julkisissa ohjelmissa niin sen tiheämmin kirkosta (toivottavasti) jäsenet eroaa, joka tuskin kauan naurattaa kirkkoa. Milloin kirkko ymmärtää vihdoin sen että kirkosta eronneiden määrä on sama kuin kirkon tulevaisuus Suomessa? Räsäsen sanomat asiat eivät ole kirkon etua vastaavia, jos kirkon jäsenet eroavat aina kun Päivi Räsänen avaa suunsa!!
Jota olisin toivonut ylläpidolta teille muillekin "Minfon veteraanina" vaikka kuinka olisittekin ....!!!!! Ainakin puolen vuoden "lomana" täältä pois! Olkaa kiitollisia etten ole "Moderaattorina" täällä.MissHolmes kirjoitti:Olen itsekin joskus saanut rääväsuuni takia kahden viikon loman.
Mikko82:
ja äijäni ei ole naimaton, niinkuin esim. sinä Mikko82! Tuo naimaton/naimisissa -kahtiajakohan on sinulle vaikea ja arka asia.
Äijäni sanoi että hänelle kelpaa vain parasIhmettelen, että sulla on edes äijä!
En minäkään. En yleensäkään pelkää ihmisiä, en ole koskaan oppinut pelkäämään.En pelkää homoja kaupan jonossa heterona..
Taipumukset ei osoita siihen suuntaan, joten asia ei ole ajankohtainen.No, entäs jos sun se 18-vuotias poikasi olisi "löytänyt itsensä homona", mitä olisit mieltä?
Ehkä olet joskus kuullut tuon jonkun suomalaisen suusta, mutta et minun suustani, koska en ole noin sanonut. Erotatko ollenkaan, mitä kirjoittajat täällä todella kirjoittavat ja mitä itse kuvittelet omassa päässäsi ja sitten istutat sen milloin kenenkin kirjoittamaksi?Ihan kuin olisin kuullut tuon joskus aikaisemmin suomalaisen suusta: "Ei minun lapsestani ainakaan HOMOA tule".
Ei tämä nyt sentään niin vakavaa ole, että laittaisin kädet kyynärpäitä myöten ristiin kiitokseksi siitä, että Mikko82 ei ole "Moderaattorina" täällä.Olkaa kiitollisia etten ole "Moderaattorina" täällä.
Omapahan on arvomaailmasi ja tulkintasi. Mielestäni ei ole kahtiajakoa naimaton tai naimisissa vaan se on konservatiivisen ihmisen ajatusmaailma ja kertoo paljon siitä millaisessa maailmassa tahdomme elää. On olemassa vain "2 koria", joista tulee valita aina toinen.Maybrick kirjoitti:Äijäni sanoi että hänelle kelpaa vain parasja äijäni ei ole naimaton, niinkuin esim. sinä Mikko82! Tuo naimaton/naimisissa -kahtiajakohan on sinulle vaikea ja arka asia.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Niinhän tuo on. Vai onko olemassa joku naimisen ja naimattomuuden välimuoto? Kihloissa?
Sehän on sama kuin 'ei naimisissa'.
Minä en ymmärrä mitä eroa siinä on. Tai mitä merkitystä sillä on. Minä olen naimisissa rakkaan aviomieheni kanssa, koska rakastan häntä ja olen valmis sitoutumaan häneen kaikin muodottomin ja muodollisin konstein
Suhdettamme ei kuitenkaan muuttaisi mihinkään se, että olisimmme edelleen avoliitossa.
Sehän on sama kuin 'ei naimisissa'.
Minä en ymmärrä mitä eroa siinä on. Tai mitä merkitystä sillä on. Minä olen naimisissa rakkaan aviomieheni kanssa, koska rakastan häntä ja olen valmis sitoutumaan häneen kaikin muodottomin ja muodollisin konstein
Suhdettamme ei kuitenkaan muuttaisi mihinkään se, että olisimmme edelleen avoliitossa.
Nuotio & Äreät Tiput
Yhtä paljon olen sitoutunut nytkin kuin olisin avioliitossa, joten ei se mua liikuta sikäli suuntaan tai toiseen vaan se vihkiminen on mielestäni "kökköä" kaikilla mahdollisin keinoin. Kysymys on vain suvaitsevaisuudesta ja ihmisten asenteissa, joita pitää tärkeänä ja mitä ei! Joillakin on vielä se selibaatti hääyöhön asti tärkeintä. Avioliitto on lopulta vain muodollisuus. Olikohan se nyt Pasilan Parlamentti, jossa Pirkko Ruohonen-Lerner totesi hyvin osuvasti avoliiton oikeuksista ja mitä tulisi tehdä ja siitä että kuinka vanha on avioliittolaki:MissHolmes kirjoitti:Minä en ymmärrä mitä eroa siinä on. Tai mitä merkitystä sillä on. Minä olen naimisissa rakkaan aviomieheni kanssa, koska rakastan häntä ja olen valmis sitoutumaan häneen kaikin muodottomin ja muodollisin konstein
http://areena.yle.fi/video/1368635
Nimenomaa eli kun sitä voi elää yhtä hyvin avoliitossakin, niin minkä takia tulisi mennä naimisiin? Tämä on se pointti, mitä en ole ymmärtänyt. Kaikki voidaan lailla korjata.MissHolmes kirjoitti:Suhdettamme ei kuitenkaan muuttaisi mihinkään se, että olisimmme edelleen avoliitossa.
---
Aihe on karannut Maybrickin viestin jälkeen pahasti käsistä?!?
Näin Mikko82 kirjoitti Siviilisääty-ketjussa:
Jospa siirryttäisiin tuonne oikeaan ketjuun, jos tästä asiasta on sanottavaa...
Näin Mikko82 kirjoitti tässä, itse asiassa Lastenkasvatusta koskevassa ketjussa:En vain tajua teitä naimattomia tai naimisissa olleita.
Näistä viesteistä teen sen johtopäätöksen, että Mikko82 ei ymmärrä kovin paljon. Ei ymmärrä naimattomia, jollainen itse on, ei naimisissa olleita (siis eronneita), eikä naimisissa yhä olevia. Ei kai Mikko82 vain kompastu omaan suvaitsemattomuuteensa? Hän ei siis ymmärrä omaa itseäänkään, koska kuuluu yhteen noista yllä mainituista joukoista eli naimattomiin.Nimenomaa eli kun sitä voi elää yhtä hyvin avoliitossakin, niin minkä takia tulisi mennä naimisiin? Tämä on se pointti, mitä en ole ymmärtänyt
Jospa siirryttäisiin tuonne oikeaan ketjuun, jos tästä asiasta on sanottavaa...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ymmärrys on kuitenkin tärkeää lasten kasbvatuksessa, joten jätetään se ymmärrys kuitenkin tänne ketjuun. Jookos May? 
Nuotio & Äreät Tiput