Yhdyn noihin kommentteihin; minäkin korkkaan nyt. Oon kyllä kamala ihminen ku jaksan seurata Tuksun edesottamuksia ja kiinnostua niistä...Vivamus kirjoitti:Check this out
http://www.youtube.com/watch?v=Zhbd6eD4e0o
Onkohan tää joku vitsi???
Johanna Tukiainen
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
-
Vivamus
Tuskinpa me kamalia ihmisiä ollaan, meillä on vaan ehkä liikaa aikaa 
Se on kyllä jännä, en tuota BB-touhua tai muutakaan tositeeveetä seuraa yhtään tippaa mutta Jossun kommellukset kyllä aina uppoaa
Se on kyllä jännä, en tuota BB-touhua tai muutakaan tositeeveetä seuraa yhtään tippaa mutta Jossun kommellukset kyllä aina uppoaa
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... atso-kuvat
Tässä tälläinen kuvasarja, kuinka Tuksu on muuttunu. Oikein pisti silmään kuinka hoikka se oli vuonna 2005!
Tässä tälläinen kuvasarja, kuinka Tuksu on muuttunu. Oikein pisti silmään kuinka hoikka se oli vuonna 2005!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- devil_doll
- Axel Foley
Psyykenlääkkeet ja viina ovat paha yhdistelmä. Tosin läskit saa aina pois, mutta pysyvää vahinkoa näyttää tehneen onnettomuuden jälkeinen naaman korjailu botox-huulineen, liekö virolaista osaamista?
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Taas kyllä menee säälin puolelle. Vaikka se onkin sairautta.
Nuotio & Äreät Tiput
Tätäkö se Tukiaisten glamour sitten on..
http://www.youtube.com/watch?v=dQxfjuYf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kmfy622d ... re=related
..surullista.
http://www.youtube.com/watch?v=dQxfjuYf ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=kmfy622d ... re=related
..surullista.
-
hipsulainen
- Adrian Monk
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... kiviikkona
Johanna Tukiainen uskoo: Rakas tulee keskiviikkona
Johanna Tukiaisen mukaan Lapissa asuva Arto on hankkinut lentoliput Helsinkiin.
– Arto on lentämässä Helsinkiin keskiviikkona. Olen sen ihmisen kanssa varpaillaan. Arton jälkeen minulla ei ole ollut suhteita, vaan olen ihan sinkkuna viilettänyt Helsingin yössä, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Monet luulivat Johanna Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhteen olevan ohi, sillä Johanna päivitti Facebookissa statuksensa uuteen muotoon. Hän kertoi olevansa uudessa parisuhteessa. Se oli kuitenkin Johannan mukaan vitsi.
Viikonloppuna naisen päivityksessä luki uusi tieto siviilisäädyn kohdalla. Johannan mukaan hän on asumuserossa.
– Tavallaan olemme asumuserossa, sillä Arto asuu Lapissa ja minä Helsingissä. Se (uusi suhdemerkintä Facebookissa) oli sellainen vitsi, että seurustelemme muka yhden päivän.
Johanna vielä tarkentaa, että tavallaan hän on asumuserossa, sillä rakas asuu toisella puolen Suomea.
– Periaatteessa olemme asumuserossa. Jos mitään ei tapahdu ja lähden ulkomaille, niin saatan olla jopa viisi kuukautta poissa.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Johanna Tukiainen uskoo: Rakas tulee keskiviikkona
Johanna Tukiaisen mukaan Lapissa asuva Arto on hankkinut lentoliput Helsinkiin.
– Arto on lentämässä Helsinkiin keskiviikkona. Olen sen ihmisen kanssa varpaillaan. Arton jälkeen minulla ei ole ollut suhteita, vaan olen ihan sinkkuna viilettänyt Helsingin yössä, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Monet luulivat Johanna Tukiaisen ja lappilaisen Arton suhteen olevan ohi, sillä Johanna päivitti Facebookissa statuksensa uuteen muotoon. Hän kertoi olevansa uudessa parisuhteessa. Se oli kuitenkin Johannan mukaan vitsi.
Viikonloppuna naisen päivityksessä luki uusi tieto siviilisäädyn kohdalla. Johannan mukaan hän on asumuserossa.
– Tavallaan olemme asumuserossa, sillä Arto asuu Lapissa ja minä Helsingissä. Se (uusi suhdemerkintä Facebookissa) oli sellainen vitsi, että seurustelemme muka yhden päivän.
Johanna vielä tarkentaa, että tavallaan hän on asumuserossa, sillä rakas asuu toisella puolen Suomea.
– Periaatteessa olemme asumuserossa. Jos mitään ei tapahdu ja lähden ulkomaille, niin saatan olla jopa viisi kuukautta poissa.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Sai "asumusero"-termikin jo iha uusia sfäärejä... 
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kuvat 4 ja 10 ovat muokattuja. Kuva 10 vieläpä varsin tökerösti: neidon pää on pienempi kuin tissi...Nooruska kirjoitti:http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... atso-kuvat
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
^ Oho!
Yritin vielä niin tarkasti kattoo onko muokkauksii.

-
Tiina
- Sherlock Holmes
Johanna Tukiaisen esiintymisestä nettihitti
Torstai 28.10.2010 klo 10.29 (päivitetty klo 12.31)
Johanna Tukiaisen viime viikonlopun live-esiintymisestä tuli YouTube-hitti.
Johanna Tukiainen viihdytti Jenny Woo -baarin yleisöä viime viikonloppuna. Tukiainen esiintyi viikonloppuna helsinkiläisessä baarissa.
YouTube-video Tukiaisesta laulamassa Lööppijulkkis-kappalettaan alkoi oitis levitä eri kanavia pitkin. Muutamissa päivissä videolla on ollut katsojia jo reilusti yli 100 000. Myös tilaisuudesta otetut valokuvat Tukiaisesta hämmentävät nettiyhteisöissä.
Videolla runsasmuotoinen ja vahvasti meikattu Tukiainen tanssahtelee lavalla niukassa paljettitopissa ja hyvin kireässä pinkissä hameessa.
Kokonaisuuden silaa taustatanssija, jonka mekko on jatkuvasti vaarassa valahtaa vyötärölle.
Yleisö on innoissaan esityksestä: kamerat käyvät ja kohublondi saa biisin päätteeksi kunnon suosionosoitukset.
YouTube poisti Tukiais-videon pian tämän uutisen julkistamisen jälkeen.

Torstai 28.10.2010 klo 10.29 (päivitetty klo 12.31)
Johanna Tukiaisen viime viikonlopun live-esiintymisestä tuli YouTube-hitti.
Johanna Tukiainen viihdytti Jenny Woo -baarin yleisöä viime viikonloppuna. Tukiainen esiintyi viikonloppuna helsinkiläisessä baarissa.
YouTube-video Tukiaisesta laulamassa Lööppijulkkis-kappalettaan alkoi oitis levitä eri kanavia pitkin. Muutamissa päivissä videolla on ollut katsojia jo reilusti yli 100 000. Myös tilaisuudesta otetut valokuvat Tukiaisesta hämmentävät nettiyhteisöissä.
Videolla runsasmuotoinen ja vahvasti meikattu Tukiainen tanssahtelee lavalla niukassa paljettitopissa ja hyvin kireässä pinkissä hameessa.
Kokonaisuuden silaa taustatanssija, jonka mekko on jatkuvasti vaarassa valahtaa vyötärölle.
Yleisö on innoissaan esityksestä: kamerat käyvät ja kohublondi saa biisin päätteeksi kunnon suosionosoitukset.
YouTube poisti Tukiais-videon pian tämän uutisen julkistamisen jälkeen.

-
Nannitanni
- Harjunpää
En vaan voi käsittää, miten vääristynyt kuva ihmisellä voi olla itsestään. Miten voi uskotella itselleen olevansa kokoa 36 ja painavansa huomattavasti vähemmän mitä oikeasti. En nyt muista mitä hän väitti painavansa, mutten kyllä jaksa uskoa..
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
http://www.youtube.com/watch?v=aqGFfFjidW8
Ohho, aika viriytynyt show. Tuossa käy kähmimässä tanssijaansa.
Ohho, aika viriytynyt show. Tuossa käy kähmimässä tanssijaansa.
Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa
Nanika ga tooku matteiru to
mtv3.fi

Tummaamani kohdat jättivät mut täysin sanattomaks.Kohublondi Johanna Tukiainen on hankkinut seurakseen sylikoiran, jonka voi pukea vaaleanpunaisiin vaatteisiin ja koruihin.
– Asun yksin ja se on sen verran yksinäistä, että halusin itselleni seuraa, Johanna kertoo ja selventää, ettei ole koskaan varsinaisesti asunut siskonsa Julian kanssa Jollaksessa, vaan Helsingin keskustan asunnossa itsekseen.
Uusi perheenjäsen on vasta pentu, kiinanpalatsikoiran ja tiibetinspanielin risteytys.
– Se on pieni ja kiltti. Olen kantanut sitä paljon mukanani, kun en viitsi jättää sitä yksin kotiin ulisemaan. Kannan sitä Hello Kitty -kassissa, Johanna kertoo.
Vaikka Nassu-niminen hauva on uros, Johanna pukee sitä tyttömäisiin vaatteisiin ja koruihin.
– Nytkin sillä on ihana vaaleanpunainen höyhenasu, jossa on iso rusetti selässään. Se on metroseksuaalikoira.
Johannan mukaan pikkukoira ei tarvitse paljon koulutusta. Aiempaa kokemusta hänellä ei koiran omistamisesta ole.
– Minulla on ollut joskus pienenä marsuja, hän kertoo.