Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

No, ku ollaan lautamiehissä ni mopedi ja dollari, haukkukaa mut!! antaa tulla nyt vaa iha suoraan oikeassa osiossa ni ei tuu banniakaa teille!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Joo o, koska en todellakaan tajua, mikä on meininki niin jättäydyn tästä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Selattuani hieman vapaata keskustelua ymmärsin hieman...

Rauha matlockb!! Easy.... Ei se nyt sun vika ole, rauhotu..... :|
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
hellämustapääfinnilä
Martin Beck
Viestit: 834
Liittynyt: Su Helmi 14, 2010 8:52 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja hellämustapääfinnilä »

En minäkään tiedä tarkkaan, missä mennään, mutta Matlock kommenttejasi on ollut mukava lukea esim. Tuukkasen Pekan katoamistapauksessa, samoin muissa säikeissä, missä kirjoituksiasi on silmiini sattunut.

Ketjun aiheeseen sanoisin, että keskustelu tällä rikosaiheisella palstalla alkaa mennä koko ajan enemmän yleiskeskustelun puoleen, ja se hieman häiritsee. Eniten ehkä siksi, että se "ajaa" monet rikosasioista kiinnostuneet hyvät keskustelijat muille laitumille.
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Tuo "avautumiseni" ei johtunut pelkästään vapaan keskustelun asioista, vaan olen joidenkin nimimerkkien kirjoituksista huomannut melko suoraa pottuilua, en tällä nyt tarkoita ainoastaan mainitsemaiani nimimerkkejä ja myönnän että saatan viestit käsittää myös väärin, tätä en kiistä.
Eilen vain sitten vapaan keskustelun (käsittääkseni toisen keskustelijan inhimmillinen virhe) sanomiseni lainaaminen suututti minut totaallisesti koska aihe oli minulle arka.
Itseäni ei vapaa keskustelu häiritse, päinvastoin, hyvä paikkahan tuo on jos ei rikosrintamalla ole mitään uutta tapahtunut niin siellä ainakin voi jostain keskustella.
Tuo koulukiusaaminen vain oli niin arka aihe itselleni että meni hermot, sen vuoksi mainitsin nimimerkit joiden kirjoitukset olen kokenut itseäni kohtaan asiattomiksi. Toivottavasti tämä nyt selventää asiaa.
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

^matlockb, mielestäni kyseessä oli enemmänkin idioottimainen virhe... :roll:
Siis sinua kohtaan kun tekstistäsi oli selkeästi luettavissa mitä tarkoitit. 8)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Niin, virheestähän tuo sai alkunsa ja pahoitin mieleni (kuten jo sanoin en pelkästään kyseisestä virheestä). Yritän kuitenkin normaalitapaani jatkaa keskustelua minua kiinnostavissa aiheissa, en tarkoita palstaa jättää niin kauan kuin palsta ja minä hengissä ollaan, vaikka niin suutuksissani annoin ymmärtää, vaan vähentää kirjoittelua vapaan keskustelun alueella, saa nähdä miten onnistuu sillä sielläkin on paljon minua kiinnostavia aiheita.
Ja lämpimät kiitokseni edelliselle kirjoittajalle ja mm. Nooruskalle ja muillekin mukaville ihmisille palstalla (ihmisiähän me kaikki täällä nikin takana ollaan).
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rimma »

matlockb kirjoitti: (ihmisiähän me kaikki täällä nikin takana ollaan).
No eläpä muuta sano.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

En ymmärrä 2 viikon banniani (ensikertalaisena), koska moni muu minua haukkuva ei saanut bannia ollenkaan "vapaa keskustelu" -osiossa. Ylläpidolla tulisi olla enemmän oikeudenmukaisuutta ja selkärankaa olla puolueettomampi vanhemman ja uudemman nikkien suhteen vai eikö vaan jakseta välittää, mikä on porttaalin tulevaisuus!?

Minulle on ilmottautunut aika moni yv:nä, ettei pidä Minfon menosta.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

MissHolmes kirjoitti:Minusta esim. molemmat aiheet 'parkkeeraus' ja 'lasten kasvatus' ovat olleet erittäin mielenkiintoisia ''ihmismielen tutkinnan kannalta''.
Niin koska olen sinulle vähäpätönen tai hullu ja se on ollut varmaan sinulle täysin vierasta (erilainen mielipide on sinulle sama kuin jonkun "mielenterveysongelma"?), koska en voi mitenkään ymmärtää sitä ettei kukaan voi oppia kuria ja järjestystä kotonaan ja hyvin varhaisiässä. Se on täysin sama esim. "lasten kasvatus" -palstalla, mitä se lapsi tekee sitten kun se lähtee pois kotoa, vaikka ajaisi kolarin ostoskeskuksen parkkipaikalla (sekin varmaan voi jotakuta opettaa, kunhan vanhemmat eivät ole sitä heti kolaria korvaamassa?). En ole myöskään koskaan ollut häätämässä ketään lasta 18-vuotiaana pois kotoaan? Noissa keskusteluissa vääristellään mun näkökantoja...otetaan lainauksia sieltä sun täältä. Kaikki ihmiset on erilaisia ja me ajattelemme erilailla. jollei täällä ajatella samoin, niin se ei tarkoita sitä että kaikkialla mun ajatukseni olisi väärin, mutta mielestäni taas se on harmillista itselleni sokki, jos 0,001% suomalaisista ois vaan samaa mieltä kanssani?

Vapaakeskustelut on hyviä, kunhan ei lähdetä jatkossa nimitteleen, solvaamaan tai tulkitsemaan toisen sanomisia toisenlaiseksi, mutta jos tahtoo haastaa riitaa niin mikä estää etten saisi sanoa vähän takaisinkin.

Ihmettelin tuota 2 viikon banniani (ensikertalaisena). Miksi se tuli vain minulle, vaikka moni solvasi munkin mielipiteitä ja nimitteli mua?

Vihaan keskustelua:
"Mikko82 Lainaus...."
Perustelematon vastaus:
"Täh? :lol: :D :roll: :twisted: :evil: :? :shock: (kaikki muut merkit)
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
pikku-my
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 3:54 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja pikku-my »

Mustavalkoisuus /on-off aiheessa kuin aiheessa. On vain kaksi vaihtoehtoa eikä tunneta niitä harmaan sävyjä mielipideasioissa

On kirjoitettu siitä että osallistutaan vapaan keskustelun asioihin,eikä muihin. Jos esim. jossain Ulvila ketjussa olisikin jotain asiaa mutta joku muu on sen jo ehtinyt ilmituomaan,niin mitä sitä asiaa toistamaan.Turhanpäiväisiä viestejä nekin;aivan samaa mieltä kuin "nimimerkki".

Mikko väittää että uusia nimimerkkejä "syrjitään",mutta kyllä se koskee vanhojakin,jotka eivät sanallista arkkuaan ole suuremmin saanut auki,tietyissä tapauksissa. Ja jos myöhemmässä vaiheessa keskustelua yrität jotain tuoda ilmi,on muutamia nimimerkkejä jotka eivät "anna" osallistua keskusteluun.

Suurimmaksi osaksi palstalla on "hyvä henki". Ei kaikkea parane ottaa liian tosissaan.
Kasvua on tapahtunut hirmuisesti siitä kun olen kyseiselle palstalle liiittynyt. Aluksi modejen homma tuntui toimivan ja ketjuja yhdisteltiin,siirreltiin ja lukittiin. Nyt homma tuntuu karanneen käsistä. Ehkäpä muutama lisämode oisi tarpeen.
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Kyllä nyt menee jo vapaassakin niin offtopicin puolelle että.... :roll:

Siis ihan oikeasti! Mikko, sua ei kukaan mollaa, ainakaan syyttä. Et tunnu ymmärtävän lukemaasi ja mielipiteesi on se mikä on, eikä muiden tiedoilla tai taidoilla ole vaikutusta. Kirjoittelet kyllä aktiivisesti vapaalla puolella, mutta kun se ei ole tämän foorumin tarkoitus: läyhää kaikennäköistä pas*apuhetta kuuntelematta toisia. (puheella tarkoitan kaikenmaailman asioita)
Tälläisille keskusteluille on aivan omat fooruminsa.
Tämä on rikosaiheinen foorumi, jossa keskustelun pääasia koskee rikoksia. Tottahan sitä silloin tällöin voi vaihtaa omia mieltymyksiään muihinkin aiheisiin, mutta en yhtään ihmettele käyttäjien ärsyyntymistä.

Eikä täällä syrjitä tai morkata uusia, ainakaan syyttä. Olen ainakin saanut varsin lämpimän vastaanoton. :mrgreen:
Olisiko siis todella syytä katsoa kenties peiliin jos moinen mietityttää...?

Etkä varmasti ole ollut ketään 18v pois kotoa, eipä taida ikä riittää.... :roll:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Kärsinyt_ kirjoitti:Kyllä nyt menee jo vapaassakin niin offtopicin puolelle että.... :roll:

Siis ihan oikeasti! Mikko, sua ei kukaan mollaa, ainakaan syyttä. Et tunnu ymmärtävän lukemaasi ja mielipiteesi on se mikä on, eikä muiden tiedoilla tai taidoilla ole vaikutusta. Kirjoittelet kyllä aktiivisesti vapaalla puolella, mutta kun se ei ole tämän foorumin tarkoitus: läyhää kaikennäköistä pas*apuhetta kuuntelematta toisia. (puheella tarkoitan kaikenmaailman asioita)
Tälläisille keskusteluille on aivan omat fooruminsa.
Tämä on rikosaiheinen foorumi, jossa keskustelun pääasia koskee rikoksia. Tottahan sitä silloin tällöin voi vaihtaa omia mieltymyksiään muihinkin aiheisiin, mutta en yhtään ihmettele käyttäjien ärsyyntymistä.

Eikä täällä syrjitä tai morkata uusia, ainakaan syyttä. Olen ainakin saanut varsin lämpimän vastaanoton. :mrgreen:
Olisiko siis todella syytä katsoa kenties peiliin jos moinen mietityttää...?

Etkä varmasti ole ollut ketään 18v pois kotoa, eipä taida ikä riittää.... :roll:
Se minua kaikkein eniten ärsyttääkin, kun kielletään kuin parempana "salapoliisina" kaikki heittämäni ideat roskiin vain siitä syystä, kun minä olen heittänyt sen uuden linjan. :) Tulet huomaamaan tämän epäkohdan, mutta olet kirjoittanut vasta alle 100 viestiä. Itse olen yleensä kirjoittanut satoja ajatuksiani Kadonneet-osioon.

Minulle tulee ikävä kyllä sellaisia kausia, ettei jaksa todellakaan jauhaa samoja asioita kadonneista tai henkirikoksista ja tarvitsen kuten totesit vaihtelua ja silti haluaisin Minfossa olla. Minusta on vain todellakin hyvä, että täällä on vapaa keskustelu -osio, vaikka tämä olisikin rikosporttaali. Suomessa on kuitenkin sanan vapaus ja vapaus omaan mielipiteeseen...eihän Minfon jäsenet voi sellaista tehdä.

Minfosta tulee lahko, eikä yhteisö jos täältä heitetään se porukka pois, joka viihtyy myöskin vapaa keskustelu -osiossa.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Mikko82 kirjoitti: Se minua kaikkein eniten ärsyttääkin, kun kielletään kuin parempana "salapoliisina" kaikki heittämäni ideat roskiin vain siitä syystä, kun minä olen heittänyt sen uuden linjan. :) Tulet huomaamaan tämän epäkohdan, mutta olet kirjoittanut vasta alle 100 viestiä. Itse olen yleensä kirjoittanut satoja ajatuksiani Kadonneet-osioon.
Tarkoitin kyllä ihan sitä kuinka toisessa ketjussa mainitsit uusien mollaamisen ja turhasta 2vkon jäähyn saannin...*huoh* (tekstinymmärtäminen?)

Ei sinun heittämiä ideoita niin hirveästi roskiin heitetä, ne ovat vain liian ykskantaisia.

Ja satoja lienee tarkennettuna n.160?
ja faktoja on myös (Aktiivisin alueella:Vapaa keskustelu
(258 viestiä / 47.43% viesteistä) )
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Kärsinyt_ kirjoitti:
Mikko82 kirjoitti: Se minua kaikkein eniten ärsyttääkin, kun kielletään kuin parempana "salapoliisina" kaikki heittämäni ideat roskiin vain siitä syystä, kun minä olen heittänyt sen uuden linjan. :) Tulet huomaamaan tämän epäkohdan, mutta olet kirjoittanut vasta alle 100 viestiä. Itse olen yleensä kirjoittanut satoja ajatuksiani Kadonneet-osioon.
Tarkoitin kyllä ihan sitä kuinka toisessa ketjussa mainitsit uusien mollaamisen ja turhasta 2vkon jäähyn saannin...*huoh* (tekstinymmärtäminen?)

Ei sinun heittämiä ideoita niin hirveästi roskiin heitetä, ne ovat vain liian ykskantaisia.

Ja satoja lienee tarkennettuna n.160?
ja faktoja on myös (Aktiivisin alueella:Vapaa keskustelu
(258 viestiä / 47.43% viesteistä) )
Eiks olekin aina varsin mukava hyökkäillä ja "piruilla"? Harvoin se onnistuisi kaverisi kanssa naamatusten?
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Lukittu