Urbaanit legendat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Scilla
Martin Riggs

Urbaanit legendat

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Moni keskustelu liippaa tätäkin aihetta, mutta jospa näistä aloittaisi ihan oman keskustelun, en ainakaan löytänyt tällaista keskustelua.
Paljonhan näitä legendoja on olemassa, mutta lisää syntyy varmasti koko ajan uusia.
Itse voisin aloittaa jutulla, jota vahvasti epäilen tällaiseksi (voihan se totta ollakin) :D
Tapahtui siis kaverin kaverin kaverille, eli siis on täyttä totta.
Tytöt olivat reilaamassa ja olivat päätyneet Ranskaan. Viimeisenä iltana tytöt olivat lähteneet viettämään iltaa yökerhoon jossa yksi heistä oli tavannut erittäin hurmaavan miehen. He olivat tanssineet ja mies oli pyytänyt luokseen yöksi, mutta aikainen lähtö oli saanut tytön jättämään kutsun sikseen ja vain suudelmat ja puhelinnumerot oli vaihdettu.
Suomeen päästyään oli tytölle ilmestynyt suupieleen herpes, joka ei kuitenkaan ollut parantunut voiteilla. Hän oli päätynyt sitten lääkäriin jossa kaikki testit oli tehty tulehduksen selvittämiseksi.
Lääkäri oli sitten soitellut tuloksia ja pyytänyt tytön käymään paikalla, koska asiaa ei oltu voitu selvittää puhelimessa. Lääkäriin mentyä oli paikalla poliiseja ja tyttöä oli pyydetty istumaan. Hänelle oli selitetty että tulehdus suupielessä on bakteerin aiheuttama, jota tavataan vain kuolleilla. Lääkäri ja poliisi olivat selvittäneet tytön kanssa missä tämä oli ollut ja mitä tehnyt, kunnes oli paljastunut että tyttö oli ollut Ranskassa ja pussaillut siellä tätä miestä, jonka numeronkin hän oli saanut. Numeron avulla oli sitten Suomen poliisit olleet yhteydessä Ranskaan, jossa poliisit olivat päässeet miehen jäljille. Tämän miehen asunnosta oli löytynyt 3 ruumista. Tämä tyttö olisi ollut hänen seuraava uhrinsa, jos olisi lähtenyt tämän mukaan.

Sattuuhan näitä, vasta jenkeissäkin oli siellä talossa ne monet ruumiit jne, mutta mistään virallisesta lähteestä en ole asiasta kuullut. Niin, ja tämä tapaus oli sattunut viime vuonna.
Scilla
Martin Riggs

Re: Urbaanit legendat

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Ja nyt olen niin pahoillani että aloitin keskustelun. Huuhaata selatessani eteenpäin löytyikin urbaanilegenda-keskustelu :oops:
Haulla hain kyllä monet kerrat tuollakin sanalla mutta ei jostain syystä löytänyt sitä, mode varmaan voi tämän siirtää sinne?
Kiitos ja anteeksi!
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

älä tuohon hakuun luota,se ei ole toiminut vissiin ikinä..tai ei ainakaan viimeiseen vuoteen
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

temuka
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja temuka »

Juu no toihan on vanha juttu.... kuulin ton jo ensimmäisen kerra noin 10 vuotta sitten ja millon on ollut suomessa karvaranteiden pizzerioista lähtösin ja millon mistäkin eli tod.näk. ihan legendaa!!!!
metallikukko
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Minä kuulin taas hesalaiselta kaverilta , miten tämän salituttu (nainen) olisi eronsa jälkeen pokannut baarista miehen ja yhtynyt tämän kanssa pyöräkellarissa ( ei liity mitenkään asiaan)
Muutamaa viikkoa myöhemmin naisen alapäätä oli alkanut kirvellä ja eikun sukupuolitautitesteihin. Ei mennyt montaa päivää kun naiselle soitettiin sairaalasta ja käskettiin tulla paikalle kuulemaan tulokset. Lääkäri oli ollut ihan kummallisen näköinen ja sanonut haluavansa ehdottoman rehellisen vastauksen kysymykseen ,että onko potilas nainut vainajaa ,sillä vaginasta oli löydetty ruumismatoja.
Tämä olisi tapahtunut syksyllä -04

Nekrofiileja Hesassakin varmaan on mutta eivätkös ruumismadotkin syö kärpäsen toukkien tapaan kuollutta lihaa?
DollariExpress
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

Joka toista tökkii, niin kyllä se jossain vaiheessa siellä alapäässä alkaa tuntua, ettei olisi kannattanut tökkiä väärään paikkaan.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Maagikko

Viesti Kirjoittaja Maagikko »

Leea Virtanen on kirjoittanut useita kirjoja esim. Varastettu isoäiti, maksa liikkuu ja kylähulluista, sillä on fiksumpi nimi en vain muista.
Olen lukenut ainakin neljä kirjansa. Kannattaa kysyä kirjastosta.

Tuossa toisessa ketjussa ei ollut sitä minkä olen itse nähnyt. Siis asuessani alivuoralaisena neitsytpolulla Mirjan kanssa. Kävimme usein kaivarissa. Sinne mennessä oli rata ja tasoylikäytävä rautaita jossa aukko, sen kohdalla oli kiskojen väliin multaan raaputettu kaksi ristiä. Ohikulkien niitä vahvistettiin.... Tästä paikasta ja rieteistä on tarina ja tarinan selvitys yhdessä Leean kirjoissa.

Olen sitä ikäluokkaa joka muistaa Ilja Repinin veljen ja Jammun joka liikuskeli kurvissa, heistäkin on kirjassa jossa kerrotan ihmisistä jotka poikkesivat massasta.
HerlockSholmes
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja HerlockSholmes »

Kuulin tauolla yhden urbaanilegendan: murha.infossa on toimiva haku.
Kaikilla on menneisyys - minun menneisyyteni on takana päin.
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

^ Minulla toi haku on kyllä toiminut. Sitä pitääpi vain osata käyttää :P
Jag har talat :)
Maagikko

Viesti Kirjoittaja Maagikko »

Kuohari kulki kyliä.
tämän kuulin nuornaneitona ja vanhat akat kertoi-> Aikoinaan tuolla keskisuomessa oli kuohari pyrkinyt maataloon yöksi. Hän oli siat salvanut, mutta lupaa yöpyä ei annettu. Aitassa nukkui kehdossa / kätkyeessä pieni poikalapsi ja kostoksi hän tämän salvoi.
Meni parikolmekymmentä vuotta ja eräänä päivänä matkallaan sama kuohari tuli maisemille. Kysyi onko täällä lähellä sitä ja sitä taloa. Kysyivät miksi kysyi, kertoi. Talon isäntä meni kamariiin tuli sieltä haulikko mukanaan ja ampui kuoharin. Loppu näytökseen kuului että oieus vapautti isännän, sillä hän oli jo eläessään saanut rangaistuksensa.
INES 7
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

HerlockSholmes kirjoitti:Kuulin tauolla yhden urbaanilegendan: murha.infossa on toimiva haku.
Toimiiko se samoin kuin jääkiekossa; haetaan vastustaja tappeluun ja molemmat lentää pihalle?
Vastaa Viestiin