Mikrosiru vastasyntyneille.

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
Maagikko

Re: Mikrosiru vastasyntyneille.

Viesti Kirjoittaja Maagikko »

Minun raamatussani ei ole sanaa ERÄÄN ihmisen luku. erään puuttuu. Joten turha rofetoiminen täälläkin pois.
Se mikä on tullakseen se tulee, onhan kämmen selkämyksissä ja otsassa ohut iho, on muuallakin, ei vain yhtä helpossa paikassa.
Noissa amerkkalaisissa sarjoissa on näytetty nättejä naisia pyrkimässä yökerhoon. Pikkaisen rintansa vilauttavat kun portsari lukee koneella sirun luottotiedot. Että tälleen meitä siedätyshoidetaan ottamaan vastaan mokoma. Onneksi en ole sitä näkemässä enkä kokemassa. Sillä se ei tule minun elinaikanani.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Maagikko kirjoitti:Minun raamatussani ei ole sanaa ERÄÄN ihmisen luku.
Alkukielen teksti tarkoittaa juuri erään ihmisen lukua. Käännöksestä voisi luulla että ihmiskunnan luku mutta näin ei ole.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
hister
Alokas

Viesti Kirjoittaja hister »

Juu, ei ole nuo mikrosirujutut mitään vitsiä tai foliohattukamaa.

http://www.prisonplanet.com/articles/ap ... chclub.htm

Saman uutisen luin BBCn sivuilta aikoinaan. Eli ei ole pelkkää jenkkiohjelmien korkealentoisuutta tuo klubittajien sirutus.

"You won't have to carry a wallet. By simply passing by our reader, the Baja beach Club will know who you are and what your credit balance is."

"The objective of this technology is to bring an ID system to a global level that will destroy the need to carry ID documents and credit cards. The veriChip the we implant in the Baja will not only be for the Baja, but is also useful for whatever other enterprise that makes use of this technology."

Ei tarvitse kovinkaan paljon mielikuvitusta käyttää kun miettii, minkälainen kysyntä siruilla olisi täällä Suomessakin, bonuskorttien luvatussa maassa. Ei tosiaankaan tarvitsisi kanniskella mukanaan lompakkoa, sen kun näyttäisi omaa siruaan kaupan kassalla ja sillä hoituisi bonukset ja maksut, tuosta noin vaan. (Se, joka ei kanna merkkiä, ei voi ostaa eikä myydä.. eh?) Joukkoliikenteessä korvaisi kivasti matkakortin. Kirjastokortti - kuka sellaistakin jaksaa mukanaan kanniskella?

Sanokaa mun sanoneen että suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan haista tässä palaneen käryä, vaan ajattelee puhtaan rationaalisesti että kyseessä on ainoastaan elämää helpottava innovaatio. Sehä olis niin kätevä apuväline kadonneiden etsinnässäkin.

Bajan bilettäjien siruistakin vastaava firma valmisti jossain vaiheessa VeriChippiä (http://en.wikipedia.org/wiki/VeriChip), jonka valmistus on näemmä sittemmin lopetettu. Kyseessä oli mikrosiru, joka asennettiin tietenkin käyttäjän oikeaan käsivarteen. Sirun ideana oli, että hätätilateen sattuessa esim. kohtauksen saaneen potilaan tietoihin päästäisiin heti käsiksi. Muistaakseni siru toimi lisäksi lääkkeenottomuistutuksena, eli jos lääke ei solahtanut tiettyyn aikaan ottajan sisuksiin, lääkittävä sai jonkinlaisen muistutuksen asiasta, kenties tekstiviestin. Kävin joskus tutkiskelemassa tuotteen kotisivuja, en ole jaksanut katsoa vieläkö sellaiset on olemassa ja mitä siellä nykyään aiheesta kerrotaan.

Että kyllä ne sirut tekee tuloaan vahvasti samaan aikaan kun ihmiset antautuvat auliisti luetteloitaviksi. Yksi tätä narsistista lajiamme kovasti ilahduttava piirre internetissä on alusta asti ollut se, että ihmiset saavat vapaaehtoisesti antaa itsestään tietoja erilaisiin rekistereihin. Facebookin kautta voimme antaa halutessamme kätevästi eteenpäin jopa senkin informaation, keitä ihmisiä me tunnemme ja mitä kautta.
Vastaa Viestiin