http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... n-raskaanaJohanna Tukiaisen jymy-yllätys: Olen raskaana!
Johanna Tukiainen kertoo tehneensä useita raskaustestejä varmistaakseen raskauden.
– On tämä ollut jo jonkin aikaa tiedossa. Iso mahani siinä YouTubesta poistetulla esiintymisvideolla johtuu siis ihan luonnollisista syistä, tämä on jo kolmas kuukausi. Kun kaikki merkit olivat olemassa ja minulle tuli aamupahoinvointia, alkoi mahanikin kasvaa, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Johannalle asia tuli yllätyksenä.
– Olen tehnyt raskaustestin kerran Ruotsissa ja kahdesti Suomessa. Tulen perheestä, jossa on neljä lasta. Olen 32-vuotias ja haaveillut monesta lapsesta. Kun suhteeni ei ole vakiintunut, olen ollut huolestunut. Minusta tulee hyvä äiti.
– Aion esiintyä ja tehdä keikkoja, mutta en tiedä, mihin kuukauteen saakka. Olen hämmentynyt.
Johanna Tukiainen
Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä
^ En tiedä Holmes osasitko tätä aavistaa..
Kohta veikkaan keskenmenouutista..
Olis nyt ressukka ottanut selvää että ei kolmannella kuulla vielä maha silmiinnähden turpoa.
Tukiainen pitäisi saada takaisin maan pinnalle, koskia neiti elää jossain kummallisessa tekosyiden ja huonojen selitysten maailmassa. Hoitoon, oon edelleen sitä mieltä.
Olis nyt ressukka ottanut selvää että ei kolmannella kuulla vielä maha silmiinnähden turpoa.
Tukiainen pitäisi saada takaisin maan pinnalle, koskia neiti elää jossain kummallisessa tekosyiden ja huonojen selitysten maailmassa. Hoitoon, oon edelleen sitä mieltä.
Lupasin jo itsellenikin aikoja sitten, etten kommentoi tähän ketjuun mutta nyt on pakko... Aikooko Tuksu jatkaa näitä "eroottisia tanssejaan" yhä kasvavan mahansa kanssa?
Komppaan niitä, jotka huutavat esim. omaisia apuun. Tyttöparka
Komppaan niitä, jotka huutavat esim. omaisia apuun. Tyttöparka
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Ja kaiken lisäksi noina ensimmäisinä kuukausina sikiö on haavoittuvaisin päihteille.
Not Good! Ja toivottavasti ei totta.
Ihmettelen myös, ettei 32-vuotias osaa vielä huolehtia ehkäisystä ja raskaus tulee yllätyksenä. Huoh*
....ei en aavistellut tätä: minä näen silmissäni kovia kohtaloita ja lyhyitä elämiä. Ikävä kyllä. Kyynikko kai olen sitten.
Ihmettelen myös, ettei 32-vuotias osaa vielä huolehtia ehkäisystä ja raskaus tulee yllätyksenä. Huoh*
....ei en aavistellut tätä: minä näen silmissäni kovia kohtaloita ja lyhyitä elämiä. Ikävä kyllä. Kyynikko kai olen sitten.
Nuotio & Äreät Tiput
Raskaana jo kolmannella kuulla ja juonut ihan samallalailla kuin ennenkin.
Onkohan Arto isä? (se selittäisi nämä Arton viime aikaiset katoilut..
)
Kumpikohan otetaan ensin pois; koira vai lapsi?
Onkohan Arto isä? (se selittäisi nämä Arton viime aikaiset katoilut..
Kumpikohan otetaan ensin pois; koira vai lapsi?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- devil_doll
- Axel Foley
Eikös Tuksu ole koko ajan ollut hoidossa? Olen antanut itseni ymmärtää, että turpoaminenkin alkoi ensi sijassa psyykenlääkkeistä, viinaksilla höystettynä.Bell kirjoitti:Kohta veikkaan keskenmenouutista..
Surullinen keskenmeno on varmaan pian tosiasia. Muussa tapauksessa on syytä toivoa, että Tuksu vetäytyisi julkisuudesta. Ei tosin niin, etteikö löytyisi miehiä, jotka maksaisivat myös nähdäkseen Tuksun heiluvan lavalla raskausmahansa kanssa.
Sika naiseksi
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Sama täällä. Helppohan tuollainen julkisuustemppu on vetää jos muuten ei enää mitään uutta keksi. Oon aika skeptinen koko raskausuutisen suhteen..Bell kirjoitti:Kohta veikkaan keskenmenouutista..
-
Nannitanni
- Harjunpää
Joo, eiköhän kohta keskenmenouutisia tule. Selvästikin jollain piti selitellä keskivartalon lihomista, ja raskauteen oli helppo turvautua. Käy kyllä todellakin koko naista sääliksi, kun ei ymmärrä omaa parastaan. 
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
-Barney Stinson-
No, jos nyt tosiaan lapsi syntyy niin toivottavasti lastensuojelu hoitaa tehtävänsä... Tuksuhan on selvästi alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttäjä, ja aivan hukassa elämänsä kanssa. Meinaan minä entisenä päihdekäyttäjänä jouduin/pääsin lastensuojelun piiriin synnytyslaitokselta suoraan, vaikka olin elänyt kunnolla jo pari vuotta ennen raskaaksituloa. Eipä tuosta ainakaan haittaa ole, saa neuvoja ja opastusta helposti ym, vaikka lastensuojelulla huono maine onkin... Itse katson kuitenkin, että vaikka vaikeudet olivatkin jo takana, niin hyödyllistä palvelua se on. Mutta kyllä huonossa elämäntilanteessa oleville äideille apua löytyy, ja varmaan Johannastakin ihan hyvä äiti voisi tulla jos saisi opastusta ja apua. Mikäli siis pääsee suurimmasta ongelmastaan, eli liiallisesta julkisuudenhalusta eroon. Tuntuu vaan että jos on julkisuuden henkilö, niin kaikkea mahdollista katsotaan läpi sormien lastensuojelussa, kuten esim. tunnettu suomalainen muusikko, josta ihan yleisessä tiedossa on että polttaa päivittäin pilveä lastensa edessä kotona...
Ja by the way, tuo nainen on lihonut ainakin 20 kiloa, ja johtuu mukamas siitä et on kolmannella kuulla raskaana...
Enpä kyllä minä lihonut puoliakaan tuosta koko raskausaikana, vaan hyvä yritys sentään keksiä tekosyytä! 
Ja by the way, tuo nainen on lihonut ainakin 20 kiloa, ja johtuu mukamas siitä et on kolmannella kuulla raskaana...
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Munki äite veikkaus tota julkisuustempaukseks...
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Alibi kirjoitti:http://alibi.fi/uutiset/alibin-paatoimi ... poliisille
Alibin päätoimittaja: rikosilmoitus sunnuntaina poliisille
30.10.2010, 19:29
Petra Nummela
Alibin päätoimittaja Mika Lahtonen toimittaa jo sunnuntaina poliisille rikosilmoituksen Johanna Tukiaisen julkisuudessa esittämien väittämien johdosta. Asian taustalla on Tukiaisen haastattelu Alibiin, jonka päätteeksi kohujulkkis joutui putkaan. Tämän jälkeen Tukiainen on esittänyt julkisuudessa Lahtosen mukaan törkeitä kunnianloukkauksia, jotka nyt päätyvät poliisin tutkittavaksi.
Alibin toimituksen tietojen mukaan tutkinnan kohteeksi saattaa joutua myös muiden henkilöiden kirjoittamia viestejä, joita on julkaistu Internetissä eri foorumeilla.
Was?Aizerbaidzan kirjoitti:Alibin toimituksen tietojen mukaan tutkinnan kohteeksi saattaa joutua myös muiden henkilöiden kirjoittamia viestejä, joita on julkaistu Internetissä eri foorumeilla.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ilmeisesti Tukisukkani ei oikein osunut ja uponnut, kohta kolkuttelee taas karhu ovia..Kylli kirjoitti:Was?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
29.10.2010
"Tukiaisen lähipiiri: Oikeastiko raskaana vai julkisuustemppu?
Asiasanat: Johanna Tukiainen, raskaus, vauva
Uskomattomista julkisuustempauksistaan tunnetuksi tullut kohukaunotar Johanna Tukiainen on ilmoittanut MTV3:n Viihdeuutisille olevansa raskaana kolmannella kuulla. Tämä on Johannan mukaan myös perustelu hänen vatsansa runsalle pyöristymiselle. Tukiainen esiintyi viikko takaperin helsinkiläisessä Jenny Woo -ravintolassa, ja keikalta kuvattu video hätkähdytti nettiyleisöä. Huikeasti vatsanseudulta tukevoitunut Tukiainen oli ahtautunut pieneen juhlamekkoon.
Hymyn tavoittamasta Tukiaisen lähipiiristä osa epäilee avoimesti Tukiaisen raskautta vahvasti ilmaistuksi.
-En nyt haluaisi tätä ääneen lausua, mutta julkisuustempaukselta vaikuttaa. Olen valmis pyytämään anteeksi, jos meillä on yhdeksän kuukauden päästä pikku-Tukiainen, naispuolinen henkilö toteaa Hymylle.
Värikkäästä elämästään ja värikkäistä sepityksistään tunnettu Tukiainen onkin Hymyn lähdetahon mukaan mitä ilmeisemmin vain keksinyt selityksen lihomiselleen.
Kun raskausviikkoja on takana esimerkiksi 15, sikiön pituus on yleensä päälaelta takapuoleen noin 11 senttiä. Se painaa noin 50 grammaa."
Lähde:Hymy
"Tukiaisen lähipiiri: Oikeastiko raskaana vai julkisuustemppu?
Asiasanat: Johanna Tukiainen, raskaus, vauva
Uskomattomista julkisuustempauksistaan tunnetuksi tullut kohukaunotar Johanna Tukiainen on ilmoittanut MTV3:n Viihdeuutisille olevansa raskaana kolmannella kuulla. Tämä on Johannan mukaan myös perustelu hänen vatsansa runsalle pyöristymiselle. Tukiainen esiintyi viikko takaperin helsinkiläisessä Jenny Woo -ravintolassa, ja keikalta kuvattu video hätkähdytti nettiyleisöä. Huikeasti vatsanseudulta tukevoitunut Tukiainen oli ahtautunut pieneen juhlamekkoon.
Hymyn tavoittamasta Tukiaisen lähipiiristä osa epäilee avoimesti Tukiaisen raskautta vahvasti ilmaistuksi.
-En nyt haluaisi tätä ääneen lausua, mutta julkisuustempaukselta vaikuttaa. Olen valmis pyytämään anteeksi, jos meillä on yhdeksän kuukauden päästä pikku-Tukiainen, naispuolinen henkilö toteaa Hymylle.
Värikkäästä elämästään ja värikkäistä sepityksistään tunnettu Tukiainen onkin Hymyn lähdetahon mukaan mitä ilmeisemmin vain keksinyt selityksen lihomiselleen.
Kun raskausviikkoja on takana esimerkiksi 15, sikiön pituus on yleensä päälaelta takapuoleen noin 11 senttiä. Se painaa noin 50 grammaa."
Lähde:Hymy