Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hipsulainen
Adrian Monk

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... apseni-isa

Johanna Tukiainen raskaudestaan: Hän on tulevan lapseni isä

Johanna Tukiainen kertoi raskaudestaan kumppanilleen tekstiviestillä.

– Tämä on Arton, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

– Arto tietää asiasta, kyllä.

– Minulla on tällä hetkellä aika pahasti välit poikki Artoon. Laitoin tekstiviestin ja pyysin soittamaan, mutta hän laittoi viestin, että on korjaamassa sukulaisten sähkövaloja ja soittaa sen jälkeen, kun on valmis hommasta. Hän ei koskaan soittanut.

– Näillä näkymin näyttää siltä, että haluan kasvattaa lapsen yksin.

Johanna Tukiainen ja lappilainen Arto seurustelivat tiiviisti, kunnes suhde karitutui. Sitä ennen he antoivat useita parisuhdehaastatteluja julkisuuteen. Suhde kuitenkin lämpeni uudestaan ja Arton on ollut tarkoitus muuttaa Helsinkiin. Muuttoaikeistaan Arto on kertonut myös Facebookissa. Tällä hetkellä Arton status Facebookissa on sinkku, mutta sivustolla on yhteisiä kuvia hänestä Johanna Tukiaisen kanssa.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Repsu
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Repsu »

^ Ylläoleva uutinen on ehkä uutisankka! Tässä todisteeni. Jotka toki jo poistettu Facebookista. (En hoksannut ottaa screen shottia)
Johanna Tukiainen kirjoitti:Voi elämä miten upeita orgasmeja saan nykyisin yhdynnässä, Mikan kanssa en saanut koskaan koko 10-vuoden aikana!!!!!! Kiitos Jumala!
Ja tähän tilapäivitykseen oli saapunut seuraava kommentti.
Arto Länsman kirjoitti:ihanaa et saat, mä pidän tuosta, varmaan ymmärrät miks ole sinkku ja kuka se isä mahtaa olla kun mut on leikkattu että en voi saada lapsia ???????????
Dexter Morgan
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Dexter Morgan »

30.10.10 9:19 am

TOTUUS UUSIMMAN ALIBIN ARTIKKELISTA. UUSI HAUVA VAUVANI ON SYDÄNTEN MURSKAAJA!

En ymmärrä, miksi yhden ihmisen taakaksi annetaan niin paljon koettelemuksia kun mullekin on annettu. Välillä tuntuu, että olisi ollut vain parempi että olisin kuollut siihen malaria falcipariumiin ja keuhkopöhöön, tämä elämä täällä kateellisessa Suomessa on niin hirveän rankkaa. Olin lähellä tukehtumista monta kertaa. En voi koskaan käsittää, miksei 10 vuoden aikainen avomieheni Mika tullut minua kertaakaan katsomaan sairaalaan. Minusta se osoittaa äärimmäistä kylmyyttä. Minulla näyttää olevan ongelmia näiden Mika sikojen kanssa!

Minulla on tallessa sekä Hymy lehden toimittajan Juha-Tapio Tuomelan lähettämiä tekstiviestejä, jossa mm. uhataan sillä että teen itsemurhan kuten Tony Halme teki aikoinaan. Tuomelahan aloitti koko Kanerva skandaalin.
Nyt minulla on tallessa myös Alibin päätoimittaja Mika Lahtosen tekstiviestejä, joissa hän uhkaa, että hänellä on niin paljon valtaa, että hän voi tyrkätä minut vaikka kahdeksi vuodeksi vankilaan jos hän haluaa.

Annoin Alibille haastattelun, jonka tarkoituksena oli tuoda minun näkökulmat asioihin esille. Jutussa ei näytä olevan mitään muuta hyvää, paitsi onnistunut kuvani.....

Lahtonen esitti olevansa kovasti ystäväni, tarjosi minulle illallisen Rafaeollossa ja tarjosi usean pullon viiniä. Sen jälkeen hän ITSE ehdotti, että menisimme vielä parille shampanjalasilliselle hänen hotellihuoneeseensa Kämppiin. Kämp hotelli ei sinällään ole minulle mikään suuri uutinen, mm. ex-amerikkalainen mieheni Udi asui siellä sviitissä aina kun kävi Helsingissä. Elin hänen kanssaan Jet-set elämää, en minä ole mikään metsässä kasvanut idiootti.

Kun lähdin Mika Lahtosen kanssa hänen huoneeseensa, parin lasillisen jälkeen hän sanoi suoraan: "Lähdetäänkö panemaan?"
Tiesin hänen elävän avoliitossa ja hän on kolmen lapsen isä, joten kieltäydyin.
Itse olen tällä hetkellä sinkku. Ehdotin kuitenkin hänelle, että voisin jäädä huoneeseen nukkumaan, sillä oli jo myöhäinen yö ja rakastan hotellien aamiaisia.
Lahtoselle ei kuitenkaan käynyt nukkuminen, hän olisi halunnut muuta toimintaa.

Hän ohjasi minut ulos hotellista ja soitti taksin minulle.
En tiedä oliko hän tarkoituksella juottanut minua humalaan, mutta mielestäni hän käyttäytyi niin sikamaisesti, että nousin taksista ja läppäsin häntä kädellä kasvoille. Kyseessä ei todellakaan ollut mikään pahoinpitely!!! Haloo, olen 160cm nainen, mikä näitä miehiä tässä maassa oikein vaivaa???? Huono itsetunto vai?

Käsittääkseni Lahtonen soitti tahalleen poliisit perääni ja kertoi heille jonkun ihme stoorin. Ja taas minua kohdeltiin kuin jotain suurta rikollista.
Mika Lahtonen uhkasi, että jos kerron tästä asiasta, hän haastaa minut oikeuteen. No kaikki tämä, minkä kerron, on totta.
Ja totuus tekee vapaaksi.

Hän luulee, että olin niin päihtyneessä tilassa, etten muka muistaisi hänen paneskelu ehdotuksiaan. Käsittääkseni lehtihaastattelun antamiseen ei liity seksipalvelut!!!!!!

No tilastojen mukaan puolet miehistä pettää ja se näyttää valitettavasti olevan totta. Minulla on samantyyppinen erittäin ikävä kokemus Vesa Keskisestä, jossa hän väkisin heitti minut sängylle, mutta ehdin huoneesta pakoon.
Tietysti voidaan miettiä, miksi ylipäätään olen näihin hotellihuoneisiin mennyt, mutta koska olen sinkku, aikuinen 32-vuotias nainen, en näe syytä siihen miksi en voisi lähteä ns. jatkoille.

Minulla on fyysisesti paha olo näistä jostain lehtikirjoituksista.
On olemassa toimittajia, joilla on moraalia, mutta on myös toimittajia, jotka eivät edes tunnista mitä sanat etiikka ja moraali tarkoittavat.
Saamani veromätkyt, tuomiot yms. liittyvät suoraan julkisuuteeni. Osa ihmisistä haluaa kivittää minut. Mitä Jeesus sanoi siihen Raamatussa...."Se heittäkööt ensimmäisen kiven, joka ei ole koskaan mitään syntiä tehnyt."
Jeesus toi armon ja rakkauden, ei tuomiota kuten Vanhassa Testamentissa.

Voi olla, etten pysty enää asumaan tässä maassa, koska tämä on liian ahdasmielinen ja kateellinen maa minulle. Tuntuu ettei täällä voi edes hengittää. En yhtään ihmettele, että eräs erittäin kaunis suomalainen ystäväni ei kestänyt avioeronsa ja konkurssinsa jälkeen enää asua täällä ja löysikin sitten elämänsä rakkauden Washingtonista.

Olen tehnyt rikosilmoituksen Hymyn keskustelupalstoista, joissa ei tehdä muuta kuin herjata ja pilkata minua. Eikö ihmisillä ole käsitystä siitä, että kunnianloukkaus on rikos? Mutta minulla on myös oikeus puolustaa itseäni, jos minusta annetaan valheellisia lausuntoja.

Tällä hetkellä elämäni valo on uusi koiranpentuni Nassu, joka painaa alle kilon.
Se on Tiibetin spanielin ja Kiinan palatsikoiran sekoitus, joka tuottaa kuulemma onnea. En ihan rehellisesti ole koskaan nähnyt Suomessa yhtä suloista olentoa, se ei edes näytä koiralta vaan joltain satuolennolta. Sillä on pyöreä ja litteä naama ja ihan lyhyet minijalat. Puin sille jo päälle lämpöä tuovan vaaleanpunaisen villa-asun jossa on pinkkejä höyheniä. Se on ihan sydäntenmurskaaja! En oikein pysty jättämään sitä edes tunniksi kotiin yksin, kun minulle tulee huoli siitä ja ihan kauhea ikävä!

Johanna Tukiainen
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Tuksun selitys pahoinpitelylleen. Pitäisikö laittaa samaan kategoriaan Tuksun väitteiden kanssa siitä, miten poliisit ovat uhkailleet ja jopa pahoinpidelleet häntä pidätystilanteissa? Ainakin Lahtonen on toimittanut poliisille rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta (kuten aiemmin ketjussa todettiin) tätä koskien.

Miten muuten kukaan juo _usean_ pullon viiniä, edes kahdestaan? Ja koska ko. episodi tapahtui, oliko Tuksu jo silloin raskaana (jos on ollenkaan)?
Dexter Morgan
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Dexter Morgan »

Repsu kirjoitti:^ Ylläoleva uutinen on ehkä uutisankka! Tässä todisteeni. Jotka toki jo poistettu Facebookista. (En hoksannut ottaa screen shottia)
Johanna Tukiainen kirjoitti:Voi elämä miten upeita orgasmeja saan nykyisin yhdynnässä, Mikan kanssa en saanut koskaan koko 10-vuoden aikana!!!!!! Kiitos Jumala!
Ja tähän tilapäivitykseen oli saapunut seuraava kommentti.
Arto Länsman kirjoitti:ihanaa et saat, mä pidän tuosta, varmaan ymmärrät miks ole sinkku ja kuka se isä mahtaa olla kun mut on leikkattu että en voi saada lapsia ???????????
Hymyn keskustelusta poimittua:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5368_n.jpg
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Ja minusta on kyllä Jumalan pilkkaa kiittää Herraan orgasmeistaan! Huoh*
Nuotio & Äreät Tiput
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

MissHolmes kirjoitti:Ja minusta on kyllä Jumalan pilkkaa kiittää Herraan orgasmeistaan! Huoh*
Ajatteletko, että jos Jumala olisi olemassa ja Tuksu orgasmeineen hänen luomuksensa, niin se ei olisi luojalleen enää kovinkaan mairittelevaa...?? :mrgreen:

Entäs jos Jumalalla olisikin huumorintajua jopa moiseen...?? 8)

Muutenkin tuntuu, että aivan liian monet huumorintajuttomat ihmiset ovat saaneet luoda ja muokata jumaliaan, ja ilmankos monien uskontojen jumalat ovatkin sitten kaikkea muuta kuin fiksuja ja huumorintajuisia, ja sitten kun niiden nimissä tehdään vähän sitä ja tätä, niin jälkikin on kaikkea muuta kuin rentoa ja fiksua. Valitettavasti... :roll:
MissHolmes
Ben Matlock

Ajattelen niin yksinkertaisesti, että jos Jumala on olemassa, hän säästäisi orgasmit jollekin, jolle seksi ei ole työ. Ja lisäksi ohjaisi tuksun tyyppiset haihattelijat kaidalle tielle.

Jotenkin on ihan sairaan kornia, että tuon tyyppinen ihminen huutaa joka väliin halleluujaa. Koe sen jonkinlaisena säälittävänä sisäisenä hätänä pyytää anteeksi jokaista tekoaan.
Nuotio & Äreät Tiput
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

MissHolmes kirjoitti:Ajattelen niin yksinkertaisesti, että jos Jumala on olemassa, hän säästäisi orgasmit jollekin, jolle seksi ei ole työ. Ja lisäksi ohjaisi tuksun tyyppiset haihattelijat kaidalle tielle.
Oletko keskustellut Jumalan kanssa tarkemminkin hänen orgasmeihin liittyvistä näkemyksistään kun noinkin varman oloisia mielipiteitä niistä esität?
Jotenkin on ihan sairaan kornia, että tuon tyyppinen ihminen huutaa joka väliin halleluujaa. Koe sen jonkinlaisena säälittävänä sisäisenä hätänä pyytää anteeksi jokaista tekoaan.
Uskontojen nimissä on kyllä minusta tehty huomattavasti sairaampia ja kornimpiakin asioita kuten esim. sodittu, tapettu, kidutettu, vainottu niin fyysiseti kuin henkisestikin ja kaikkea muuta vähemmän mukavaa, joten siihen suhteutettuna en noista Tuksun hallelujista nyt niin kauhean huolissani olisi... :roll:
MissHolmes
Ben Matlock

^^ Oman jumalakäsitykseni mukaan.
Olet kyllä oikeassa sotien ym. suhteen, mutta yksilötasolla tuo menee mauttomuuksin minun mitta-asteikolla.
....tiedän: konservatiivinen ja rajoittunut keski-ikäinen akka... :oops:
Nuotio & Äreät Tiput
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Toi Arton postaus Tukstuttimen raskauteen liittyen aiheutti täällä suunnalla tietokoneen edessä vuosisadan naurupärskähdyksen! :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Bell
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Bell »

Pakko sanoa etten ymmärrä vahingoniloa.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kyllä mä vaan. (eikä se ollu vahingoniloa niinkä)
Yllättävä tieto (en meinaa osannu oottaa tollasta) ja jotenki sopii niin Tuksun juttuihin. :lol:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Itse olen jostain syystä melko varma ettei Tuksu oikeasti edes ole raskaana (ja jos on, niin saapahan ihmiskunta vihdoin varman todisteen siitä ettei jumalaa/jumalia ole olemassa). Säälittää kyllä sen koiranpennun puolesta :(
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Nannitanni
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Nannitanni »

Johanna Tukiainen raskaudestaan: Näin muutan alkoholikäyttäytymistäni

Johanna Tukiainen aikoo matkustaa Thaimaahan leirille, jossa hän puhdistaa elimistönsä.

– Olen välillä ottanut pari paukkua. Olen lukenut tarkkaan, että yksi tai kaksi lasillista ei vahingoita lasta, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.
Tukiainen kertoi jymy-uutisen perjantaina, kun hän myönsi olevansa raskaana.
– Tämä on niin iso uutinen, koska kyse on loppuelämästäni. Suhteeni ei kuitenkaan ole hyvällä pohjalla. Olen masentunut. Lähden hermolomalle Thaimaahan pikkujoulukeikkojen jälkeen. Olen siellä leirillä, jossa puhdistetaan elimistö.
Lapissa asuvaa ystäväänsä Artoa Johanna aikoo tavata mahdollisimman pian. Johanna on seurustellut miehen kanssa epäsäännöllisesti viime keväästä saakka.
– Neuvottelemme siitä, koska menen esiintymään Rovaniemelle.
(MTV3–JARI KUPIAINEN)
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... ytymistani
"When I'm being sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
-Barney Stinson-
insomniac
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja insomniac »

Jostain syystä en usko Tuksun olevan oikeasti raskaana.
puhui suoraan sydämeen kadotetun
Vastaa Viestiin